Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

A következő szezon szabálymódosításának vitafóruma

2007.12.14. 13:18 gazo33

Ugyan a következő - szám szerint a harmadik - szezonunk 2008. március 1-től kezdődik (és augusztus 31-ig tart), tán már most érdemes lekezdeni eszmecserét folytatni a szabályrendszerünkkel kapcsolatos szükséges változatásokról/módosításokról.

Szerintem két helyen mindenképp szükséges változtatni:

1. a pontversenyben való részvételhez az eddigi 33% helyett javaslom az 50%-os részvételi arány előírását.

2. A pontozást modósítását is javaslom az alábbiak szerint:

HelyezésJavaslat 3. szezonra :
((n-helyezés)*100 / (n-1)) + bónuszpont
n: résztvevők száma
bónuszpont: 2*n -2vel csökkenő sorrendben
PONTSZÁM
8 játékos esetén12 játékos esetén16 játékos esetén
1. hely100+16 = 116100+24 = 124100+32 = 132
2. hely85.71+14 = 99,7190.91+22 = 112.9193.33+30 = 123.33
3. hely71.43+12 = 83,4381.82+20 = 101.8286.67+28 = 114.67
4. hely57.14+10 = 67.1472.73+18 = 90.7380+26 = 106
5. hely42.86+8 = 50.8663.64+16 = 79.6473.33+24 =97.33
6. hely28.57+6 =34.5754.55+14 = 68.5566.67+22 = 88.67
7. hely14.29+4 =18.2945.45+12 =57.4560+20 = 80
8. hely0+2 = 236.37+10 = 46.3753.33+18 = 71.33
9. hely 27.27+8 = 35.2746.66+16 = 62.66
10. hely 18.18+6 = 24.1840+14 = 54
11. hely 9.09+4 = 13.0933.33+12 = 45.33
12. hely 0+2 = 226.67+10 = 36.67
13. hely  20+8 = 28
14. hely  13.33+6 = 19.33
15. hely  6.67+4 = 10.67
16. hely  0+2 = 2

E szerint a kapható pontszám két részből áll: az aznapi tényleges teljesítményből (%-os teljesítmény egyenlő lesz a kapott alapponttal) + bónuszpont (a részvevők függvényében).

Így 6 fős parti esetén az első helyezett 100 + 2*6 = 112 pontot kap (a második 80 + 2*5 = 90 pontot stb.), 16 fős parti esetén pedig 100 + 2*16 = 132 pontot (a második 93.33 + 2*15 = 123.33pontot). Így megvalósul az, hogy ha többen vagyunk, akkor az elöl végzőknek több csapattársukat kell legyőzniük.

Van ennél egy egyszerűbb javaslatom is: pontozzunk úgy, mint a forma egyben. A résztvevők számától függetlenül helyezési sorrendben az alábbi pontokat adjuk az első 8 helyezettnek: 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1 pont. A többiek 0 pont. Ezt nem tartom igazán jónak (csak egyszerűnek!), mert az nem mindegy, hogy 15 játékos legyőzésével lettél első vagy 5 játékos legyőzésével és mégis ugyanannyi pontot kapsz...

 

Vélemények, egyéb javaslatok?

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr71263810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V.G. 2007.12.14. 22:13:49

Nekem tetszik ez a fajta pontszámítás. Felőlem mehet! Bár ez még nem a végszavazás csak egy vélemény.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2007.12.14. 23:01:24

Én még mindig javaslom az első évadban használt egyszerű, átlátható pontozást: minden résztvevő 1/helyezés pontot kapjon. Az első hely mindig 1 pontot ér. A 2. hely 0.5... Aki a végén végez az minél többen vagyunk annál kevesebb pontot kap. Nem lineáris a csökkenés, de az élen végzőknél jóval nagyobb különbség (előny) keletkezik. És nem elhanyagolható, hogy az átlagpontok tökéletes képet adnak a teljesítményről.

gazo33 2007.12.14. 23:21:10

Ma2, azzal az a baj, hogy 4 játékosnál is 1 pontot kap az első és 16 játékosnál is. Nembeszélve arról, hogy a túl nagy a külöbség az első hely és a többi pontozása között. Ezt igazságtalannak tartom. Ennél igazságosabb az amit a 2. szezora anno javasoltam: az adott partin nyújtott %-os teljesítmény legyen a pont. Ez esetben az első mindig 100 pontot kap, de a többiek pontszáma már függ a létszámtól. Ezzel az volt a baj, ami a tieddel is: nem igazságos, hogy ha pl. 12 fő esetén első valaki, akkor ugyanannyi pontot kap, mint ha valaki csak mondjuk 5 játékost győzőtt le... Gondold át a javaslatomat, az nem túl bonyolult és szerintem igazságosabb, mit az eddig felvetett pontozási módszerek.

Imre 2007.12.16. 22:09:10

Melyek az elvárások egy jó pontozási rendszerrel kapcsolatban? Szerintem:

1. Minél jobb helyezést ér el valaki a partin, annál több pontot kapjon. Na jó, ez mondjuk triviális. :)
2. Ha egy játszmán sok résztvevő van, azt nehezebb megnyerni, ezt valahogy díjazni kell.
3. De: ha egy játszmán kevés résztvevő van, annak résztvevőit ne büntessük túl kevés ponttal.
4. Progresszív pontozás: az élmezőny tagjai közt nagyobb pontbeli különbség legyen, mint a hátul végzettek közt. Azaz, a középmezőnyben végzett játékos az átlagnál inkább kevesebb pontot kapjon, az élmezőnyt pedig kiemelten díjazzuk.

- A mostani pontozás nagy hiányossága, hogy a 3-nak nem tesz eleget, de a 4-nek sem.
- Az első szezon 1/n pontozása a 2-nek nem tett eleget, a 4-nek viszont igen, sőt túlságosan is, szerintem túlzás, hogy az első helyezett kétszer annyi pontot kapjon, mint a második.
- A Forma-1 stílusú pontozás a 4-nek eleget tesz, a 3-nak is, de a 2-nek nem. (Meg az 1-nek sem teljesen, az mégiscsak jó lenne, ha a 10. helyezett kicsit többet kapna, mint a 9.)
- A Zoli által javasolt pontrendszer egész jó, csak a 4-nek nem tesz eleget. Tehát ha progresszívvé lehetne alakítani, én támogatnám.

Nekem is van egy pontozási javaslatom, azt legközelebb. Elő kellene keresni az Excel-táblát.

gazo33 2007.12.17. 08:34:34

Szerintem az Imi 4. pontjának is eleget tesz a javasolt pontrendszer, ha a végső (alap+bónusz)pontokat nézzük, de ha nem eléggé, akkor a bónuszpontokkal lehet tovább játszani (ne kétszeres, hanem háromszoros legyen, csak az első x helyezett kapjon bónuszpontot stb).

Imre 2007.12.17. 10:24:09

Nem. Az egy teljesen lineáris pontozás. Ugyanannyi a különbség az 1. és a 2. hely között, mint a 7. és 8. között.

Gyle 2007.12.17. 10:26:41

Szerintem csináljunk egy pontozást az idei szezon átlaglétszámára, ami kb. 12. Az első 12 helyezett kap pontot. Ha 16-an vagyunk, akkor is, azaz az utolsó 4 helyzetett 0 pont. Ha kevesebben vagyunk, mint 12, akkor még az utolsó is kap pontot.

Ne felejtsük el, hogy ez póker, tehát leginkább az elöl végzőket kell díjazni. Az, hogy valaki utolsó, hogy utolsó előtti, majdnem mindegy, így sem, úgy sem nyer semmit. Valamennyit mégis kell differenciálni közöttük, hogy az egyenletesebb teljesítményeket díjazzuk.

A következő pontozást javaslom, az első helyezettől a 12-ig:

20
15
12
10
8
7
6
5
4
3
2
1

Ezzel együtt azt is javaslom, hogy ha egy partira nem jöttünk össze legalább 8-an, akkor az ne számítson bele a pontversenybe, de számítson megjelenésnek (az 50%-os vagy 33%-os limit kiszámításánál). Így elkerülhető az, hogy valaki túl könnyen szerezzen pontokat, illetve ezzel a módszerrel azt a problémát is megoldjuk, hogy a pontozásnak nem kell kezelnie túl szélsőséges létszámokat.

Amennyiben valaki nem szeretné, hogy klubtársa kis létszámú játék megnyerésével előnyre tegyen szert, nincs más dolga, mint hogy jelentkezik az adott játékra, és megnehezíti a dolgát. Ez egy újabb ösztönző a gyakori részvételre :-)

Gyle 2007.12.17. 10:28:27

Imi kritériumainak azt hiszem, nagyjából megfelel.
Kivéve a kettes pontot, de arról pedig lásd az utolsó bekezdésemet, ill. a 8 fő alatti játszmák pontozásból történő kivételét.

gazo33 2007.12.17. 12:05:23

Részemről rendben a Sanyi javaslata.

gazo33 2007.12.17. 12:10:19

Természetesen nem az összpontszám, hanem továbbra is az átlagpontszám számít a ranglista kialakításnál. Remélem Sanyi sem gondolta másképp.

Gyle 2007.12.17. 12:52:07

Igen, én is így gondoltam.

gazo33 2007.12.17. 13:19:18

Ha jól számoltam, akkor a Sanyi által javasolt pontrendszer alapján jelenleg (a 2. szezon 2/3-a után, a 33%-os korlát figyelembevétele mellett) az első öt helyezett az alábbiak lennének:

Galiba Imi 10.727
Ondok Laci 9.900
Gáll Zoli 9.765
Ondok Kati 8.769
Gáll Dóri 8.688

Gyle 2007.12.17. 13:31:45

Basszus, még így sem vagyok az első ötben?
...akkor még csiszolok rajta ;-)

Zavarkó (a numerikus dolgokhoz nem értő) Misi 2007.12.18. 10:11:53

Sziasztok!
Én csak ámulok, bámulok... Alig értek valamit. (Gabesz, nem mondod, hogy Te 1ből levetted a Zotya vetítését!?)Én sajnos, csak egy egyszerű, csőlátású, humán értelmiségi vagyok, aki még a lábujján is bajban van a számokkal, ho össze kell néha adni, mennyiről kell körmöt vágni..Szóval, szerintem jófelé halad az ötletelés, tudniillik a néha már a pókerről is szó van benne. (Én például, -mint korábban már írtam volt- elsősorban a társaság, a jó hangulat, a barátság és a játék öröme miatt járok veletek pókezerni az esetleges nyeréstől csillog a szemem, dobog a szivem, örülök,jólesik de az utolsó hely sem dönt romba, ez már többször előfordult, ám ha valaki nyer, kellő empátiával én is örülök neki. (Nekem 11 év versenysport és egy csúnya sérülés miatti abbahagyás elég volt ahhoz, hogy ne mindenben egyből a "nyerni akarok" és a rivalizálás legyen a drive-om.) Számomra ez tényleg pókeriskola /Nomen est omen./, még tanulom.Egyébként, ha rajtam múlna én a rebuy kassza felosztásánál, mint nyeremény elosztásánál nagyon rigorózus lennék: a minimum 50%-os évad-részvételi szabály mellett, a %-osan járó nyereményből is csak annyit adnék, amennyi %-ban valóban részt vettek a győztesek (első 3.) Ha így megmarad pénz, az valamilyen elv alapján fel lehetne osztani ill. akár tovább göngyölni. (Én felosztanám, pl. magamnak adnék belőle..csak vicceltem)Tudom, hogy sok támogatóm nem lesz ebben, ez inkább, csak leírt gondolat-ébresztés lenne arról, hogy valamit ki kellene találni az estleges trükközések, taktikai számítgatások kezelésére. Én biztos vagyok benne, hogy a csapat, a klub jó, igazságos szabályrendszert alkot.Akkor viszlát holnap.

Dorci 2007.12.18. 10:26:33

Hi! Nekem nincs bajom a matekkal (bár a Magyar Értelmező Kéziszótárban az "n-1" nem szerepel) és teccik (magyarból is mindig jó voltam) a Sanya javaslata, már csak azért is mert ha jól követem 5. vagyok és akkor Misi javaslatára továbbosztva a nyereményt, lehet hogy egy kólára jó vagyok!? na császtok

Imre 2007.12.18. 10:54:08

Sanyi javaslata a számok tükrében mindenképp tetszik nekem. ;-)
De az elég furcsa, hogy 8 fős partin az utolsó kap 5 pontot, míg 16 fősön, ha megelőztél 3 embert (13. hely) az még mindig csak 0 pont...

Gyle 2007.12.18. 11:34:28

Az az utolsó öt megérdemli, mert a többiekkel ellentétben legalább eljött :-)

Hogyha a nagy létszámú partikat kiemelten díjazzuk, az szerintem túl nagy előnyhöz vezethet. Akkor el lehet azt játszani, hogy csak akkor nevezek, ha már előttem legalább 14 ember megtette, mert így biztonsági játékkal átlagosan nagyobb pontszámot érhetek el. A szezon vége felé persze figyelni kell arra is, hogy meglegyen a részvételi arány is.

V.G. 2007.12.18. 18:06:24

Sziasztok!
Misi! Dehogy vettem le egyből Zoli táblázatát! 40 percig csak bámultam a képernyőt és nem értettem! Aztán hátrébb mentem kb 3 métert és onnan már tök szép mintát adott ki az a sok piros szám! Legalábbis nekem tetszik ez a fajta képzőművészet! A viccet félre téve, látom sokaknak beindult a fantáziája... Nem egyszerű ez a pontszámításos téma... Sokak fejében szöget ütött ez a taktikázási téma! Én azt gondolom, hogy nincs közöttünk olyan ember, aki számolgatná a jelentkezőket! Akinek van kedve ( szerintem mindannyian szeretjük ezt a játékot úgyhogy nem kedv kérdés) és ideje engedi úgy is eljön! Rólam kiderült (múlt héten sajnos nem tudtam veletek játszani), hogy már egyenesen póker függő vagyok... Csernus doki tuttira leüvöltené a hajam! Szinte fizikai fájdalommal járt, kisiskolások adventi előadásán ücsörögni azzal a tudattal, hogy lent a Broadway-ben nyomjátok a partit. Erre a fájdalomra még rátett egy lapáttal néhány harmadikos kisdiák nem túl kiforrott szopránja is. Visszatérve a szabályokhoz, valóban kell változtatni néhány dolgon. Sanyi féle számítással nem értek egyet... (Bocs Sanyi!) Én továbbra is azt vallom, hogy ne legyen egyenlő értékű 16 emberből vagy 8 emberből nyerni! Viszont tényleg nem normális az sem, hogy egy 6-7 fős parti győztese kevesebb pontot kapjon, mint egy nagyobb létszámú (pl:16 fős) parti 9-10 helyén záró játékos! Nekem is volna egy két javaslatom. Maradjon a létszám függő (jelenlegi) pontozás de tegyünk nagyob különbséget a győztes (sőt az első 3 helyezett) és a többi játékos között! Én azt mondom, hogy az első 3 helyezettnek a megszerzett( jelenlegi számítás szerint) pontjaikhoz adjunk "bónusz" pontokat! Az 1. 6 pontot ( a résztvevők számától függetlenül!) a 2. 4-et, míg a harmadik 2-őt! Sanyi álltal felvetett ötletet, miszerint 8 ember alatt ne pontozzuk a partit, felvinném 9 főre! Mégpedig azért mert ott a győztes (elméletem alapján) 15 ponthoz juthat ami, közel annyi, mint 16 főnél a 3. helyért járó pontszám (13.867+2)! Így egy kisebb létszámú parti győztese nem kerül nagyon hátrányos helyzetbe. Ráadásul megmarad a "több játékost legyőzni nagyobb teljesítmény" elve! Kiemeltebben díjazzuk a "dobogósokat" és nem fordulhat elő olyan, hogy egy 9. helyezett több pontot kapjon mint egy győztes játékos! A részvételi arány szerintem is legyen 50%-os. Remélem világos mind az mit leírtam...Csak azért, hogy legyen még alternatíva. Viszont ha valakinek sikerül egy olyan szisztémát kidolgoznia amivel legalább 3. vagyok akkor nem akadékoskodom..:-)) Én azért tudnék olyat is amivel az élen állnék! Az úgy szól, hogy csak azokat a partikat pontozzuk amelyeken Vanya Gábor győzött! Mondjuk ezt nem biztos, hogy megszavazzátok.... Hát ennyi!

Ondok Laci 2007.12.19. 09:41:42

Sziasztok!

Végigolvastam a hozzászólásokat a pontozáshoz. Gondolkodtam én is milyen elvek szerint lehetne átalakítani a rendszert. Szerintem a dobogósokat kiemelten kell pontozni, mert egy 1-2 hely néhány botlással is sokkal értékesebb mint egy stabil középmezőnyös 6-7 szereplés. Ezek mellett egy 1. helynek mindenképpen többet kell érni szerintem egy 2-nál létszámtól függően, tehát ha egy 9 fős partit nyer meg valaki az értékesebb egy 16 fős 2. helynél.
Ezen kritériumokat is teljesíti a Sanyi pontozási rendszere, ezért én arra szavazok (nem véletlen, hogy matematikus :-), egyszerű, átlátható, igazságos (szerintem).
Az pedig, hogy az adott partin hány játékost kell legyőzni a végső győzelemhez az csak rajtunk múlik, hogy hányan megyünk, nem a győztesen. Ő gondolhatja egy alacsony létszámú játszma után, hogy bárkit legyőzőtt volna olyan jól ment, de hát csak ennyien voltak.

Üdv, Laci

V.G. 2007.12.19. 11:08:13

Laci!
Véleményem szerint az, hogy egy parti nyertese mit gondolhat, pusztán feltételezés! Bár a játékban nagy szerepe van ennek, de a pontozás tényekre alapuljon! Ha valaki első lesz 9 emberből az nem jelenti azt, hogy 16-ból is nyert volna még akkor sem, ha ő azt esetleg úgy gondolja... Ugyan ez igaz bármely helyen végző játékosra. Tudod én (miután elsőként kiestem) hányszor gondoltam azt, hogy basszus ha nem jön le az ásza akkor tutti nyerek?? :-))))

V.G. 2007.12.19. 11:12:42

Ja! És még valami! Szerintem a győztesen múlik, hogy hány emberből nyer és nem rajtunk! Több embernél több ellenfelet kell legyőznie. Szerintem nehezebb 15 emberen átverekedned magad mint 8-on!

Imre 2007.12.19. 11:19:32

Na, akkor most (ha még van aki követi) két módosító előterjesztésem lenne Sanyi pontrendszeréhez.

1. javaslat
Az első négy helyezettet pontozzuk úgy, ahogy Sanyi írta. Az ötödiktől az utolsó helyig legyen lineáris pontozás 8-tól 0-ig, hasonlóan, mint ahogy a mostani szezonban van.

1. 20
2. 15
3. 12
4. 10
5. 8
5-utolsó: 8*(n-hely)/(n-5)

Így az első mindig 20-at kap, az utolsó mindig 0-t, de az utolsó előttinek már minden esetben jut egy kevéske pont.

2. javaslat
Annak érdekében, hogy a 2. pontot is kielégítse, azaz a nagyobb létszámú verseny győzteseit jobban díjazzuk. Bár a partik pontszáma fixen 0-20 közti, de ezen pontszámokból súlyozott átlaggal számítsuk az összesített pontot. Annál nagyobb egy pontszám súlya, minél több a résztvevő, azaz 16 résztvevő esetén "kettőnek számít" a 8 résztvevőhöz képest.

Számokkal:
n játszmán vettem részt a szezonban
P(1)...P(n) a játszmákra kapott pontszámom
R(1)...R(n) a résztvevők száma az egyes játszmákon

Összesített pont = (P(1)*R(1) + ..... + P(n)*R(n)) / (R(1) + ... + R(n))

gazo33 2007.12.19. 13:32:43

Jajjj. Túl bonyolult rendszert ne csináljunk, úgysem lesz olyan, ami minden kívánalomnak megfelel. A Sanyi pontrendszere - azon kívül, hogy az első helyezett függetlenül a létszámtól mindig ugyanannyi pontot kap - nem rossz, elfogadható. Legalább inspirálva vannak a kedves klubtagok a részvételre.....

Azon még elgondolkodhatunk, hogy ne az első 12, hanem az első 8 legyen pontozva (10/8/6/5/4/3/2/1), ennyien majdnem mindig voltunk/leszünk, így nem lesz várhatóan olyan, hogy az utolsó több pontot kap.....

Gyle 2007.12.19. 15:54:52

Imi, a második javaslatod a súlyozással pont ugyanazt jelenti, mint ha létszámhoz kötnénk az első helyezés (meg a többi) értékét. Csak máshogy hívod, és bonyolultabb kiszámolni :-)

Imre 2007.12.19. 16:17:28

Nem jelenti ugyanazt! Dehogyis.
Ami a bonyolultságot illeti, a pontokat eddig is Excel-tábla számolta ki, ezután is az fogja...
Na mindegy, nekem ez a javaslatom!
Egyébként tudnék bonyolultabbat is, ha akarnék, eredetileg egy logaritmusfüggvénnyel feldobott pontrendszerre gondoltam. :)

V.G. 2007.12.19. 16:23:37

Sanyi!
Nehogy azt mond, hogy Te értetted Imi javaslatát!

Zavarkó (a numerikus dolgokhoz nem értő) Misi 2007.12.20. 11:34:24

Na itt is HI (tegnapigyőztes) Vanyek!
Az Imi javaslata 1értelmű:az Excel-tábla kiszámolja. De mi az az excel és a tábla ehető-e, mogyorós-e egyáltalán miféle csokiról van szó?
A logaritmus sem lenne rossz, én minden ritmusos dolgot szeretek. Sztem a lényeg: sok, jó hangulatú pókercsata legyen, minig legyen győztes és az utolsó se legyen vesztese semminek.Ennyi.
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása