Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Az EPHEMERAL parti végeredménye

2007.11.29. 09:07 gazo33

Tegnap a végjátékban Imi egy kisebb csodát művelt, Fortuna nemhogy vele volt, inkább azt mondanám, hogy Ő volt Fortuna: 750/1500 vakszint mellett Imi nagyvak volt és ekkor a zsetonmennyisége 1500-at tett ki, azaz nagyvakként all-in-en volt. Lapja: 2/5 És feljött még két kettes... Innen nem tudott veszteni, mintha látta volna Dorottya lapjait: amikor Dorottyának erős lapja volt, első beszélőként dobta lapjait. Az utolsó leosztásnál Dorottyának egyszínű A2, Iminek kétszínű A4 lapja volt. Floppban lejött egy 2-es, de a river egy 4-est hozott..... Szóval Imi nyert és - köszönhetően a tegnapi siralmas eredményemnek - a pontversenyben feljött a 3. helyre. Szigethy Ferinek bejött a számítása és a tegnapi nap elérte a 33%-os részvételi arányt, így átvette a vezetés, Kati  a pontversenyben a 2. helyre esett vissza.

Ne vezessük be pótlólag, hogy a ranglista első 5 helyén álló játékos nevezését a verseny előtt hétfő 24 óráig fogadjuk csak el???? Mondjuk annak csak akkor lenne értelme, ha esetükben a nevezést nem lehet visszamondani, azaz ha nem jelennek meg, akkor abban a partiban 0 pontot kapnak.....

Ezek után a tegnapi parti végeredménye: 

2007.11.28
Részvételi arány
Helyezés
Név
Pont
az eddigi partik alapján
1
Galiba Imre (K1)
13
61% (11/18)
2
Gáll Dorottya (K2)
11,917
89% (16/18)
3
Szigethy Ferenc (K3)
10,833
33% (6/18)
4
Ondok Katalin (K4)
9,75
67% (12/18)
5
Vass Réka
8,667
50% (9/18)
6
Vanya Gábor
7,583
94% (17/18)
7
Ondok László
6,5
61% (11/18)
8
Zavarkó Mihály 
5,417
83% (15/18)
9
Simon József
4,333
100% (18/18)
10
Gáll Zoltán
3,25
89% (16/18)
11
Jablonkai Kinga ®
2,167
44% (8/18)
12
Polyák Sándor ®
1,083
83% (15/18)
13
Matusek László ®
0
61% (11/18)

 

 

 

 

24 komment

Címkék: bajnokság eredmény nyertes győztes végeredmény

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr21246320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorci 2007.11.29. 09:41:08

Sziasztok!

Még mindig nem ocsudtam fel a tegnapi póker hatása alól! Ekkora mázlim még sosem volt kártyán. Jól esett a drukkolás részetekről, még Imi sem akarta elhinni, hogy nyerhet tegnap ellenem. De remek játékkal, pozitív hozzáállással jó csatát vívtunk, amiből Imi került ki győztesen. Ezúton grat. mégegyszer Imi!
Pusz Mindenkinek

Imre 2007.11.29. 10:52:08

Köszi! Még én sem ocsúdtam fel. :)

Tegnap gyakorlatilag az egész parti alatt ramatyul álltam a zsetonokkal, chipleader szinte sosem voltam. Többször gondoltam a közepe táján, amikor egy jó dobással elkerültem a kiesést, vagy kényszer all-innel megdupláztam a nyomorult 300 zsetonom, hogy ez csak arra lesz jó, hogy pár leosztással tovább életben maradjak... A szerencse mellettem állt, az biztos.

Legyen ez példa mindenkinek, aki nagyon rosszul áll, hogy lehet onnan is nyerni.

V G 2007.11.29. 11:05:51

Sziasztok!
Hát igen. Ezútán már nem fortunához kell fohászkodnunk ha nyerni akarunk hanem Galiba Imréhez! Hihetetlen volt tényleg, de ez is benne van ebben a játékban. Imi! Legközelebb ne ripakodj ránk ha azt mondjuk, az egész zs-det be kell tolnod nagy vakként, mert nem lesz már elég a következő leosztásra! Csak neked akartunk jót!!! Láttad! :-)))))

V G 2007.11.29. 11:09:44

Zoli!
Nem butaság az ötleted! Én támogatom!!

Imre 2007.11.29. 11:32:47

Zoli: gondolkoztam, hogy egyáltalán komoly-e ez a vastag betűvel írt felvetés... Nem vagyok híve az ilyen hátrányos megkülönböztetésnek (főleg, ha engem is sújt, hehe).

Gábor: azt én pontosan tudtam, hogy be kell tolnom mindet. De úgy véltem nagy vakként úgy érdemes (úgy kell) emelni, hogy miután az alaptétet megadta aki akarta, utána emelek.

gazo33 2007.11.29. 12:04:12

Imi, bocsi elfelejtettem a blogon gratulálni, most bepótlom: GRATULÁLOK.
A vastaq betűs részzel kapcsolatban: elkezdtem írni egy hosszabb kommentet, de inkább kitöröltem. A lényeg: komolyan gondoltam és engem is érint (per pillanat).

Sanyi 2007.11.29. 12:59:08

Szerintem nem jó ötlet, hagyjuk.

Kati 2007.11.29. 13:32:55

Gratula a Győztesnek!

Szomorúan tapasztaltam, hogy letaszítottak az első helyről. Biztos, hogy itt volt Feri a játékok 1/3-án? Zoli nem számoltad el? : )

Kinga 2007.11.29. 13:32:58

Szerintem induljunk ki abból, hogy nem az alapján döntünk a heti kártyázásról, hogy hányan jelentkeztek be, hanem hogy tudunk-e menni vagy sem... és ez olykor az utolsó pillnatban dől el.
Inkább a pontozási rendszert kéne majd újragondolni - nyilván a következő szezontól.
Persze ezt a gondolkodást átengedem azoknak akik legalább azt tudják, hogy most hogy van a pontozás ;)
Viszont ha már szabályok; ezt a kényszer all in-es dolgot is tisztázni kellene (nem mindenki van egy véleményen, ahogy láttam)
meg az is mintha csak Dóriék asztalánál működne, hogy (bizonyos esetben)a nagyvak többszörösével lehet csak emelni...

Kati 2007.11.29. 13:43:43

Ja és én sem pártolom az új ötletet... de csak, mert nem mernék ellent mondani az emberemnek. : )

gazo33 2007.11.29. 13:50:28

Igazad van Kinga, most már maradjon akkor minden úgy ebben a szezonban, ahogy eddig volt.
Természetesen a 3. szezonra megpróbáljuk még jobbá tenni a pontozási rendszert, ötletek már elhangzottak.
A kényszer all in-es dolog: ha jól emlékszem amiatt döntöttünk még a szezon elején úgy, hogy ha a következő leosztásra nincs annyi zsetonja valakinek, hogy megadja a nagyvakot, akkor be kell tolnia minden zsetont, mert probléma volt abból, hogy ha kevesebbet tol be mint a nagyvak, akkor ha esetleg nyer, ne igazságos, hogy több zsetont visz el, mint amennyit betolt. Azt hiszem ezzel eddig nem volt gondja senkinek és ebben a szezonban már ehhez sem nyúlnék.
Emelés: A mi háziszabályunk szerint ha flopp előtt emel valaki, akkor az emelés csak a nagyvak többszöröse lehet, flop után pedig legalább a nagyvak összegével kell emelni.

Kati! Igen a Feri 6 partin vett részt a 18 eddig megrendezett partiból, azaz pont az egyharmadán (ha a jövő heti partira nem jön, akkor - ideiglenesen, mivel ismét nem lesz meg a 33%-a a Ferinek - újra visszakerülhetsz az első helyre, de csak addig, amíg a Feri újra nem jön...)

matux · http://bestplayers.blog.hu 2007.11.29. 16:29:22

A kényszer all-in is házi szabály, mégpedig azért, mert volt olyan játszma, ahol vkinek 1 zsetonja maradt, de azzal sikerült még 3 helyet előre lépnie. Ez nyilvánvalóan játékellenes, ezért szabályoztuk be, hogy ha vkinek új leosztás előtt nincs nagyvakja, akkor már nem indulhat, vagyis kiesett. (Tehát nem pontos a kényszer all-in, hiszen nem kötelező mindent betolni, de vesztés esetén már nem indulhat a köv leosztásban. Ezért nem értelmes megtartani a maradék ~aprót.)
A vastagbetűs szigorítás-ötletnek nem értem a lényegét, mire is jó? A jó helyen lévők csak akkor jönnek, ha elég sokan vagyunk, tehát nagy az elérhető nyereménypontszám? Különben rontja az átlagukat? --- Eddig erre nem is gondoltam, én nem a pontszámokért játszom. :) hehe

matux · http://bestplayers.blog.hu 2007.11.29. 16:31:58

Magyarázat: Az 1 zsetonnal 3 helyet úgy tudott előrelépni, hogy addig dobott minden körben, mígnem rákerült a nagyvak, és kénytelen volt betenni az utolsó zsetonját. Ez jelenthetett (pl. 12 főnél) akár 10 leosztást is, ami alatt kiestek néhányan, így - játék nélkül - tudott előrelépni több helyet.

Feri 2007.11.29. 17:42:43

Sziasztok!
Az, hogy a játszmáknak csak kis részén tudok részt venni és későn jelentkezem kizárólag a munkámból és a (előző évhez képest)megváltozott magánéletemből adódó leterheltségből adódik.
Decemberben csak 7-10 napot leszek Magyarországon ezért nagy valószínűséggel nem leszek ott egyik partin sem. Januárban és Februárban remélhetőleg/előreláthatólag bőven lesz munkám, így igen nagy valószínűséggel nem lesz meg a 33%-os részvételem.
A partikon történő megjelenésemnek/részvételemnek semmi köze taktikázáshoz (sem a résztvevők számával, sem a részvételi arány kapcsán). Szerintem kevesebb részvétellel, kevesebb gyakorlással nehezebb magas pontszámot elérni.
A klubba a társaság és a játék élménye miatt járok le. A partikban lévő pénznyeremény különösebb motivációt nem jelent számomra, annál inkább a játék. Szeretek veletek játszani!
Őszintén sajnálom, ha bárkit is megbántottam a partikon történő minimális részvételemmel. Elnézést és bocsánatot kérek,
Szigethy Feri

V.G. 2007.11.29. 19:42:27

Sziasztok!
Feri! Én speciel csak viccesen csipkelődtem Veled a részvételi arányodat illetően! Semmi okod nincs elnézést kérned!! Engem, ( és szerintem mást sem) nem bántottál meg! Talán egy picit túl lihegtük ezt a témát. Ennek az lehet az oka, hogy sokan vagyunk akik komolyan ( néha talán túlságosan is) vesszük a ranglistát. Zoli ötletére én először rábólintottam, de jobban bele gondolva tényleg nem a legjobb. Lehet diszkriminatív és tényleg nem túl igazságos. Mi van ha v-ki leadja nevezését hétfő estig és kedden vagy szerdán leveri valami vírus? Vagy bármi más is közbe jöhet. Jó jó most én leszek a köpönyeg forgató de túl hamar alkottam véleményt. Elnézést! Ja! Feri! Mi is szeretünk Veled játszani! Csak ne legyen meg a 33%-od!! :-))))))

V G 2007.11.30. 08:13:39

Ja! És még valami! A pontozási rendszerrel szerintem nincs probléma. Továbbra is vallom azt, hogy nem egyenlő teljesítmény 15-ből(pl: Imi) vagy 7 emberből (én) nyerni! Bár magam ellen beszélek mégis ez a véleményem. Az, hogy én a győzelmemmel ugyan annyi pontot kaptam ( még annyit se) mint most a 6. helyemmel ez pech. Viszont az a parti egy extrém helyzet volt ami csak egyszer fordult elő! Ha jól tudom az átlag létszám 12-13 fő! Addig amíg nincs (és valószínűleg nem is lesz) állandó fix létszám, addig nem is lehet teljesen (mindenki számára)igazságos pontozást kialakítani. Summa summárum szerintem nincs ezzel gond.

gazo33 2007.11.30. 08:30:30

Feri, ne vegyél komolyan, a szabályokat együtt hoztuk, a klubba mindenki azért jár, hogy egy jó társaságba töltse a szerda estét és egyébként is együtt találtuk ki a szabályokat. Hátravan van még 12 játszma a szezonból és én személy szerint azt szeretném, ha minél több partin résztvennél és több "csatát" vívhatnánk. Mindenkinek vannak rossz napjai, így tán még az is megeshet, hogy egyszer kétszer lemákolnak majd Téged... hehe (Imi és Matu után szabadon).
Igaza van Vanya mesternek, lehet, hogy túl komolyan vesszük néhányan a ranglistát, de hát ez a versenyszellem... Nekem a kedvenc hobbim a póker (és a motor) ezért úgy alakítom, hogy minden szerda estém szabad legyen. Szerencsés vagyok, hogy ezt megtehetem és nem gátol ebben a munkám és más sem. Persze még így is becsúszik egyszer-egyszer valami, ami miatt nem lehet ott az ember szerdán, de ennek nyomós oknak kell lennie esetemben (dögvész vagy egy pókerverseny abban az időpontban...).
Húúú, hát ez hosszúra sikerült. A lényeg: Feri gyere amikor tudsz és ne kérj bocsánatot olyanért, amiért nem kell.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2007.11.30. 15:33:07

Feri! Kérj bocsánatot, mert az előbb bocsánatot kértél! hehe Erre emlékezve, majd a következő szezonban a létszámfüggetlen pontozásra szavazzatok!

V G 2007.11.30. 15:45:57

És igen! Máris beindult a kampány! A létszám függő pontozásra szavazzatok!! Ha így tesztek építek autópályát mindenki lakhelyétől egészen a Broadway klub-ig! Ingyenes használattal! A nagy családosok kedvezményes beugrót kapnak a játékba! 1000 helyett 850 huf! Továbbá! A rászorultak ingyen rebuyolhatnak! :-))))))

gazo33 2007.11.30. 16:59:55

... és az ingyenes autópályához a rászorultak még ingyen autót is kapnak, sőt, ha nem tudnak vezetni, akkor sofőrt is...

gazo33 2007.11.30. 17:01:26

Nem hiányolja senki a jövő heti partira a meghívót? Szerintem bőven elég, ha szerda reggel felteszem a blogra... hehe

V.G. 2007.11.30. 17:58:20

Ha nem hívsz meg akkor is megyek!

kovács ágnes 2007.12.01. 09:16:41

szeretnék menni
köszi

Gáll Dorottya 2007.12.03. 10:36:36

Sziasztok!

Most jutottam gép elé, (még jó hogy van a munkahelyem, mert az otthoni 2 gépnél esélyem sincs- folyton póker megy!) hogy hozzászóljak a múltheti bejegyzésekhez: tök jó fejek vagyok, nagyon szeretek szerdánként lejárni és Feri! gyere sokat, amennyit csak tudsz, hátha egyszer sikerül döntőt játszanunk!
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása