Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Meghívó a CHRISTMAS kártyapartira

2007.12.14. 11:50 gazo33

Idei utolsó - CHRISTMAS - kártyapartinak a Broadway Klubban 2007.12.19-én SZERDÁN 19:00 órakor kezdődik.

 

Kérem jelezzetek itt a blogon, hogy jöttök-e.
Jelentkezéseket 16 főig fogadunk el jelentkezési sorrendben.

 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr8263715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V G 2007.12.14. 11:59:12

2. Vanya Gábor

Simon József 2007.12.14. 18:12:00

Józsi

gazo33 2007.12.14. 21:05:31

5. Gáll Dorottya
6. Zavarkó (Klubtag) Misi

V G 2007.12.14. 22:09:14

Sziasztok!
Talán nem itt kellene, de mégis itt számolnék be a csapatversenyről! Hát nem mi nyertük! :-(((( Sőt még pénzt se nyertünk! Mindettől függetlenül itt is sok tapasztalatot szereztem. Szeretném kiemelni Polyák Sanyit aki ragyogó játékkal ( a végén sajnos balszerencsével) asztalánál a 2. helyezést érte el! Gratulálunk! Sajnos Mándi Feri, mint beugró ember hozta a formáját és 0 pontot ért el mint 2. kieső! Én mondtam neki, hogy ne kapkodjon de úgy látszik nem bírt a vérével. Ezek után kénytelen voltam levetetni szemüvegét és neki vezettem a falnak! :-)) Zolinak nagyon nem jött a lap, viszont Kinga kitett magáért és 8.-ik helyével 2 pontot szerzett a csapatnak! Ezek után az eredmények!
Polyák Sándor 2. hely 11 pont
Vanya Gábor 3. hely 8 pont
Kinga 8. hely 2 pont
Gáll Zoltán 9. hely 1 pont
Mándi Feri 10. hely 0 pont

Összesen 22 pont ami a 12-13 helyhez volt elég.
A győztes csapat 45 pont körül zárt!

matux · http://bestplayers.blog.hu 2007.12.14. 22:54:41

Gratulálok, azért ez elég szép eredmény! Remélem majd elmesélitek, milyen figurákkal hoztak össze benneteket.

A Christmas partyn sem leszek. Sorry.

gazo33 2007.12.14. 23:42:11

Bocsi, tényleg pocsékul szerepeltem, nem jött a lap, de pontosítanék: 8. lettem az asztalomál és 2 potot szereztem... Nem mintha ez bármit is számítana...

Feszesen játszottam, hagytam, hogy a többiek "öljék" egymást, bár lapom sem volt, úgyhogy nem is agyon szólhattam bele... Ha jól emlékszem összesen - a vakokon kívül - az utolsó all-inemmel együtt 5ször 6 szor játszottam. 10000 zsetonnal ültünk le, én kétszer buktam viszonylag nagyobbat (1800 és 2400)ezeket játszottam végig. Az egyikben AK val emeltem a nagyvak 3szorosát az elejéről, ketten megadták, majd lejött valami kicsi flop, olyan 2 4 8 féle. Erre az egyik játékos - a kisvak - ráhívott egy brutál összeget, amit nem adhattam meg. A másik leosztásál kijött a sorom, de a másik srácnak fullja lett... A végjátékban pedig A9 esem volt és kikaptam egy 2 8 tól, ugyanis riverre feljött egy nyolcas... Röviden ennyi... Ja, összesen egyszer sikerült vakot lopnom: A4-re osztó pozícióból ráemeltem a nagyvak dupláját és a kisvak és a nagyvak is eldobta (a többiek már eleve nem adták meg a nagyvakot) Szóval ez nem az én napom volt.
Sanyinak és Gabinak gratula a 2. és 3. helyért, sajnálom, hogy nem sikerült asztalelsőnek lenniük. Gratulálok Kingának is a helytállásért.

V.G. 2007.12.15. 07:58:16

Zoli! Elnézést a pontatlanságért! Rosszul emlékeztem! Ami tény az tény. Soha ilyen brutál asztalnál nem játszottam! Volt amikor az osztó kislány már könyörgött, hogy had dopbjon ki egy flopp-ot! Elképesztő hívások a semmire. Bizony bele kellett szállnom az effajta játékba. 800-1600-nál nagyvakként A 8-al (egy színből)ráemelek a 2 csak megadó srácra 3200-at! Kapok egy reraise-t 10 000-ig! Mondom, na ne már előbb csak megadod most meg ekkorát rámemelsz? Amúgy ő volt a chip leaderünk! 3. fiú dob. Mivel már "csak" 10 000 -em volt ezért all-int mentem. Gondoltam ha bukok akkor bukok! Elegem is volt már a figurából mert akkorákat mákolt és játszotta a fő agresszort az asztalnál a rengeteg zs.-éjével! Hát akkor mutatás van!( Még mielőtt bármit láttunk volna az asztalon!) Ember mutat Q J két színből!!!! Erre izmósztál???? Turn-re azért jött az ász és besöpörrtem kb 30 000-et és máris kényelmesebben játszhattam. Ja! Szegény fiú teljesen megroppant még 20 perc elteltével is rólam beszélt, hogy milyen amatőr vagyok A 8-al all-inezni! Én meg csak símogattam zseton tornyaimat és kedvesen rámosolyogtam!

V.G. 2007.12.15. 08:43:38

Ja! A végén K, J,-al ráhívtam 10 000-ig majd egy elfogadás után végre floppot néztünk! 3, K, 9! Én egyből all-in, emberem call! Bemutatja lapjait melyek K 9! Mivel bubi nem jött befejeztem a játékot! Picit bánkódtam de vigasztalt, hogy a kitűzött célt ( min. 4. hely) sikerült túlszárnyalnom. Figyelembe véve az asztal erősségét és az elért helyezésemet asszem' elégedett lehetek. Talán egy picivel kevesebb balszerencsével nyerhettem is volna. Szegény Feri! Csak kapkodta a fejét, hogy mik mentek az asztaloknál! Hát... Nem ehez volt szokva! Ha gondoljátok újra megpróbálhatjuk januárban!

Kinga 2007.12.15. 12:17:56

Sajnos igazán nem számít sokat, de 7. lettem és nekem azt mondták, hogy 3 pontot kaptam :)
Elsősorban azt tapasztaltam meg, hogy még vagy nagyon sokat kell tanulnom... vagy abba kell hagynom a pókerezést ... szerdáig még kitalálom.

kovács ágnes 2007.12.15. 13:07:54

szeretnék jelenkezni köszönöm
mindenkinek gratulálok
Kingu ne add fel!!:))))

V.G. 2007.12.15. 13:48:44

Bocs Kinga!!! Nem voltál beírva a jegyzőkönyvbe! Sőt!!! Még Matusek László is szerepelt a csapatunk listájában!!!! Akkor jeleztem, hogy Jablonkai Kinga játszott helyette!! Ráadásul nem volt beírva a helyezésed! Ferit kérdeztem meg, hogy hányadik lettél és én diktáltalak be! Ajjaj. Bocsánat!! Ágihoz csatlakozva azt mondom ne add fel! Mindannyiunknak sokat kell még tanulni! Erre való Best Players Póker klub! Akkor pontosítanék!

Polyák Sanyi ( ne bosszankodj!) 2. hely 11 pont
Vanya Gábor 3. hely 8 pont
Jablonkai Kinga 7. hely 3 pont
Gáll Zoli 8. hely 2 pont
Mánd Feri ( ez tutti) 10.hely 0 pont

Tehát összesen 24 pont!!! ( sajna ez sem díjazott)

Gyle 2007.12.15. 15:25:19

Aha, úgy látom, elég rosszul emlékeztem a helyezésekre és a pontozásra is... épp az előbb írtam be a verseny fejezetébe azt a verziót, amire én emlékeztem. Na mindegy.

V.G. 2007.12.16. 11:06:05

9. Mándi Feri

gazo33 2007.12.16. 15:07:12

Kinga! Ne add fel! Jobb voltál nálam és én sem adom fel .....
Egyébként a szervezésük/szervezettségük csapnivaló! A regisztrációkor bediktáltam, hogy a Ma2 helyett jött a Kinga, a Laci helyett pedig a Feri és ott a szemem előtt írták át, sőt még külön mindenkivel alá ís írattak valamit....

Emese 2007.12.17. 09:32:23

Sziasztok,jelentkeznék a szerdai játékra, ha megint közbejön valami az utolsó pillanatban, akkor vállalom a 0 pontot.

10.Emese

gazo33 2007.12.18. 13:15:27

Kinga! Remélem átgondoltad és arra jutottál, hogy nem tudod nélkülözni a szerdai társaságot és továbbra is játszol velünk... Várunk holnap, gyere.

Kati 2007.12.18. 16:21:01

11. Kati

Lehet, hogy kések egy kicsit...

V.G. 2007.12.19. 08:51:45

12. Pitz Nóri

Ondok Laci 2007.12.19. 09:49:58

13.
Laci

Kinga 2007.12.19. 11:53:24

Köszi a biztatást meg az invitálás... igazatok van, nem lehet ebből a pókerből csak úgy kihátrálni :)
A ma este viszont még mindig bizonytalan; most épp úgy áll, hogy jó 40 percet késnék...
Mivel létszámilag jól álltok, inkább csak akkor megyek ha időben tudok érkezni - úgyhogy ha lehet ilyet, azt mondanám, hogy ha ott vagyok 7kor az jó, ha nem, akkor ne várjatok!
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása