Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Meghívó a CARPE DIEM partira

2008.05.30. 08:50 gazo33

A következő - CARPE DIEM -  kártyaparti a Broadway Klubban 2008.06.04-én 19:00 órakor kezdődik.
Kérem jelezzetek itt a blogon, hogy jöttök-e.
Jelentkezéseket 16 főig fogadunk el jelentkezési sorrendben.
Szerdán a parti után jelezte a "vendéglátónk", hogy 14.000 Ft ellenében szívesen biztosítanak egy olyan hidegtálat, amilyen aznap volt.

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr23494590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z. Misi 2008.05.30. 09:57:13

1. (megragadom az alkalmat) Misi

a 13. harcos 2008.05.30. 10:23:12

3. Zoli

V.G. 2008.05.30. 12:20:42

4. Vanya Gábor

kovács ági 2008.05.30. 13:50:25

5.Ági

Theuerl Gábor 2008.05.30. 17:37:05

6.Gábor

V.G. 2008.06.01. 12:17:08

7. Mándi Feri

V.G. 2008.06.01. 17:15:45

Sziasztok!
Azt kell mondjam, hogy a Verőceiversenyen résztvevő, tisztelt klub tagjaink tudásán, csak a szerénységük nagyobb!!! Várnám itt az élmény beszámolókat, de senki sem dicsekszik...Pedig nost igazán volna mivel! 8-an indultunk a csapatból és 5-en bejutottak a 20 fős döntőbe, a 60 fős mezőnyből! Ez, azt gondolom már önmagában is szép eredmény. A végső helyezéseket figyelembe véve pedig (szerintem) minden elismerést megérdemelnek! Remélem hamar elmúlik fáradtságuk valamint szerénységük és megosszák élményeiket azokkal, akik nem voltak ott. Gratulálok mindannyiótoknak! Szép volt! Amúgy a nekem a helyezésem volt szerény.... Nagyon is....Banyek, nincs apró betű a klaviatúrán??? No mindegy, akkor így naggyal! 59!!!!

kovács ági 2008.06.02. 08:22:45

Sziasztok!
csatlakozom az elöttem szólóhoz és gratula Mindenkinek!várjuk a sztorikat!

Emese 2008.06.02. 09:22:18

Gratulálok minden best playeresnek!!!!A többi csapat elbújhat!Gábor, akkor kezdem én az élménybeszámolót! Az utolsó döntős asztlahoz kemény 35000-rel érkeztem. 2játékos kiesett-elsőként aki a húúúgocskámat ejtette ki :-), majd végre felém fordult a szerencse, de nem egyszer, 3x! A,A, 9,9, Q,Q, így jöttem fel elég szépen. De az idős bácsinak is jöttek rendesen a lapok! Sorra ejtette ki a játékosokat. Az utolsó játékban K,Q volt nálam különböző színben, all in, erre nála A,Q volt egy színben és ő nyert.Egyébként szinte minden játékban amit ő vitt összefüggő A,Q volt a kezében. Hát így lettem második. De nem panaszkodom! Emese

Gyle 2008.06.02. 10:34:44

9. Sanyi

Jó kis verseny volt :-) Emese elképesztően jól játszott, a következő csapatversenyen Ő lesz a titkos fegyverünk!

Matu és Zoli roppant taktikusan gyűjtögetett, amikor kialakult a döntő asztal, 1-2 helyezésre számítottam tőlük. De az öreg "Zoli bácsi" taktikájával nem bírtak el. Ahogy Emese már említette, az volt az öreg trükkje, hogy mindig volt nála dáma, lehetőleg ász kickerrel. Volt még neki egy másik is: úgy mondott all-int, vagy fogadott el, hogy volt neki kb. 3 outja riverre, és az bejött. Ellenem pl. ezt alkalmazta :-)

Elnök úr, titkár úr, csináljunk egy szavazást! Nem élhetünk tovább klubpóló vagy ing nélkül. Úgyhogy kérjük ki a tagság véleményét: ing vagy galléros póló, fekete vagy fehér (egyéb ötlet?), hímzett vagy matricázott? Illetve mi legyen rajta?

V.G. 2008.06.02. 10:51:28

Csatlakozom Sanyihoz! Bár mi már beszéltünk erről Verőcén. Én fekete ingre szavaznék. Sanyival azt is fejtegettük, hogy a csapat nevén kívül, nyomtathatnánk még rá különböző cégek logóját is! Pl: OTP, MOL, GAZPROM stb. Tuttira megijednének az ellenfelek! Főleg az ilyen freeroll versenyeken! :-)))

Kati 2008.06.02. 12:00:34

10. Kati

Gratulálok én is!

Egyen cucc: A fekete színnel az a baj, hogy minden csapatnak fekete színű a pólója. Szerintem ne fekete legyen. Segítek szívesen a kivitelezésben, vannak jó kapcsolataim. Ha gondoljátok, viszek mintát is. De azért kb-re legyen meg mit is szeretnénk.
Ja és a galléros pólóra szavazok. Van lány fazon is : )
Ilyen kis mennyiségben jobban megéri a hímzés, mert a megnyomásnak elég nagyok a költségei és nem jönnénk ki jól.

Zoli 2008.06.02. 13:25:05

Hali Mindenki!

Én is csak gratulálni tudok minden bestplayer-es résztvevőnek. Részemről röviden: a selejtező jól sikerült, az utolsó leosztásnál AQ-val buktam el úgy nagyjából 80.000 zsetont a szervezővel szemben, aki - miután Matu jól megköpasztotta - all-int mondott. Így is sikerült a döntőbe vinnem 235.000 zsetont. Ott jött hideg-meleg, volt hogy 450.000 zsetonig felkúsztam. Egy partiban nagyot kaszáltam: pikkA és káró9, volt nála, a srácnál pikk J és pikk valami. Floppra lejött három pikk amelyből az egyik a pikk9 volt, a másik pikk5 és a harmadikra nem emlékszem). A srác emelt én tartottam. Aztán jött a turnre még egy kilences. A srác all-in mondott a kész flössére, én pedig elfogadtam a kész drillemmel és az ász flösshúzommal. 17 outom volt... és riverre lejött egy ötös. Összejött a kilences full, nyertem...
A vakok vitték a zsetont...Aztán nem sokkal később a JJ -vel a kezemben buktam egy all-int a AK-val szemben..... Ekkor jól lefogytam 180.000 körüli zsetonra. Utána szintén egy JJ-vel mentem all-inre egy egyszínű A10 ellen. Az összejött. A végén egy QJ9 flop után bemondtam kétszáz egynáhezerrel az all-int egy Jvalamivel, persze az öregúr elfogadta egy AQ-val. Sajna nem jött még egy J, így búcsuztam a 4. helyen. A Matu lett a 3. és az Emese a 2. Még egyszer gratulálok nekik külön is. Mindannyiunkat az öregúr "csinált ki".

Az egyen cucc részemről is rendben.

Emese 2008.06.02. 13:40:59

11. Répu
12. Tamás

V.G. 2008.06.02. 13:56:41

Az öregúr inkább a nyugdíjját várta volna.... Végül is a szín nekem majdnem mindegy. Csak lila ne legyen, mert azt tiltja a vallásom. A hímzés is jó csak ne virágmintás matyó legyen. Akkor legyen mondjuk zöld vagy kék vagy fehér vagy bordó vagy sárga vagy.......

Emese 2008.06.02. 14:18:38

Lányok fekete-fiúk fehér poló?

matux · http://bestplayers.blog.hu 2008.06.02. 14:23:01

13. Ma2

Élveztem a versenyt, nagyon feszesen játszottam, nem is merték elfogadni a hívásaimat, bár ez a zsetonarányokat nézve érthető is volt. :) De az öregúr a hihetetlen szerencséjével rajtam is kifogott. Emese ügyes volt, szépen kivárt, nekem már kicsit mehetnékem volt a végefelé.
Annak örültem, hogy a szervező Viktortól el tudtam hozni 80e zsetont, elegem volt már a sok blöffjéből.

(A színhez ajánlhatom a magentát? (x)) :))
Szerintetek nem nagyképűség az egyenpoló? Láttunk ilyen játékosokat Verőcén - egy darabig. hehe

Majd kiteszem a versenyen készített fotókat, és ott kielemezzük a pókertársadalomban elfoglalt helyünket. Biztosan kikerülnek majd fotók is a verseny oldalára is.

imre 2008.06.02. 14:36:27

14. Imre

Gratulálok a nagyon szép verőcei eredményekhez!

Gyle 2008.06.02. 15:14:41

Itt vannak az versenyen látott egyenpólós srácok :-)
www.bugsypokerclub.mlap.hu/

kovács ági 2008.06.02. 15:46:42

Én a fehérre szavazok és jó a himzés./a matricásat nehéz vasalni:)/Matu : nem a ruha teszi az embert!:))))

matux · http://bestplayers.blog.hu 2008.06.02. 15:47:45

És néhány kép - rólunk is - a péntek esti selejtezőről. :)
www.bugsypokerclub.mlap.hu/?slideshow&contentid=475639

matux · http://bestplayers.blog.hu 2008.06.02. 15:50:38

És milyen tetkó legyen a karunkon?

Kinga 2008.06.02. 15:59:36

15. Kinga
hű, most nemtom elolvasni, hogy kinek, miért kell gratulálni, de mindenkinek aki megérdemli!
és igérem be fogom pótolni.

V.G. 2008.06.02. 18:49:03

Húúú! A tetkó az jó ötlet! Szerintem egy nagy sárkány legyen! A bal lábfejünktől induljon, a nyakon és a homlokon keresztül egészen a jobb lábunk fejéig! Na jó ez hülyeség. Csak a jobb térdünkig.

S.J. 2008.06.02. 20:33:46

16.Józsi hű-ha majdnem lemaradtam.Én már élő szóban hallottam a versenyről,és mindenkinek gratulálok nagyon ügyesek voltatok.Azért egy 70 éves öregtől kikapni:):):):) A tetkóban benne vagyok a sárkány OK.

Dorci 2008.06.03. 08:34:35

Fehér egyenpóló a szavazatom. Kati!Kérek szerdán mintát!

Répu 2008.06.03. 09:40:08

Én is gratulálok minden best players-es résztvevőnek, és tényleg tükrözi az eredmény a mi játékunk színvonalát. Röviden a versenyről az én szemszögemből: bejutottam a döntőbe, az utolsó félórában 4000ből 47.000 zsetont sikerült "gyűjtenem". Végülis a döntőben a KK-mat vitte egy AA. Ez volt a lényeg. Asszem 19. vagy 18. lettem. A pólókról meg annyit, hogy én a feketére szavazok.

imre 2008.06.03. 10:15:50

Egyenpóló: galléros fekete pólóra szavazok! Vagy ha nem akarunk feketét, akkor mondjuk egy sötétkék milyen lenne?

V.G. 2008.06.03. 10:42:37

Bár én is fekete párti vagyok, de Katinak igaza van abban, hogy szinte minden csapatnak az van. Szerintem a bordó az szép is és nem is túl gyakori. Valamint arany (sárga) hímzéssel mutatós is. Továbbá Répunak is passzolna szőke hajához!

Z. Misi 2008.06.03. 11:40:04

HI Klubtagok! Büszke vagyok, hogy ilyen profik közé járhatok pókerezni, ügyesek vagytok, gratulálok!
A bejegyzéseket olvasva számomra a Győzikés zebracsíkos-mintás, félig galléros elől hímzett, hátul matricás póló kristályosodik ki. Én erre szavazok.
Más, főleg Sanyinak: Muhat és Ruhat, a két arab megy a sivatagban. Eltévednek, egyre reménytelenebb a helyzetük. Látják, hogy mindketten nem élhetik túl az éhséget, ezért fogadnak: Aki hamarabb meghal, azt megeheti a másik. Mennek, Ruhat végleg elnyengül, majd meghal.Muhat kénytelen-kelletlen, hogy életben maradjon, felfalja embertársát és megmenekül.
Tanulság: Nem a Ruhat eszi az embert.
Na üdv, tali szerdán!

Kati 2008.06.03. 13:43:07

Szerdára viszek minta pólókat több színben. Aztán majd lehet szavazni.

kinga 2008.06.03. 14:17:54

Tényleg érdmes végig rágni magam a sokk hozzászóláson :)
A versenyen nyújtott teljesítményekért minden érintettnek gratula, és tényleg büszkeség közétek járni!
Én bordó, galléros, hímzett polóra szavazok,
és utolsó sorban... remek viccek vannak itt ;)

Ondok Laci 2008.06.03. 22:46:46

16+1 ha még bevesztek a csapatba?
Látom mindenki belelkesedett a sikeres verseny után, a fél estém ráment míg végigolvastam a hozzászólásokat.

Üdv, Laci
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása