Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Beszámolók a Cottonpoker Godfather's freeroll pókerversenyről

2009.03.31. 10:12 matux

03.30-án a klubból 7-en mentünk egyszerre. Összesen 45 induló volt, 15 továbbjutóval.

Az elején lassú vakemelés, 5x25 percig, majd szünet. A szünetig korlátlan rebuy: 500 Ft-ért megkapod az induló zsetont, 2000 db-ot. Ráadásul nem kell megvárnod, hogy kiessél, már akkor is vehetsz rebuy-t, ha 2000-nél kevesebb zsetonod van.

A szünetben egyszeri add-on: 1000 Ft-ért 6000 zsetont vehetsz.

Nos, most már bátrabban röpködtek a rebuy-ok, az én asztalomnál volt olyan, aki 4x is vásárolt. Ennek megfelelően agresszív volt a játék, emelés nélkül ritkán lehetett floppot nézni. A környezet szép, jó osztók vannak, sok monitoron fut a pókeróra. A monitor mutatja, hogy mennyi rebuy volt, és mennyien vannak még játszmában. Egyébként ugyanazta a szofvert használják, mint mi. A kiírásokból láttam, hogy szünetig 53 rebuy volt összesen. Túl lehet élni, óvatos játékkal. Közülünk mindenki túljutott a szüneten.

Persze, vettünk add-on-t, hiszen megéri, meg az óvatos játékom miatt szükségem is volt rá. De votl az asztalomnál olyan, aki úgy ítélte meg, hogy elegendő zsetona van a 2. részre, és nem vett add-on-t - vagy csak nem akart pénzt költeni, különben meg elég bénán is játszott, ki is esett a 2. rész 2. hand-jében.

A 2.részben mellém került Feri, és elég hamar rámemelt, de egy durva fenyegetéssel eldobattam vele a lapjait. Láttam rajta, hogy ez fájt neki, most bocsánatot is kérek érte.

Viszont az a 2400, amit így nekem adott, eléggé megerősített, hogy utána 2 nagy potot tudjak hasítani. Tényleg alig vártam, hogy valahogy visszaadjam neki, de nem jött olyan kör, hogy mások eldobálták volna. Végül átültettek engem egy másik asztalhoz, Laci mellé.

Itt újra kezdhettem kialakítani a szuperfeszes image-t magamról, és ebben pont Laci segített, hiszen dobatta velem a jónak hitt KQs-t, nem kis pénzért. De kölcsönkenyér visszajár, miután Laci megerősödött, szépen dobott egy emelésemre, kösz.

Szóval jól eljátszadoztunk, kb éjfélre lett vége a játéknak.

Zoli hamarabb kiszállt, mert indult az utolsó vonata.
Sanyi csak a hangulat miatt jár ide.
Józsi meg igazán lelkes tanítvány, most is odajött az én asztalomhoz a hátam mögé, hogy nézhesse, hogyan játszom.

De a többiek kitartottak a végéig: Ambrus, Feri, Ondok Laci és jómagam bejutottunk a szombati elődöntőbe. Másoknak sem kell feladni, mert újra lehet próbálkozni a további napokon, úgyhogy hajrá.

Az elődöntőről azt kell tudni, hogy ott már 3000 Z$ az induló tőke, a szünetig korlátlan rebuy: 3000 Ft-ért 3000 Z$, majd a szünetben 1 add-on: 3000 Ft-ért 9000 Z$.

Tehát, ha valakinek van kedve, induljon el, javaslom, hogy még ezen a héten (mondjuk pénteken, ne szerdán), majd szombaton, és ha nem sikerül az elődöntő, akkor a következő héten még újra próbálkozhat. Szóval, jó a hangulat, profi a szervezés, kicsit erősebb a játék, mint nálunk.

És az élmények: volt néhány érdekes hand: már az elején 2-en csatáztak az asztalomnál, az asztalon K7 volt, és mindkettejük kezében is K7, hmm.

Aztán a fő összecsapás a klasszikus AA a KK ellen. Elég csak a floppot leírnom: KK8. Ezzel még sokáig húztuk az AA tagot. :)

És a végén a buborék: az utolsó kiesőre vártunk, 2 asztal maradt szinkronosztással. Az én asztalomnál volt egy lány: 1500-as vak mellett már csak 700 Z$-ja volt, de még 5 leosztás volt, mire rákerült volna a kisvak. Pont előtte ült a barátja kb 3400 Z$-nal. Azt mondták a szervezők, hogy ha egy körben több kieső van, akkor azok mind kiestek, nem számít, hogy kinek mennyije volt előtte. Mentek az osztások, aztán a 3400-as csávó behívott 3000-et. Nálam kb 12000 volt, tudtam, hogy már csak néhány leosztást kell kibírni, bátran szórtam a zsetonokat - persze csak jó lapok esetén. Nem adták meg a 3000-t, én meg ráhajtottam, hiszen úgysem bukhatok 3400-nél többett, megadtam. A lapok tulajdonképpen lényegtelenek ebben a körben. Flop: csávó check, én ráemeltem. Hosszas gondolkodás után a srác eldobta. Mondjuk erre számítottam, de ez abszolút hiba volt, mert így rájuk került a  kisvak-nagyvak, ahol kénytelen volt a srác is meg a barátnője is betolni az összes Z$-t, amit okosan meg is adtak néhányan. Ebből tiszta sor volt, hogy ők mindketten kiesnek. A srác jó megoldása az lett volna, ha feláldozza magát az én hívásomra, így legalább a barátnője továbbjutott volna, ellenben ezzel a megoldással, amikor mindketten kiestek. Vagy ha mégis nyer ellenem, akkor nem fogy el a zsetonja a következő hand-nél a vaknál és ő jut tovább. De hát ez van kérem, egyebet nem tudok mondani, most már kikapcsolhatja a számítógépét.

25 komment

Címkék: freeroll

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr761037020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vgabes 2009.03.31. 10:55:05

Köszönöm, de nem kapcsolhatom ki mert a kollégák már sorban állnak mögöttem a gépért...

vgabes 2009.03.31. 11:06:03

Jól olvastam? Zolinak azért kellett kiszállnia mert indult a vonata??? Nem volt senki aki diadalittasan hazavitte volna??? Zoli! Gyere pénteken és ne a vonattal foglalkozz!

Jobagio 2009.03.31. 11:57:05

Valóban nem volt unalmas a tegnapi játék. Az elején, ahogy Ferit tudom idézni "folytak a lapok". Ez kb 5 körig ki is tartott. Utánna az első szünetig semmi. A 4-es asztalon is előrelült az aggreszív játék, így történt, hogy 3-as pókert, sort és két párt dobtam.
Nálunk 1 ember 4-szer re-buy-olt,1 pedig 3-szor és volt 3-4 játékos, aki 1-szer, zsetonban nem volt hiány... :) Szünet előtt én is kénytelen voltam egy 500-as emelésre a semmire, hogy 2000 alá kerüljek, így 1850-ra vettem buy-in-t és egy Add-on-t így 9850-el indultam tovább.
Szünet után szerencsére 3-4 körön belül mindig volt olyan lapom, amivel legalább floppig érdemes volt bemenni. A Végjáték előtt átkerültem az 1-es asztalhoz. Erre a részére már nagyon nem emlékszem, mert többek között én is vártam, hogy mikor esik ki az a 7 versenyző és jutunk tovább az elődöntőbe. A holtpontra is eljutottam, így nem fenyegetett az a veszély, hogy gyorsan és hibásan döntök, mert annyira le voltam lassulva, mint egy kerékbilincses éticsiga. A végére azért egy Colával, amit majdnem gyógyszer áron mértek (350 guf?- talán) viszahoztam magam a klinikai halál állapotából. Ja és a mentes vízért 450 Ft fizettem. Ezt egy kicsit drágának véltem, de kárpótolt a profi szervezés és a jó hangulat.
Röviden ennyi.
Én se kapcsolom ki mert tovább kell dolgoznom, hogy gyarapítsam kicsiny hazánk GDP-jét...

Jobagio 2009.03.31. 11:58:42

Ui.: Nem szóltatok, hogy van akit haza kell vinni. Ha lekközelebb valakinek fuvar kell, akkor szóljon!!!

Jobagio 2009.03.31. 12:00:09

Bocs a helyesírás hibákért (...legközelebb... )

gazo33 2009.04.01. 11:09:09

Mit is írjak... Az első órákat a többiek már leírták, kb ez volt az én asztalomnál is (egyedül ültem a "csapatból" egy jó ideig, utána ült be Ondok Laci hozzánk). 23:05 perckor egy A10-re preflop rátoltam a maradék 5000 zsetonomat és egy AJ megadta. Feljött három darab 6-os meg még két lényegtelen lap, így J magassal nyert az ellenfél. Azt hiszem a 21. helyen "távoztam".

gazo33 2009.04.01. 11:10:15

Így valóban elértem a 23:20kor induló utolsó vonatomat... :-)

Gyle 2009.04.02. 09:20:38

Tegnap elmentem játszani negyedszerre is (először továbbjutottam, de aztán a második körben kiestem, majd újra próbálkoztam a selejtezővel, sikertelenül), de azt hiszem, be kell ismernem, hogy nem tudok pókerezni.

A kezdő asztalnál szépen folydogált a játék, felmentem nagyjából 3000-ig, amikor két vakszint után átültettek egy másik asztalhoz. Amikor körbenéztem, azt láttam, hogy a hat már ott ülő játékosnak fejenként 6-8e zsetonja van. Rákérdeztem, és kiderült, hogy akinek a helyére ültem, az 3 rebuy után állt fel, a balomon a srác 4-et vallott be, és mindenki másnak is volt legalább egy. Ennek megfelelően folyt a játék, egy vakszintnyi idő alatt nem is sikerült semmit csinálnom.

Majd a negyedik, 40/80-as szintnél kaptam kézbe egy QQ-t. Első beszélőként megadtam, arra gondolva, hogy mögöttem úgyis ráemelnek majd, így is történt, a dealer 210-ig hívott. Kisvak, nagyvak megad, emeltem 1000-ig. Balomon dobás, majd megadás, dobás, megadás, dobás, dobás, három játékos. Flopra lejött egy szivárvány 5, 8, 9, első beszélőként all in, ezer és még párszáz. Második beszélő re-raise all in, harmadik dob. Második beszélő mutat egy két színű 6,7-et.

Ezek után nem láttam értelmét a rebuy-nak.

giixer 2009.04.04. 11:35:47

Péntek este is jópáran ott voltunk a klubból (inkább nem kezdem el felsorolni, mert biztos kihagynék valakit). Mindössze két továbbjutónk volt, az egyik, ööö tulajdonképpen Gáll Zoli volt, ezt majd talán szóban elmeséli az elnökünk, hogy Zoli miként jutott be. :) A másik továbbjutó én vagyok. Vanya Gabi is sokáig küzdött, kb. fél órával a vége előtt esett ki.
Meg tudom erősíteni, hogy igen jó hangulatú és profi módon szervezett verseny volt.

Nekem az első öt szint (a rebuy-szakasz) elég ramatyul sikerült, egyszer rebuyoltam, a végén is csak 1700 ZS-vel álltam (a kezdő 2000 után), az add-ont befizettem, mert versenyben akartam maradni. Mindent megadtak, mindennel bementek, persze mindig mákolt valaki. Talán 3-4 partit nyertem meg ebben a szakaszban. Volt egyszer egy AA-m, hát persze hogy azzal mentem le 0-ra, mielőtt rebuyoltam. Hua nevű srácnak, akinek hihetetlen szerencsesorozata volt - szinte minden leosztásnál összejött egy sora - most is lejött a 10JQ a kezében lévő 89-hez... Óriási zsetontorony volt előtte, de aztán pár körrel később ő is rebuyolni volt kénytelen, mert a zsetontorony Zsolthoz vándorolt, akinek ha jól emlékszem fullja volt.

Nos, ugyanez a társaság a rebuy-szakasz vége után egész másképp kezdett játszani. Még mindig sok mindennel bementek, de amint emelt valaki egy szép nagyot, dobáltak el mindent. Még blöffölnöm is sikerült! A fordulópont az a leosztás volt, amikor kicsit meggyengülve 1010 volt a kezemben, sokat emeltem preflop, egy megadó volt, a tőlem jobbra ülő laza srác. A 863 flop nagyon tetszett, csakhogy ellenfelem all-int tolt be. Ettől megijedtem, mert nem nagyon szokott ilyet csinálni. Azt gondoltam, neki is fölépárja van, vagy neadjisten összejött a szettje. 99 esetén megverem, de JJ-től AA-ig ő a nyerő... Ha eldobom, már nagyon kevés zsetonom marad... Aztán eszembe jutott, hogy egy korábbi menetben 55-tel a kezében nagyon sok zsetont tett be, és megverte az AQ lapomat, hátha most is kicsi párja van... Megadtam, all-in. Ő 77-et fordított fel, és a további lapok már nem segítettek neki. Innentől már simán ellavíroztam a továbbjutó helyig.

Ma este szerintem nehezebb dolgunk lesz, de biztos hogy jó kis pókerparti lesz.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2009.04.04. 12:09:14

Ahogy Imi említette, nekem lett tisztem leírni, hogyan jutott be Zoli az elődöntőbe, tehát idézem Zolit:

Az 1. asztal 1. helyére sorsoltak, ez egy abszolút győztes hely. A 8 kezdő tagból 2 volt laza, a többiek feszesen játszottak - mint ahogyan én is. Ahogy kiderült, hogy kik a lazák, már be mertem menni ellenük kész párral, és néhányszor kiejtettem őket, mire végleg feladták és elmenek. Aztán sokáig csak 7-en játszottunk, és nagyvakkal lehetett menni turn-ig. Ezt gyakran megtettem, és ott 3-4x-es vakkal eldobattam a lapjaikat - pedig rendre sokan bejöttek. A szünetre már chipleader voltam, nem is vettem add-on-t. Szünet után sokáig nem jött semmi, de aztán egy kézben lévő 88-al megadtam egy 350-es hívást, flopra 8xx jött, amire all-in-t kaptam, megadtam és kiesett egy AA-kezes ellenfél. Ez megint szépen hozott a konyhára. Később asztalok szüntek meg, és hozzám kerültek ismeretlenek, akik aggresszív laza játékot nyomtak. A legdurvább Tamás volt, aki az asztalhoz ülve egyfolytában dumált, állandóan rá kellett szólni, hogy most már ő jön, s játsszon is. Ráadásul a fixa ideája az volt, hogy megismerjen mindenkit, eért kérezgette a neveket és innentől néven szólított mindenkit. Ilyenkor mit lehet tenni, bemutatkoztunk: Zoli vagyok. Na, innen külön kellett figyelnem, hogy mi történik a játékban és mikor szól hozzám Tamás. Később Imi is ehhez az asztalhoz került, Tamás bemutatott minket egymásnak, láttam, hogy Imi csodálkozik, hogy én is játszom. :) Ezt a Tamást nem lehetett leállítani, hiába mondtam neki, hogy vegye úgy, mintha ott sem lennék, utána is szólongatott. Ráadásul olyan magaslabdákat dobott, hogy nem bírtam megállni, hogy ne szójak vissza neki. Egyszer pl. azt mondta, hogy szóljunk, ha túl sokat beszél, persze, hogy egyből szóltam neki. Később felvettem a fülhallgatóimat, hogy ne kellejen hallgatnom a dumáit, de akkor is csak azt hallottam, hogy Zoli így meg úgy, szóval nem volt menekvés. Aztán végre kiesett, és lenyugodott az asztal, de már az osztók is ismernek minden játékost. Vagy talán mégsem? Végül is sikerült kiismerhetetlenül játszanom, még a buboréknál is megengedtem egy all-in-t, amit az utolsó nagyszájú nem is értett és 3 percig gondolkodott, hogy megadja-e, meg egyáltalán, miért hívtam, hiszen már csak 1 kieső kell. Mondjuk pont emiatt hívtam, tudtam, hogy senki nem mer kockáztatni, mindenki másik kiesőre vár. Persze rizikós volt, ez a nagyhangú, mert neki több zsetonja volt, mint nekem, de végül elgyengült és bedobta. Különben AK volt nálam, az első az egész parti alatt. A dobás után még 1 kör volt, a másik asztalon meszületett a kieső, mi meg tovább jutottunk. Szombaton este 1/2 6-ra kell odaérni, 3/4 6-ig van a regisztráció, és 6-tól kezdődik a játék. Ott találkozunk.

vgabes 2009.04.04. 13:56:08

Először is gratulálok Iminek és "Zolinak" a továbbjutáshoz! Nekem igazán nincs mit mondanom... Az én kezdő asztalom szinte minden játékos balek volt. A legnagyobb természeten én... Fentebb említett Tamás nálunk kezdte ismerkedését. Vettem a poént és mikor hozzám jutott így mutatkoztam be. Gábor vagyok 33 éves és ALKOHOLISTA. Innentől kezdve igen jó hangulatú parti vette kezdetét. Asszem 3-szor rebuyoltam... Néhány helyen már megfordultam, de ehhez hasonló mákolásokat még életemben nem láttam. A legjobban az tetszett (persze csak azért mert kimaradtam belőle) amikor fentebb említett Tamást "elkapták". Ő hívott preflopp 500-ig (50-100-nál) és a fiatal elképesztő mázlista fiú megadta neki. Flop A Q J. Tamásunk (véleményem szerint nagyon helyesen) all-int hívott 4800-ig amit fiatal barátunk szinte egyből elfogadott olyan 7000-es chip mennyiségével. Mutatás! Tamásunk A Q két párt mutat ezzel szemben kis barátunk csak egy 10 10 párral!!!!!! kezében mosolygott. Természetesen jött neki a király és sorral verte jó kedélyű barátunkat aki ezután negyedszerre rebuyolt.... Szinte hihetetlen, de minden normális hand-emet lemákolták. Józsi is hasonlóképp járt ezért igen feldultan (ami érthető is volt ahogy mesélte) távozott. Végre eljött a szünet amikor addont vásároltam és kb:9000 chippel vártam a folytatást. Ettől csak jobb jöhet gondoltam magamban... Ahogy ücsörögtem lassan fogyó zsetonkészletem felett végre elültettek attól az átkozott asztaltól. Éppen Theuerl Gabi mellé aki szintén hasonló cipőben járt mint én. A K -át egy kőkemény 6-2 két pár nyírta ki és ki is esett. Megint elücsörögtem vagy másfél órát amikor is A-K handemre hívok és csak a nagyvak adta meg. Floppoltam egy ászt és egyből all-int is toltam a maradék 5000-emet. Lent volt két káró ezért flushre váró kézzel (7 5) elfogadta ellenfelem. Én abban a másodpercben már álltam is fel és búcsúzkodtam. Nem értették... Mondtam, hogy mivel ma jó napom van ezért úgyis jön neki a szín! Nem jött!!! Én olyan boldog voltam, hogy csak na! Lett vagy 15 000-em amivel még egy órácskát sikerült kiülnöm. Ekkor mellém ültették a kezdő asztalról már jól ismert szerencsés fiút. 3-an hozták utána zsetonjait kommandósok kíséretében. Kb: 100 000 volt. Persze itt is folytatta "gyenge" szériáját. Asszem kétszer nem jött le neki a flush a 6- ból és bukott pár ezret. Próbáltam kiüllni a bejutós helyet, de faltak fel a vakok. A J- vel ráhívtam, csak azért, hogy maradjon egy nagyvaknyi zsetonom ha flop után dobnom kell. 8 A 8 jött aminek megörültem. Annak persze nem, hogy csak a "szerencsétlen" fiatal fiú nagyvakból játszott velem. Nem akartam hívni. Ő sem tette. Jött még 2 hármas a végére amire elkérte maradék 3000-emet. Így szóltam: Tudom, hogy van egy rohadék hármasod, de már nagyon elegem van ezért megadom. Mire ő: Nem! 8-as! Bocs, hogy lebecsültelek mondtam és fel álltam az asztaltól. 18. helyen végeztem... Felmentem, elszívtam vagy 3 szál cigit és szurkoltam Zolinak és Iminek, hogy kitartsanak. A szurkolás legalább ment!
Elvileg regisztrálltam jövőhét péntekre is, de kétséges, hogy elmegyek. Majd talán megkérem LaciZoliJózsiZsoltiRéka elnökünket, hogy legyen má' Gábor is és jusson má' be az elődöntőre....

gazo33 2009.04.04. 15:15:28

Gratulálok Iminek és "Zolinak", mint utóbb kiderült profi módon játszottam.... :-) Ma este jön a folytatás de most már nem "Zoli" lesz a Zoli, hanem Zoli.....

matux · http://bestplayers.blog.hu 2009.04.04. 21:56:44

Egészen gyorsan tudok tudósítani a ma esti elődöntőről: kb 8 óráig bírtam 6-tól. Zolival és Ondok Lacival egy asztalhoz kerültem, ami még nem lett volna baj, de mások is voltak az asztalunknál. Volt egy szemüveges nő, aki 2x s rebuy-olt és bátran tolta a zsetonokat. Tőle Zoli szerzett kisebb vagyont. Mellettem ült egy srác, akivel 2x játszottam végig 1-1 leosztást, és ezzel ki is fosztott. Elöször nagyvakként volt a kezemben egy 69, flopra feljött 66valami, csak check, majd jött egy bubi, amire hívtam egy kicsit csalogatóan, megadta. Végül riveren jött egy hármas, erre hívtam 400-at, amire ő visszahívott 2000-et. Gondoltam, h van kézben egy bubija, így megadtam, de 33 volt nála és így fullal nyert. A maradék zsetonommal all-in mentem egy kézben lévő JJ-val, amit szintén ez a srác adott meg Q10-zel. Mondta is, hogy csak egy Q-nak kell feljönnie, de feljött 2 a dámákból, én meg mentem haza. A többiek még jól állnak, Feri, Imi és Ambrus is küzd. Én majd pénteken próbálkozom újra.

giixer 2009.04.05. 00:32:36

Hát én sem alkottam nagyot a ma esti elődöntőben. Úgy kezdődött, hogy nem olvastam Ma2 bejegyzését, és abban hitban voltam, hogy 7-kor kezdődik, odasétáltam 7-re, ekkor derült ki, hogy már egy órája folyik a játék... Na így legalább abszolút feszes játékot valósítottam meg az első órában. :)

Ezt követően is kb. annyi vizet zavartam, mintha ott sem lettem volna, a többiek játszottak, én meg eldobáltam mindent, mivel nem jöttek a lapok. Nekem valahogy messze nem volt olyan hangulatú este mint az előző. Végiggondolva hogy milyen lapjaim voltak, a legmagasabb kézbe kapott párom 55 volt, de nem volt AK,AJ,A10,KQ egyszer sem a három óra alatt (AQ volt egyszer, szolid emelésemre mindenki eldobta és két és fél nagyvaknyit kasszíroztam). Biztos van olyan pókerzseni, aki ilyen lapokkal eredményesen tud játszani, de az nem én vagyok. A zsetonmennyiségem monoton csökkenő függvény mentén haladt lefelé, aztán az add-on-nál egy nagy felugrás, majd újra a monoton csökkenő trend. Ennyi.

Azon gondolkoztam, hogy - mivel a vakok igen lassan emelkednek - ha valaki semmit nem csinál, csak barakja a vakokat, majd megveszi az add-ont, az eljut-e a továbbjutó helyig... Na jó inkább nem próbálom ki.

szf111 2009.04.05. 01:57:31

Sziasztok,

Nagyon nehéz parti volt a ma esti (ápr.5.).
Az szünetig pocsékul ment a játék. Az első szünetig 2-szer nyertem, aztán volt 2 pot split-em. Meg egyszer nagyon durván lemákoltak riverre (a 3k zsetonból 1400 elment). A szünet előtt rebuy és add on. 14,5k körül kezdthettem a második felvonást.
Hamarosan Zolival kerültem egy asztalra és rövid időn belül 25 ezer fölé ment a zsetonszámom.Aztán figyelmetlenségemnek köszönhetően benéztem egy megadást, így elbuktam a zsetonjaim 2/3-át. Nagyon gáz volt, borzasztóan szégyeltem magam.
Ebből kifolyólag ultra agresszív és egyúttal megfontolt játékba kezdtem, így 2 vakszint alatt 30k fölé kerültem. Az utolsó 3 asztalon aztán megint buktam 40%-ot egy leosztásban. Játékomban a fordulópont az egész torna chip leaderének kiemelésem volt (38k volt a kassza). Nem volt semmim.
Az utolsó 19 játékostól már nem nagyon játszottam. A partinak fél egy után lett vége és én a 14 továbbjutóba kerültem.

Öszintén bevallva szükség volt a 10+ év munka tapasztalatomra amit testbeszéd olvasásban és ráhatásban, tárgyalástechnikában és streessz interjúkban szereztem (és így is majdnem kevés lett...).
Egész este egy sor volt a legjobb lapom az 5. vakszinten.Drillem és két párom nem volt.
Kiváncsian várom, hogy az eddig szerzett tapasztalatokkal mire viszem a döntőben. A final table-t nagy bravúrnak tartanám.

Sajnos a kíhívások nem értek véget az estére. Otthon tönkrement a zár, így be kellett törnöm a lakásba. Persze egyetlen szomszéd sem vette észre, hogy bevertem egy tábla üveget, hajnali egykor...

gazo33 2009.04.05. 11:30:58

Tegnap - követve "Zoli" tegnapelőtti példáját - rebuy és add on nélkül mentem neki a 2. szakasznak 8200 zsetonnal. Változatos lapokkal tartottam magam ezen a szinten, egyszer sikerült 3600 ra leestem, de onnan sikerült újra 12000 ig feltornáznom magam. Olyan 10000 nyi zsetonnal átültettek egy másik asztalhoz, ahova később a Ferit is beültették. A részemre döntő játszma a következőképp alakult: kisvak nagyvak és két megadás után egy ötös párral a kezemben ésn is megadtam az ezer nagyvakot. Flop: 10KK mindenki check. Turn 5. check/check/check majd előttem a srác ráhívott 1000et. Gondoltam van egy sunyi K-ja, ezért a fullommal visszahívtam 3000-t. A többbiek dobtak, majd a srác azt mondta, hogy meghívja amim van. Természetesen elfogadtam, így rátoltam az összes zsetonomat (9600), majd mutattunk. A srác KJ-t mutatott, így csak 7 lappal nyerhetett 3 db 10essl vagy 3 db J-val vagy egy K val. Mondanom sem kel, hogy a river egy J volt....

vgabes 2009.04.05. 12:15:21

Gratulálok a Ferinek! Azt látom, hogy alapjába véve jók vagyunk, csak azaz átkozott balszerencse... Laci! Ha pénteken Laciként mész akkor, hogy leszel Vanya Gábor??? Mo mindegy. Még átgondolom mi legyen.

vgabes 2009.04.11. 12:18:54

Beszámoló az utolsó selejtezőről!
Tegnap este ismét nagy létszámban képviselte magát a klub. Emese, Réka, Keter, T Gabi, Zsolti valamint jómagam. Bátran kijelenthetem, hogy ez a mi esténk volt hiszen, 6-ból 5-en bejutottunk a mai elődöntőbe, úgyhogy Sanyi nem lesz egyedül!
Ami engem illet, régen volt ilyen változatos partim. A rebuyos szakaszban 2 lemákolás és máris rebuyolhattam kétszer. Megvettem az add-ont és 16 000 -el viszonylag nyugodtan várhattam a folytatást, abban bízva, hogy elkerül a balszerencse. Az 1-es asztalnál ültem végig és igen jó hangulatú játék folyt. Most nem ismerkedéses hanem barátkozásos... Ha csak két "barátommal" 3-an játszottunk végig chekkoltuk és valaki nyert. Megbeszéltük, hogy lehetőleg ne egymást húzzuk le hanem majd azokat akiket hozzánk ültetnek! Szerencsére a klubból senki nem került hozzánk. :-) Sikerült egy fullal felduplázódnom és megfogadtam, hogy mivel már csak 5 embernek kell kiesnie, nem konfrontálódom. Szépen kiülöm kockázat nélkül a továbbjutó helyet. Hozzánk került a chip leader fiú. Nagyon erősen emlékeztetett a múlt hetire. Fiatal és mázlista. Volt vagy 40 ezre és ennek függvényében rendkívül agresszíven is játszott. Nem szerettem volna vele bemenni. Szóval ahhoz képest, hogy nem akartam különösebben vívni, sikerült az est (véleményem szerint) legnagyobb (60 000) potját létrehozni már preflop. Kezemben A A első helyről hívok 5000-ig (500-1000 -nél jártunk). Fiatal fiú visszahív 15 000-ig. Dobott mindenki én pedig picit elgondolkodtam. Hiányzik ez nekem? Csak megadni nem lehet. Vagy all-in 30 000-ig vagy dobás. Dobás???? Nem lehet. Ha lemákol így jártam. All-in! Megadás! Mutat Q Q! Meglátta ászaimat és felszisszent. Egy ilyen pot és összecsapás hatására jópáran körbe állták az asztalt. Pincérek, szervezők, pihenő osztók, bámészkodók. Én is felálltam és szokásos "optimizmusommal" mondtam, hogy jönni fog a dámája mert elképesztő mázlista. Természetesen a river meg is hozta neki! Ez azonban most semmit nem segített rajta, mert flop-on jött a harmadik ászom így toronymagasan chip leader lettem, ő pedig a maradék 8000-vel a kieső zónában találta magát. Átültették Réka és Keter asztalához. Ő került buborék helyre és Keter nem ilyedt meg all-in kívásától, végleg kivéreztette, ezzel be is fejeződött a selejtező mindannyiunk nagy örömére. Igazi csapatmunka volt! Én megroggyantottam a fiút Keter meg kinyírta... Remélem a mai folytatás is hasonlóan sikeres lesz!

vgabes 2009.04.12. 20:02:07

Sziasztok!
A tegnapi elődöntőröl néhány mondatban. Míg a pénteki selejtezőt arany betűkkel írhatnánk a klub históriás könyvébe, ezzel szemben ez a szombati nap csakis feketével íródhat. Javaslom, hogy szerdán tűzzük ki a Broadway-ra a fekete zászlót! 6-an voltunk jelen ismét Sanyival kiegészülve Zsolti helyett. Az 57 indulóbol Keter érte el a legkimagaslóbb helyezést! 47. lett....
Asszem' felesleges is lenne több szót fecsérelni erre a történetre, mégis megteszem, hogy más okulhasson egeszen elképeztő hibámból. Jól kezdődött számomra a játék mert az első vakszintnél már sikerült felduplázódnom egy király drillel, magasabb kickeremnek köszönhetően. Aztán volt hó és sár egyaránt. Négyszer volt dáma párom kézben, de mindig buktam vele. Legtöbb esetben már flop után dobnom kellett lapjaimat és ahogy a végén kiderült ezekben nem is volt hiba. Ezzel szemben nagyvak pozícióból kis lapokkal elég komoly kombinációk álltak össze. 10 2 (10-es póker), 9 2 full, 5 2 sor. Ezekkel sikerült is visszahoznom magam a 6000-es szintre a szünetre. Add-onnal 15 000 chip-em volt, ami a viszonylag alacsony vakokál nyugodt de óvatos játékra késztetett. Vártam a lehetőséget, hogy esetleg egy duplázással még kellemesebb helyzetbe kerüljek. Közben Réka már nem is ült vissza szünet után. Emese is gyorsan követte mivel nem akartak add-ont venni. Aztán Theuerl Gabi. Aztán jött a végzetem egy ász pár személyében amit már a kezembe kaptam. No! Itt a lehetőség! 400-800-as vakszintnél behívtam rá 4000-et. Bár jobb szerettem volna egy főre szűkíteni a játékt, de ketten is jöttek. Flop Q 10 6. Mind a három káróból. Nagyvak chek, majd én villámgyorsan és határozottan all-in 9700-ig! Mögöttem ember dob, mire nagyvak azt mondja, ne haragudj! Elfogadta majd mutatta A K-ját káróbol. Hát betalálta a flop rendesen. Az ötödik magas párom volt kézben és azzal is buktam, de ez már végzetes is volt. Nagyot hibáztam. Nem lett volna szabad all-int hívni hiszen két ellenfelem is volt. Elég lett volna 3000 (vagy chek) és kiderült volna sok minden. Csakhát ott hirtelen kellett cselekednem és azt gondoltam, hogy ha valakinél van is egy maga káró az gondolja meg, hogy megér-e ennyi zsetont betolnia egy negyedik káróért. Hát nem jött be...Ebből is tanultam...

Gyle 2009.04.13. 21:21:19

Pár szó a szombat estéről, ahogy én láttam. Illetve, saját szemszögemből az egész versenyről, általában is. Azt hiszem, új szisztémát kell kitalálnom, mert a jelenlegi nem működik. Én hatszor játszottam, 4 selejtezőt és 2 elődöntőt, szóval 2 sikeres és 4 sikertelen estém volt. A 4 kiesésből egyszer simán belenéztem egy AA-ba JJ-vel, ez pókerasztalnál nem kirívó. Viszont a másik három kiesésem minden esetben gyenge kéz ellen történt, amit eltalált a flop. Úgy tűnik, hogy nem tudok az ultralaza játékosokkal mit kezdeni, a jelenlegi, általam erősnek tartott preflop emeléseimre nem dobják el a szemét lapot sem, pedig mindig igyekeztem feszes képet kialakítani magamról az asztalnál.

Szóval szombaton az első mélypont akkor jött el, amikor megpróbáltam lassan megjátszani egy AA-t. Csak a nagyvak játszott, és hát nyilván floppolt egy sort. Rebuy.

A második húzós helyzet egy AK-val jött, flopra Kxx, turn K, river x. Preflop, flop, turn, river emeltem, bentmaradt a srác alacsony egyszínű lapokkal, és a riverre színe lett. Előtte jól álltam, itt a pénzem harmada ment el.

A harmadik szitunál már kezdtem kopni, ezért egy A8s-re all-in mentem egy 83x színhúzó flop után. (Volt egy preflop 1000-es emelésem is, megadták öten.) Az all-int a következő játékos egy re-raise all-in-nel díjazta, majd még egy játékos beszállt. A re-raise-es figura mutatott egy 33-at, majd turn-river 66, fullja lett. Bár mindegy volt akkorra, de nekem nem lett színem se.

Lány 2009.04.16. 20:14:27

A buborék volnék az első beszámolóból. A fiú nem a barátom volt, ott találkoztunk. A következő selejtező sikerült, a középdöntő kifejezetten jól ment. A döntőben belefutottam egy butaságba, 25. lettem. Csak, hogy szépítsem a sztorit... :-)

O_Kati 2009.04.16. 21:12:15

@Lány: Azt hiszem én voltam a távozás oka ( a J póker)
Revansra várunk szeretettel szerdánként a Broadway Klubban.

Lány 2009.04.16. 21:33:35

@O_Kati: Érdekelne a revans :-) Nagyon szépen játszottál. Mi lett a vége?

O_Kati 2009.04.16. 21:41:41

@Lány: Köszönöm. Végül bekerültem a végső asztalra és 7. lettem.
Szerdánként este 7-től játszunk a Broadway Klubban a Nagymező utcában egy baráti társaságban. Hétfőtől tudsz bejelentkezni a heti játékra. Gyere el a jó társaság és a póker miatt : )

Lány 2009.04.16. 22:01:35

@O_Kati: Gratulálok! Valamikor lenézek Hozzátok. Éva
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása