Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Beszámoló a IV FHM Pókerversenyről

2009.10.18. 22:33 matux

 Két 5 fős csapatunk indult a IV FHM Freeroll Pókerbajnokságon, itt olvashatóak a játékosok beszámolói és a tanulságok.

12 komment

Címkék: verseny freeroll csapatverseny

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr51459182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giixer 2009.10.19. 10:35:43

Nem ír senki? Akkor beszámolok én.
Az 1-es csapat sajnos nem (sem) jutott tovább. Ilyen helyezések lettek:
Zoli (csk): <70
O. Laci: 78.
Imre: 82.
Matu: kb. 125.
V.Gábor: >200

Zoli még küzdött erősen, amikor eljöttünk, bár viszonylag szerény zsetonmennyiséggel. Szerintem neki gratulálhatunk, jól helytállt!

Ami engem illet, most nem akarok leosztásokat elemezgetni, lényeg hogy óvatos játékkal, de egészen jól ment a játék, egészen addig, mígnem a 1010-em egy KK-val állt szemben...

A verseny és a környezet nagyon kellemes volt, szerintem mindannyian jól éreztük magunkat. Már csak a csoki miatt is megérte. :) Szóval én arra biztatom azokat, akik most nem jelentkeztek, hogy legközelebb jöjjenek, ez is egy hasznos tapasztalat volt. A klub simán ki tudott volna állítani akár négy ötfős csapatot is.

Gyle 2009.10.19. 11:16:22

A 2-es csapat sem jutott tovább, de nagyon lelkesen küzdöttünk. Én is csak pozitív dolgokat tudok mondani a szervezésről, az FHM mindent megtett, hogy jól szórakozzunk. Hoztak nekünk pl. egy rakás szépségkirálynőt is. Illusztrációnak olvassátok el a következő Index cikket:
velvet.hu/trend/2009/10/18/melyik_szepsegversenyzo_2009-ben_a_legszebb/

Ezen kívül jelen volt még a nem annyira szép Tóth Ricsi, illetve az én asztalomnál játszott Magony Szilvia is. (www.magonyszilvia.hu/ Elég vicces weblap, érdemes megnézni. Az oldal tulajdonosa produkálja magát, amíg várja, hogy kattints valahová.) Meglepően jól pókerezik, illetve élőben jobban néz ki, mint tévében.

Naszóval, első kiesőnk Keter volt, még 200 fölött, majd Kati szerzett nekünk csapatkapitányként 8 pontot. Emese 6, Theuerl Gabi 10 ponttal gazdagította a csapatot. Én majdnem végig kitartottam, 55. hely körül estem ki, bár addigra már világossá vált, hogy nem juthatunk tovább, így a játékom is igen laza lett. Voltam chipleader is az asztalnál, bár egyszer majdnem kiestem, de Vanya Mester lelkesítő sms-e meghozta az eredményt, két duplázással stabilizáltam a helyzetet. Volt egy színsorom is, még kerestem is vele egy pár ezrest.
Összesen így kicsit kevesebb, mint 50 pontunk lett. Sajnos 90 alatt nincs esély továbbjutni, de azért azt hiszem becsülettel helytálltunk. :-)

Gyle 2009.10.19. 11:37:44

Most látom, hogy kéne írnunk valami tanulság-félét is, de azzal nem tudok szolgálni. 1-es csapat?

Emesche 2009.10.19. 11:49:27

Nem hiszem, hogy sokkal többet fűzhetnék a játékhoz, annyit azért mindenképp, hogy tavaly is ÁQ-val estem ki,igaz az az elődöntőben volt. Volt egy all in király az asztalunknál, rajta jót szórakozott mindenki...főleg mikor kiesett.Összességében szerintem nagyon érdekes és izgalmas egy ilyen nagy verseny!

gazo33 2009.10.19. 12:30:59

Nem tudom hány pontot szerzett csapatunk, de szerintem keveset a továbbjutáshoz. Gabival egy asztalnál (27)kezdtünk, majd ezt az asztal "bontották" meg először. Az első szünet után ez az asztal is feloszlott.... Ennek anyi volt a hátránya számomra, hogy mire valamilyen szinten kiismertem volna az asztaltársak játékstílusát már más asztalhoz ültettek. Igazából keveset játszottam, csak biztos(nak tűnő)lapokkal mentem be. Ez úgy tűnt nem rossz taktika, sikerült úgy 10.000 zseton mennyiséget "szinten tartani". A 2. szünetig még hárman voltunk. Imivel számolgattunk: ha mindhárman bejutunk az 50-be akkor van esélyünk továbbjutni. A szünet után ismét feloszlatták az asztalomat. Aztán nemsokára megláttam Imit, majd pár perccel később Lacit is: szétfoszlottak a továbbjutási esélyeink.... Innentől ha értékelhető lapom volt all in mentem. Kettőnél sikerült begyűjtenem a vakokat (bár az egyiknél én voltam a nagyvak) majd mikor egy kör AQ-t kaptam rátoltam a 12000-nyi zsetonomat. Egy 99 nagy hezitálás után elfogadta és mivel nem jött semmi én is fél 11-kor indulhattam haza..
A szervezés tényleg nagyon jó volt és én is csak bátorítani tudok mindenkit arra, hogy vegyen részt ilyen versenyeken. Igaza van Iminek: akár 4 csapatunk is indulhatott volna...

matux · http://bestplayers.blog.hu 2009.10.19. 13:37:32

Nekem inkább tapasztalatom van, mint beszámolnivalóm. :)

Azt vettem észre, hogy az első szünetig az egész terem viszonylag fegyelmezetten játszott, igen ritkán kiabáltak kiesőket.
Aztán eljött az első szünet, és utána megbolondultak a játékosok: egymás után, gyors ütemben estek ki a játékosok.

A saját játékomat elemezve, sajnos, én is beleestem ebbe a gyerünk-játszani-hisztériába.

Szerintem ez egy pszichológiai hatás, amiből legközelebb már tudatosan kivonom magam: leülünk játszani, tudatosan fegyelmezettetn játszunk. Aztán jön a szünet, ahol megbeszéljük, mi történt, és már alig várjuk, hogy visszaülhessünk, gyerünk, gyerünk játszani! És ez okozta a kiesésemet.
Szünet elött növeltem a zsetonjaimat. Utána meg bementem A3-mal, egy kis emeléssel, amit előtte soha nem tettem volna meg. És mi lett, jött egy 3-as! Erre ráhívtam, hogy kidobjam a többieket, de olyan visszahívást kaptam amire dobnom kellett, a lapjaimmal együtt a zsetonjaimat is. Aztán ugyanezt eljátszottam egy 44-gyel, majd egy AK-val. Ja, az AK-val már megadtam az allines visszahívást, amit egy 77 mondott, és 300 zsetonom maradt, miután nekem nem jött semmi.
Végül a 300-zal még egészen sokáig elüldögéltem, de duplázni már nem tudtam. :) Ja, ekkor már 400-800 volt a vak.

Tehát a tapasztalat: szünet után kivárni, akkor úgyis kiírtják egymást a türelmetlen játékosok.

Gyle 2009.10.19. 14:06:27

Fent van a mi fordulónk eredménye a pokerverseny.hu-n. 77 ponttal már továbbjutottunk volna...

gazo33 2009.10.19. 14:21:55

Hm. Lehet, hogy számolni kellett volna??? Lehet, ha hozom az 50 pontot továbbjutunk? Ugye neeeeem?

Gyle 2009.10.19. 14:23:59

Az még nincs fent. De a korábbi fordulók alapján valószínűleg nem.

vgabes 2009.10.19. 16:08:37

Imi! Köszönöm szépen, hogy próbálod szépíteni helyezésemet, de én úgy emlékszem, hogy 224 pontosan. A 235 indulóból...
Asszem ez mindent elmond. Az volt a tervem, hogy az induló zsetonból egy ezrest rászánok limpelésre amíg kicsik (25-50, max. 50-100) a vakok, hátha betalál valami és kifizettetem a játékosokkal. Igazándiból nem is volt más választásom, mert nagyon gyenge lapok jöttek. Talán a legelején tudtam húzni némi aprót, mert sikerült elijesztenem egy játékost a kb: 125-ös banktól... Aztán fordult a kocka! Beindultak a kézbe kapott lapok. 35-40 perc leforgása alatt kaptam egy A Q, egy K Q, illetve három A K! Ebből kettő egy színből is volt ráadásul! A probléma csak az volt, hogy a 4-500-as (50-100-nál) mindig volt ellenfél. Néha több is... Pontosabban probléma ezzel nem is lett volna, ha találtam volna valamit a flop-ban! Szinte hihetetlen, de tényleg ez történt. Kaptam a nagy 1000-es ráhívásokat és ki kellett szálnom a partikból. Ezáltal lecsövesedtem 1800-ra. Ekkor kaptam kézhez utolsó A K-mat szintén szép egyszínűt. Rátoltam az aprómat (800) első helyről. Gondoltam ez már elég ilyesztő lesz, de a nagyvak visszahívott 1600-ig! Ménemmá' 1800? Betoltam és vártam a csodát. Király párba néztem bele és reménykedtem legalább egy royal-flushbe... Nem jött semmi szokás szerint és búcsúztam. Aztán rá kellett jönnöm, hogy van ettől roszabb is. Átmentem a Royal-ba egy versenyre. Ott is csak szenvedtem. Akkor, amikor flop után 21!!!!!! out-od van (alúl-felül nyitott sor, színhúzó, két fölé lap) és nem esik le semmi akkor talán érdemes elgondolkodni azon, hogy talán jobb lenne hazamenni és egy jót szundizni.... Ezt tettem.

gazo33 2009.10.20. 08:25:19

A mi fordulónkban 91 ponttal jutott be az utsó... Annyi nem jött volna össze az 50 ponttal sem....

Emesche 2009.10.21. 15:47:23

Ja, van tanulság is: ha AA van a kezedbe dobj, menekülj!
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása