Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) poker (6) póker (1) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Meghívó a 7/4 - Gus Hansen - pókerjátszmára

2010.03.22. 10:41 matux

A Best Players Poker Club következő - Gus Hansen - pókerjátszmája a Broadway Klubban 2010.03.24-én 19:00 órakor kezdődik.

 

Kérem, jelezzetek itt a blogon, hogy jöttök-e a póker versenyre.

Jelentkezéseket 24 főig fogadunk el jelentkezési sorrendben.

12 komment

Címkék: meghívó

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr781858750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vgabes 2010.03.22. 12:31:44

1. Mándi Feri
2. Vanya Gábor

matux · http://bestplayers.blog.hu 2010.03.23. 09:51:40

6. Lesli M. Goldbet, profi személyi pókeredző és megélhetési játékos

Tegnap voltunk az Arénában a freeroll verseny selejtezőjén. Theuerl Gabi tovább jutott, gratula neki.
Nekem érdekes kiesésem volt.
Ám előtte elmondom, hogy 5-re van meghirdetve a freeroll, de 7-ig nyugodtan lehet menni, tutira be lehet ülni, igaz, kicsitt megfogyatkozott zsetonokkal, de nem vészes. 15k induló zseton van, 20 perces vakszintek. TGabi csak 8-ra jött, és még ő is be tudott ülni. :) 1/2 8-tól indult másik verseny, akik arra jöttek, csak korábban érkeztek, azok is beültek 1-1 allin erejéig megkavarták az asztalokat. Ezeket célszerű megelőzni, mert előfordulhat, hogy végül elfogynak a kezdeti üresen hagyott helyek. Aztán 8 körül jön el a szünet, addig 500 Ft-ért lehet rebuy-t venni (15000 zs alatt), és a szünetben 500 Ft-ért 30.000 zseton addont.
Én nem vettem semmit, kb 40.000-rel kezdtem a szünet után. Átültettek egy másik asztalhoz, ahol volt ideges, hiperaktív tüskehajú ürge, aki mögött ott állt a hárpia felesége, aki egyfolytában mondta, hogy gyere már, megígérted, hogy 8-kor már kiesel. Nos ez a srác folyton beszélt, minden vacakkal bement allin-re, mutogatta a lapjait, szórta a zsetonjait. De rendszeresen elbukták ellene az allineket, így kb chipleaderként dominálta az asztalt, ráadásul a felesége teljes nyomás alatt tartotta. Tiszta kabaré volt. Egyszer jött kézbe egy 66, akkor erős emeléssel kizártam mindenkit preflop, de ő benyomta allin, és mondta, hogy menjek nyugodtan, rosszabb nálam. Nem mentem, megmutatta 9-5 volt a kezében. Aztán sokáig ültem, már csak 7 kieső kellett volna a tovább jutáshoz, amikor KK-t kaptam. Allin-t mondtam, persze ez az ürge megadta, mindenki más dobta. AK-ja volt, riveren jött az ász, én meg mentem.

vgabes 2010.03.23. 10:27:36

@matux: Te Laci! Lehet, hogy ez a feleséges taktika nyerő lehet? Viszem az asszonyt! Bár ő nem hárpia....

vgabes 2010.03.23. 10:31:23

Gabinak nem gratulálok, mert ez tőle már elvárható! :-) Na jó csak az illendőség kedvéért. Szép volt Gabi! Megyek majd én is valamikor. Eddig úgy volt, hogy szombaton, de aligha nem vasárnap lesz belőle.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2010.03.23. 10:35:58

Az egészben tényleg az volt a legrosszabb, hogy látszódott a csávón, hogy örlődik a továbbjutás és a minél hamarabbi kiesés között. És húzott a kiesés felé, mert látványosan eldobálta a pénzét. Csinált olyat, hogy preflop megadott egy hatalmas hívást, ketten maradva a hívóval, és flop után elsőként dobott. Mondjuk 30.000-et. Úgy, hogy a másik játékos még csak sorra sem került. Volt ott egy külföldi, az se bírta ezt a folytondumás ürgét, végül bement valami jó lappal, őt is lemákolta ez a kieső. Szóval megtapasztaltam, hogy akarva kiesni is nehéz. Sajnos nem a saját bőrömön...

Gabomar 2010.03.23. 15:58:33

Köszönöm Vanyának a méltató szavakat, igazán nem érdemlem meg.
Szóval tegnap este igen furcsa hangulatu volt. Rögtön, hogy valamiért meg voltam győződve a 8 órási kezdésről. Tök nyugiban odacsámpázok (még örültem is, hogy jó korán 1/2 8 előtt odértem, de aztán gyanús lett, hogy senki nincs a regisztrációnál, és több asztalon folyik a játék! No, megérdeklődtem az egyik éppen pihegő dealert, hogy mi van a Free Roll-al, erre lazán közli, hogy kb még egy percig be tudok ülni aztán vége a re-buy-os szakasznak! Mi a fene?! Hát még el sem kezdődött!!! De, de, 17h-kor. Basszus. Vissza tipliztem a regisztrációs pulthoz, ahol akkor már állt egy szimpatikus fiatalember, és megalkudtunk. Fizettem 1K-t kaptam 60.000 chippet, és egy beülőkártyát természetesen a Matu mellé! Végül is úgy érzem összességében jól jártam: nem kellett végigküzdenem azt az általában idegtépő re-buy-os időszakot, kényelmesen, kipihenten, tele pocival, átlag zsetonnal leültem játszani. Nem tudom előtte hogy volt, de a szünet utáni játék viszonylag konszolidáltnak tűnt. Nem voltak vad emelések, flopp előti all-inek, őrültködés. Szóval kellemes volt, főleg úgy, hogy viszonylag jó lapokat is képes voltam kapni. Aztán újra összeültettek a Matuval. Nem sokra rá kaptam egy KQ, folp előtt emelek egy triplát, mindenki dob, egy legény tartja. Floppon semmi, emelek, tartja. Turn: K. Top pár erős segéd, emelek, tartja. River: J, emelek, erre ő: all-in, ami nem sokkal volt több mint az emelésem, így megadom. Mutat: AA. Pá-Pá zsetonom kb 70-75 százaléka. A Matu pont velem szemben ült s, úgy láttam, hogy akkor teljesen leírt engem (végül is jogosan). De szerencsére nem sokkal később egy all-in-nel sikerült duplázni, majd miután Matu elment egy újabb majdnem triplázás következett. Egyébként a tüskehajú idegesítően mázlista srácnak sokat köszönhetek. Miután végül is eldöntötte, hogy nem fog kiesni (mondjuk annyi zsetonnal elég ciki lett volna), nagyon kiszámíthatóan játszott. Ha a bevett megadási sémákat alkalmaztam ellene, és az elején sem mutattam gyengeséget, egyszer sem jutottunk el a mutatásig. Így sok zsetont adott nekem. A végén ketőnknek kb 4x annyi zsetonunk volt mind a többieknek együtt.
Távozáskor velük együtt szálltam be a liftbe, de a kiscsaj ott is folyamatosan rikácsolt, igy azt gondolom, hogy nem csak taktikából művelte azt az asztalnál. (Szegény tüsihajú)
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása