Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) poker (6) póker (1) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Miami Pokerclub freeroll verseny

2010.04.17. 21:45 matux

Egy leosztáson múlt, hogy megnyerjük az 1.000.000 Ft-os fődíjat!

Final table, 7 játékos. Már csak 1 játékos kiesésére várunk, utána vége a versenynek, számolás, és a bentmaradt csapattagoknál évő zsetonmennyiség dönti el a végső sorrendet.

Nekem 740.000 zsetonom volt, a vakok 50-100.000. Eléggé hátul ülök, már több mint 8 órája tart a játék. Ilyenkor már leginkább all-in hívások vannak preflop, szinte sose nézünk lapot, mert senki nem akar belemenni, inkáb dobnak. A 4. játékos emel 250.000-ig, aki előbb már végig arról beszélt, hogy csak ki kell ülnünk a kispénzűeket. Nálam KK van, látom kb megegyezik a zsetonjaink száma. All-in-t hívtam. Arra számítottam, hogy buborékként el fogja dobni. De sok gondolkodás után megadta, AQ-t mutatva. Arra kalkuláltam, hogy dobásánál az elrabolt vakokkal és a 250-nel 1.000.000 fölé kerülök, és akkor megvan az 1. hely. De megadta.

És az asztalra lekerült még 2 ász!

Nos, ez a kiesésünk története, utólag végiggondolva, csak megadást kellett vona mondanom, és az első ász megjelenésekor dobhattam volna.

Mivel ezzel a hibával a csapattagokat is megkárosítottam, mindazontúl, hogy levonom a konzekvenciát, lemondok a klubelnöki pozíciómról is, és kezdeményezem az elnökség összehívását az új elnök megválasztásához.

És elnézést kérek a csapattagoktól.

ML

8 komment

Címkék: király freeroll nyilatkozat pénzdíjas verseny csapatverseny miami poker

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr861930254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vgabes 2010.04.18. 00:08:06

Ez hülyeség!!!!!!!! Teljesen jól játszottál!! Én is beszámoltam csak eggyel lejjebb. Igyál egy kis házi pálinkát és jobban leszel.... Én is ezt csinálom. Tudom, hogy neked is kurva szar érzés, de ez van...
Amúgy ha tényleg vezekelni akarsz dobjál ki 2 kilót mindannyiunknak és le van tudva! :-))))))))
Laci! Ne ostorozd magad. Csak te voltál a döntő asztalon.... Mi elvéreztünk. Jó volt szurkolni Neked!

vgabes 2010.04.18. 08:36:28

Még egy hozzá fűzni való Laci bejegyzéséhez.
Nem károsítottál meg minket hiszen nem volt 1 milliónk..... Nem szenvedtünk kárt. Azzal, hogy a club pénzét hűtlenül kezeled és abból járod a világot, na az a megkárosítás! :-)))))

matux · http://bestplayers.blog.hu 2010.04.18. 16:37:38

Azt még hozzá kell tennem, hogy Gáll Zoli és Vanya Gabi vitte be a csapatot a döntőbe, nekik jár egy nagy köszönet.
És Theuerl Gabi és Wilhelem Laci is kellett hozzá, hogy eljussunk idáig, kitartó szurkolásuk eredménye, hogy egyáltalán eddig kibírtam tartani.

gazo33 2010.04.18. 23:05:41

Ne bomolj Laci. Szép teljesítmény volt, hogy eljutottál idáig és szerintem szép a csapat 7. helye 200 csapatból.
Nekem is elnézést kell kérnem amiatt, hogy el kellett mennem a döntőről és nem játszhattam addig, amíg tényleg bírtam volna.
Ne csüggedjetek, legközelebb még jobbak leszünk.

vgabes 2010.04.19. 13:50:41

Nem csüggedek mert tényleg nagyon jók voltunk. Mindig volt valaki aki tudta vinni előre a csapatot. Ha valakinek nem volt szerencséje ott volt más, aki a tudásával, rutinjával, szerencséjével tudta tartani a "frontot". Ez a lényeg!!! Ez a keserű íz a szánkban meg majd elmúlik......

minyuminyu 2010.04.19. 22:40:07

Sziasztok!
ezer Gratula a csapatnak!!!!!
Pár szó az Aréna freeroll-ról.8 selejtező összesen több mint 800 játékos.A selejtezőt megcsináltam, az
elődöntőt szintúgy/külön köszönet Gabomar-nak ,aki az utolsó 1 órámat végig asszisztálta/A döntőn 24. lettem/53 induló/Végül a fizetősökkel együtt az 1. dij kb. 620000 lett volna.A játék során a legkeményebb rész mindig a buborék volt.Szó szerint türelem és "bekkelés".Sok-sok körön keresztül a játék:mindenki dob -nagy vak visz.Szem rebbenés nélkül dobtam a nagyobb lapjaimat is.Egyetlen király párt játszottam all-in -ra,tudván h a cheap leader meg fogja adni.Igy is volt,dupláztam.Akkor már csak a velem szemben ülő short stack-et kellett megvárni,mig rá esik a vak.Nagyon vitte az energiámat,de Nagyon -nagyon élveztem.

vgabes 2010.04.20. 07:29:19

@minyuminyu: Szép volt! Gratulálok!

matux · http://bestplayers.blog.hu 2010.04.21. 22:25:03

vgabes hozzászólása:

Átmásolom ide is a beszámolómat, hogy egy helyen legyen. Utólag vettem észre, hogy Laci nyitott neki külön bejegyzést.
Beszámoló a póker magazin csapatversenyről.....

Örömmel jelenthetem be, hogy a Best Players Póker Club történetének legnagyobb sikerét érte el, 200 csapatból az igen előkelő 7. helyet szerezte meg!!! Köszönhetően Matusek Lászlónak aki elképesztő jó játékkal a 7. helyen zárt a döntő asztalon!
Mégis örömtánc helyett a sírás kerülget... Ha valaki esetleg nem tudná az első 6 helyezett lett díjazva.. De ne szaladjunk ennyire előre.
Pénteken volt az elődöntő ahol 40 csapatból az első 8 helyezett jutott be a mai döntőbe. Úgy volt kitalálva a lebonyolítás, hogy 200 játékosból (40 csapat) amikor már csak 80 marad, vége a játéknak. Megszámolják a zsetonokat ( a csapatkapitányé-ha még játékban volt-duplán számították) és a 8 legtöbb zsetonnal rendelkező csapat jutott tovább! Gál Zoli volt a csk. ---------.... Na mindegy ezt majd elmagyarázom személyesen. Matu, Gábor és Laca tisztességgel küzdött amíg bírtak. Azt az infót kaptuk, hogy olyan 120 ezer körüli zseton mennyiséggel lehet tovább jutni. Ami engem illet elég jól ment. Nem mákoltak le és összekuporgattam olyan 70 ezret. 10 ezerről indultunk. Igazából Zoli volt a lényeges hiszen mivel kapitány volt az ő zsetonjai számítottak duplán. Engem kétszer lemákoltak és máris visszaestem olyan 20 ezerre. Néztem a táblát és látom, hogy már csak 90 vagyunk. 85,84,83. Ekkor kértem Lacát, hogy nézze meg, hogy áll Zoli! 50 ezer körül, nekem kellene olyan 30 ezer. Na kössz mondom pont annyim van. Mit csináljak kockáztassak be?? Komolyan elkezdtem matekozni...Lassan elérnek a vakok 1500-3000 én bukunk. Végül amikor már csak egy kiesőre vártunk képes voltam egy dáma párt is elengedni flop előtt..... És vége! Zoli mondja 52 ezer megduplázva 104 ezer, nekem 29100 azaz 133 összesen. Bent vagyunk!! Örültem, hogy sikerült nekem is hozzátennem némi aprót....
A döntő. A 133 ezret 5 felé osztották így 26 ezerrel ülhettünk le játszani ami átlagos volt. Én nagyon jól kezdtem, jó lapok jöttek és sikerült is hamar felduplázni magam, sőt... Kb 70 ezerrel állhattam fel az első szünetben. A második szakasz nyögve nyelős volt eleinte, de nem szórtam a zsét. Mígnem aztán átültettek hozzánk egy figurát akinek közel 100 ezernyi zsetonja volt és ennek megfelelően is játszott. Nem hittem el a flushre blöffölését és 7-es szettel megadtam az all-injét. Dupláztam. Chip leader voltam az asztalnál amikor jött a Második szünet. Túlságosan is megnyugodtam ezért ráfeszültem erre az összegre. Még A Q, A J, is dobtam ha nagy all-in hívást kaptam. Hozzáteszem mindig helyesen.....Közben Zolinak mennie kellett és miután Matunak áttolt némi zsét, távozott. Gabi és Laca ismét küzdöttek derekasan, de a lapok nem támogatták őket. Én nagyjából szinten maradtam, de ez már veszélyes volt amikor már 10000-20000 voltak a vakok. Nem jött használható lap 2 órán keresztül, mígnem dealer pozícióban végre A 3! Ez akkoriban nálam nagyon jónak számított! Gondoltam elrabolom a vakokat és all-int toltam 80 ezerig. Mindketten megadták...... Egyiknél A J, másiknál A Q..... nem jött hármas és a 23. helyen búcsúztam.
Nem maradt más hátra mint elnök urunknak teljes eröböl szurkolni Gabival együtt. Igen jól állt már a szünetben ezért ----------..... Kb 200 ezre volt. Ahogy nőttek a vakok az ő dolga is egyre nehezebb lett. 40000-80000..... Gondolhatjátok. De még mielőtt felfalták volna mint Mándi Ferit, Q J- vel duplázni tudott és játékban maradt! Aztán egy nagyon érdekes leosztás történt. Laci all-int hívott majd 300 ezrével amit ketten is elfogadtak! Mutatásnál A 8, A 9 és Lacinál A 10! Nem mákolták le és olyan 800-900 ezerrel megnyugodhatott. A döntő asztalon 10 játékos 9 csapat! Laci a 6. hely meglesz! Jól állsz és nagyon okosan játszol! Egy kieső, még egy, 7 ember..... Lever a víz. 700 valahány ezres chipjével a közép mezőnyben állt. Fontos megemlítenem, hogy itt már Laci volt ----- és a zsetonjai a végelszámolásnál ------ számítottak volna! Gabival mögötte álltunk végig és szétkúrt minket az ideg. Érdekes az asztalnál sokkal nyugodtabb az ember...
És ekkor jött az a bizonyos leosztás. Laci K K-val kezében várta az előtte szólókat. Volt még egy kapitány az asztalnál. Neki kb: 900 ezre lehetett. Emelt 225 ezerig. Nagy dobálások után Laci all-int hívja az embert..... A gyerek igen sokáig gondolkodott csak nem azon amin kellett volna..... Nyilván való volt, hogy nem gyenge lapra mond a Laci annyi pénzből all-int. Jönnie kell egy ásznak,vagy a kisérőjének, hogy nyerhessen. Ez kb. 25 % esély....Ha dob marad még több mint 700 ezre. Ami nem vészes. Volt egy fekete inges fiú aki előtt kb:200 ezer volt és mindjárt rákerül a nagyvak...
A fiú ki is mondta, hogy a pénzt látja maga előtt és megadja! A Q!!!! Felszisszentünk... Jött az ász.... Meg a végén még egy.... Vége Gyakorlatilag egy leosztáson múlt, hogy menny, vagy pokol... Hiszen ha nem mákolják le Lacit és megnyeri a leosztást ő felduplázódik és 1,5 millióval (-------------------) akár ki is ülhetett volna akkor is megnyerjük ezt a Bajnokságot!!!! A gyereknek maradt volna olyan 200 ezre és vagy ő vagy, a másik kispénzű rövid időn belül kiesett volna és ünnepelhetünk.....
Én még mindig "sokkos" állapotban vagyok. Szegény Laci picit magát hibáztatta, hogy inkább dobnia kellett volna a király párt... Nem! Úgy játszottad meg ahogy azt kell! Csak volt egy szerencse vadász aki úgy döntött 3 outra felteszi a bajnokságot teljesen feleslegesen...
Szép volt Laci! Nagyon jól játszottál!

Picit úgy érzem, hogy a sors büntetett meg minket, miattam...... Én találtam ki az okosságot.....

Máskülönben ha tisztán a csapatok összteljesítményét vennénk figyelembe akkor miénk a bronz! Hiszen csak 3 csapat képviseltette magát 2 játékossal a legjobb 30 között!!! Megyek és addig ütöm őket amíg a nyakunkba nem akasszák! :-))))
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása