Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Meghívó a 8/21 - Kasszandra - pókerjátszmára

2010.09.20. 00:00 matux

A Best Players Poker Club következő - Kasszandra - pókerjátszmája 2010.09.22-én 19:00 órakor kezdődik a szokásos helyünkön.

Kérem, jelezzetek itt a blogon, hogy jöttök-e a póker versenyre.

Jelentkezéseket 24 főig fogadunk el jelentkezési sorrendben.

33 komment

Címkék: meghívó

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr351990050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vgabes 2010.09.20. 10:36:03

1. Vanya Gábor (csak, hogy meglegyen már végre az az 50%, mert eddig 3-szor kiányoztam....) :-)

gazo33 2010.09.21. 14:07:43

@vgabes: 4 fő alatt nem számít be a részvételi arányba se..... :-)

vgabes 2010.09.21. 14:15:56

@gazo33: Csak leszünk már négyen... Amúgy, akik nem jönnek ma megmérettetni, azok este héttől gondoljanak ránk és szorítsanak, hogy simán vegyük az első akadályt!

gazo33 2010.09.21. 15:12:13

Minden csapattagnak küldtem SMS-t, remélem mindenki ott lesz.... Theuerl Gabi és Imi nem jelzett vissza sem SMS-ben sem itt a blogon. Fiuk, remélem ott lesztek.

gazo33 2010.09.21. 15:12:55

Ja és az újságot senki se felejtse el magával hozni (megpróbálom én sem otthon hagyni) :-)

giixer 2010.09.21. 15:48:13

Ja, bocs. Ott leszek, persze.
I.

vgabes 2010.09.21. 23:27:02

Beszámoló a csapatversenyről!

Először is a legfontosabb! Amint azt magunktól elvártuk ismét a döntőben vagyunk... :-) Hurrá!
Legalább olyan izgalmas volt a végjáték mint legutóbb. Bár nem is, hiszen akkor Zolival izgulhattunk, hogy kitartson a kis pénzecskénk és tovább jussunk, ezzel szemben most nem volt miért izgulni. Olyan szarul álltunk a vége előtt 5 perccel, hogy 20 forintot nem adtam volna továbbjutásunkért.... Nekem 27 500-am volt, Sanyinak is olyan tizen valahány ezer és még Imi is küzdött maradék kis 18 000-ével. Szóval kb 65 ezrünk volt összesen. De ne szaladjunk ennyire előre.
Magam részéről nem sok kedvem volt játszani és nagyon álmos is voltam. Valamint valami rosszat ettem mert állandóan tekergett a gyomrom. Alig bírtam visszatartani a fingásokat az asztalnál... Mindezek ellenére az első 40 percben nem kaptam használható lapot. Aztán egy 10-es párra kézben jött a szett flopon, valamint rögtön utána a Q Q kezem tartott ki egy A K-val szemben. Rögtön lett vagy 40 ezrem! :-) Ja! 15 000-ről indultunk. Aztán jött a hidegzuhany... Pontosabban Zoli cs.k. a nyakba akasztója nélkül.... Sorával belenézett egy fullba és távozhatott. Sajnos viszonylag hamar. Ekkor, bevallom nem sok esélyt adtam már a továbbjutásra és erősen elgondolkodtam azon, hogy én is hazamegyek gyorsan. Álmos vagyok, nyűgös vagyok, csikar a hasam áhh. Aztán elhesegedtem magamtól ezeket a balga gondolatokat hiszen még 4-en játszunk, meg különben is küzdünk amíg bírunk. Az első szünetig még összelapátoltam némi aprót és nagyon kellemes 48 ezres chip mennyiséggel vártam a folytatást. Szokás szerint jó kezekkel buktam. Sőt még sorral is flush ellenében. Hullottak az emberek mint a legyek, sajnos T. Gabi is köztük volt. Nem örültem... Ráfeszültem a játékra, de tudtam ez nagyon kevés lesz és előbb vagy utóbb muszáj lesz kockáztatni. A 30 ezres chip mennyiségem jelen pillanatban (csk dupla nálkül) vajmi kevés lesz, főleg úgy, hogy Sanyiék is csak küszködnek lapok hijján. Szóval elérkezett az idő egy átültetés után. 70 játékosnál "fújták le a meccset" és már csak 75- en voltunk... Szóval K J egyszínből. Na akkor most vagy soha, mert nem marad idő semmire. Kisvak vagyok. Egy mákos csaj belehív 10 ezerig (750-1500) egyértelmű volt az all-inem. Volt egy megadás még előttem amikor is betoltam a 27 500 zsetonomat... Nagyvak megadta, bár neki csak olyan 20 ezre volt. Kiscsaj megad, és még a srác is megad akinek egy picivel volt többje mint nekem. Beleszagoltam a levegőbe és éreztem a mák szagát.... Mutatásnál én K J, nagyvak mellettem Q Q, kiscsajszi K 8, negyedik ember A J. Hát csak a royal flushben bízhattam volna de a kör ászt fogták. Maradt a király. 2 out..... És a river MEGHOZTA!!!!!!!! Hát nem örültek nekem, de én annál jobban! Besöpörtem egy 97 ezres kasszát ami után már csak egy leosztás volt és befejeztük. Azt azért hozzá kell tennem, hogy Sanyival összenéztünk még leosztás előtt és megadtuk egymásnak a jelet, hogy most! Ő is duplázott Imi sem esett ki és (papíron) 151 100 zsetonnal a 6. helyen befutottunk! Hiába no. Tökéletes játékkal, a végén egy hatalmas hajrával ismét ott vagyunk a döntőben!

gazo33 2010.09.22. 00:37:36

Előszörgratula a csapattagoknak is elnézést a gyors kiesésemért. Én is küszködtem a lapokkal és ráadásul volt egy nagyarc (inkább bunkó viselkedésű) srác az asztalunknál, aki baromi jóban volt az osztó sráccal.Na mindegy az a tapló nem érdemel több szót. Szóval első leosztásban kiesett az asztaltól valaki: mint utóbb kiderült 77 mentt QQ ellen. Flop: Q 10 7 emelgetés visszaemelés megadás, turn K emelés megadás river Q. emelés visszemelés all in. A srác duplázott és innen minden lapra játszott és jöttek neki a drillek két párok flushök-ök. Én talán 3 körben játszottam, de nem nyertem leosztás. Aztán jött a vég: 200/400 vakoknál nagyvak voltam kör K3 a kezemben. 4 megadó. Flop: kör2 kör4 pikk4. Na flushuzó. 1000 hív egy srác egy megadás két dobás majd én is megadtam. Turn treffA. Srác betol 2000ret, aki még benn volt dob. Gondolom egy flush esély és egy soresély megér még 2000ret. River treff5. Sorom lett. A kasszában 9 ezer nekem még kb 10 ezer. Srác all int tolt. Na mi legyen. Flush nem lehet. Négyes drill? Vagy sor? 36 tal nem gondolom hogy nyomult volna, egy hármasa viszont lehet, ez esetben osztozunk. Vagy fullja lenne? Á nem lehet mindig a legrosszabra gondolni..... Megadtam. Egy pár kettes szorongatott a kezében: floppolt egy fullt.... Pár százzal többje volt: kiestem. Ezek után már csak a remény maradt, hogy a többiek beviszik a válukon a csapatot a döntőbe. Vanya mesterrel váltottam pár szót, láttam az elkedvetlenését, na ha feladja... Akkor úgy gondoltam nem jutunk tovább... De tévedtem. Vanya mester ismét megérezte a mákszagot és ezzel bevitte a csapatot!!! Áruld már el, hogy csinálod ?

vgabes 2010.09.22. 07:21:12

@gazo33: Én sehogy! Igazából a kis csaj volt nagyon szerencsés aki K 8-al jött be. Ő mákolt már megint! Az mellékes, hogy nekem jobb kísérőm volt... :-))))

vgabes 2010.09.22. 10:15:25

-1 Vanya Gábor (Bringás felvonulás, nem is vagyok jól, meg senki sem már kiállni ellenem.. :-) )

matux · http://bestplayers.blog.hu 2010.09.22. 10:17:57

Gratulálok a továbbjutáshoz! Csak így tovább.

Ma este nem megyek, jövő héten már igen.

gazo33 2010.09.22. 12:28:01

Tekintettel, hogy 0 (azaz nulla) a jelentkezők száma és nem nagyon várható hogy akár 4 fő is összejön, a mai forduló ELMARAD.
Ezt azoknak írom, akik csak úgy "beestek" volna.

Tündi01 2010.09.22. 14:49:11

Sziasztok! Én is gratulálok a továbbjutáshoz! Sajnálom, hogy a ma esti játék elmarad, mert a gyerkőc kimenőt kapott. Vagy én?...:)

vgabes 2010.09.22. 15:06:22

@Tündi01: Köszönjük szépen! Valamint üdvözlünk az oldalunkon! :-)

vgabes 2010.09.22. 16:17:12

Közben Ági is telefonált, hogy jön(ne) csak megállt a laptopja és nem tud beregisztrálni. Józsinak mekkora mákja van, hogy elmarad a játék! Milyen zavarban lett volna ha egyedül kellett volna játszania két bombázóval... :-)

giixer 2010.09.22. 17:31:22

Hát itt vannak a bajok. Ha Tündi és Ági szépen jelentkeznek itt mondjuk kedden délelőtt, akkor simán összejöttünk volna 8-an. :-)

gazo33 2010.09.23. 08:11:59

@giixer: Imi, az "összejöttünk volna" azt jelenti, hogy Te is mentél volna? Nézem, nézem, de te sem jelentkeztél......
Talán ez az elmaradt parti arra jó volt, hogy aki jönne, az jelezze, hiszen pont ez volt ennek a blognak az alapcélja....

Zsolt 69 2010.09.23. 09:01:23

Gratula a csapatnak a tovább jutáshoz. Szép volt fiúk!!! Külön ováció Vanya mesternek a szép játékához és a realisztikus élmény beszámolóhoz!
Bazzdmeg Gabi, még a fing szagot is kiéreztem az írásodból! Sok sikert a további játékhoz Nektek!

vgabes 2010.09.23. 10:19:33

@Zsolt 69: Mit éreztél ki????? Azt írtam, hogy alig bírtam visszatartani! Igenis visszatartottam! :-))) Nem volt könnyű, de sikerült! Na de a szünetben.... :-))))
@giixer: Igaza van Zolinak! Tényleg nagyon rossz ez a bizonytalanság, hogy hányan leszünk és úgy kell telefonálgatni az embereknek. A lehetőségekhez mérten mindenki próbáljon meg szerda 13-14 óráig beregisztrálni. Akkor szerintem már előre látható az este. Ha valaki nincs gépközelben dobjon egy sms-t, hogy jönne és én beírom, vagy a Zoli, vagy a Laci tök mindegy.

giixer 2010.09.23. 11:17:11

@gazo33: Ez egy ilyen vicczes célozgatás volt arra, hogy ha jelentkezik a két csaj, akkor máris megjött volna a motivációja a szerda estéhez egy csomó pasinak.

gazo33 2010.09.24. 01:03:52

Csapattagok! Szombaon klubpolóban kellene mennünk.

vgabes 2010.09.24. 07:29:21

Nekem nem áll jól az a szín... Amúgy én is gondoltam rá illetve arra is, hogy addig senki ne menjen haza amíg valamelyikünk még játékban van. Tudom rohadt unalmas akár órákat ott ácsorogni, de ez a döntő. A játékban lévő csapattag azért érezze a "törődést"! :-) Meg amúgy is, ha nyerünk akkor ne hiányozzon senki a csapatképről, mert a végén még megbánja! :-)))

giixer 2010.09.24. 11:37:38

Én benne vagyok a klubpólóban! (Illetve majd szombaton leszek benne. :) ) De akkor mindenki.
Most már nem kell az újságot vinni ugye?

vgabes 2010.09.24. 11:50:45

@giixer: Már nem kell újság. Remélem legalábbis mert én ott hagytam a reg. asztalnál.

Gabomar 2010.09.24. 13:19:58

Klub póló OK.
A Gabival egyetértek abban, hogy illene ott maradni. Adott esetben ez a lelki támogatás sokat jelenthet a játékban lévőnek. Bár az lenne az igazi ha senkinek nem kellene csak úgy ácsorognia!
Egyébként én úgy emlékszem, hogy nem unatkoztam az után sem, hogy kiestem. Sőt a végén néhány kisebb infarktust is túl kellett élnem, annyira izgultam!

matux · http://bestplayers.blog.hu 2010.09.24. 13:24:56

Olvassátok el a ház szabályait, és ha nem tartják be, egyből reklamáljatok, ne engedjétek tovább azt a kezet! Nekem is ezt kellett volna tennem, úgy emlékszem benne van a szabályban, hogy nem mutathatja meg a lapját senkinek sem, még nézőnek sem. Ha megmutatja, akkor az dobott lapnak számít. Amíg vártam a srác döntésére, ő megmutatta a lapjait a háttérben álló csapattatársainak. Na, akkor kellett volna asztalbírót hívni! És vigyázzatok, ti se essetek bele ilyen hibába. Azt hiszem, pszichológiai terrornak is jó egy ilyen asztalbíró hívás, utána mindenki megszeppen, hoyg húh hogy ismeritek ti a szabályokat, és húh ti nem csak játéknak veszitek ezt, hanem valami halálosan komoly dolgonak.

gazo33 2010.09.24. 14:33:39

Akkor klubpoló. A színével meg barátkozz meg Gabesz. Az is rendben, hogy várjuk meg egymást ha lehet. TEHÁT FÉL EGY HOLNAP.

szf111 2010.09.25. 10:10:45

Sziasztok!
Gratulálok az egész csapatnak és kiváló lap- és észjárást ma estére mindenkinek! :)))
Minnél hamarabb számoljatok be az eredményről a blogon. Szorítok nektek!
Üdv, Feri

matux · http://bestplayers.blog.hu 2010.09.25. 19:31:40

upsz, 3/4 7-kor idejöttem szurkolni, de már senkit sem látok, bár még 3 asztalon tart a játék. Mi történt?

vgabes 2010.09.25. 21:41:41

Hát akkor beszámoló!

Kezdeném azzal,hogy ez most sajnos nem sikerült úgy ahogy az előző verseny. Ezúttal Galiba Imi vitte a prímet. Bár mindíg elzavartak a rendezők, de nem hagytuk magunkat és csak csak vissza somfordáltunk mögé szurkolni. Nagyon jól játszott és az 50. hely környékén esett ki A Q-val, de ezt majd ő elmeséli. Ami engem illet, a lapjárásomra a gyalázatos szó, enyhe kifejezés... Mindenesetre azzal főzünk amink van címszóval igyekeztem minél előrébb jutni.
250 játékos (50 csapat) kezdett neki a döntőnek. Mi egységesen 30 200 (az elődöntőből nyert) zsetonnal indultunk neki a játéknak. Sokáig semmi, mígnem aztán nagyvakból K 4 egyszínből (káró). Nem volt emelés így legalább flop-ot nézhettem ami hozott két kárót. Kis vak csekkelt mire belehívtam 3000-et. Egy megadás volt. Turn semleges hármas. Én csekk, ellenfél csekk. River káró ász!!! Nuts-om lett mire hívtam 5000-et,erre kaptam vissza egy 10 ezres hívást. Na ne... Van valamid??? Akkor all-in! Megad és mutat egy 3-as szettet, de azt riveren ugye lejavultam. Páran hőbörögtek az asztalnál, de elmondtam, hogy mire adta meg flop után az emelésem amikor csak magasabb lapok jöttek? Ráadásul miért nem tolt all-int turn-ön mikor leesett makeszból a hármasa?????? Ekkor elhallgattak... Na ez volt az első és egyetlen mutatással nyert leosztásom! Bár az első szünetig felduplázódtam ezzel a leosztással, ami utána jött arra nem vagyok büszke. Rögtön az első leosztásnál K Q kézben emelek 6000-ig (vakok 1000-2000 ante 200). Egy megadás. Flop K.J.meg valami kicsi. Emelek 5000-et mire az ellenfél nem túl meg győzően visszahív 10 000-ig. Én all-in 42 000. Neki nem volt annyija, de megadta egy Q J-val..... A river hozott egy bubit és a tudatlan elvitt vagy 30 ezret.... Maradt olyan 17 ezrem. Akkor, mivel nem volt más választásom toltam mint állat. Pozícióból emelés majd bármi jött a flopon all-in. Sikerült is ezzel az agresszív játékkal visszatérni a játékba olyan 40 ezerig. Ekkor egy dáma párt kaptam kézbe hátsó pozícióban. Elölről kaptam egy emelést 10 ezerig (ekkor már 1500-3000 vakok voltak) egyértelmű volt az all-in-em,de beleköptek a levesbe. Előttem egy mókus betolta a 35 ezres all-injét.... Nem volt tilt-en, nagyon ritkán játszott, úgyhogy semmi infóm nem volt róla. Nehéz döntéssel elengedtem lapomat. Kár volt... A 5-el mondott a csávó ekkora all-int és egy A 10 (első emelő) fogadta. Nem jött semmi úgyhogy komoly kasszát nyertem volna. Ez pontosan az a szituáció volt amikor állandóan szívsz és már nem bízol a lapjaidban... Ekkor már tudtam, hogy ekkora hibát a kártya csúnyán meg fog bosszulni, de azért nem adtam fel. Egy mókus tolt egy all-int 17 ezerig (tilt-en volt) A J-vel fogadtam, de nem jött semmi és kitartott a 8-as párja. Maradt 18 ezrem. Pár leosztás múlva ismét Q Q. egyből all-in! Az előző ember fogad K J. Jött a király flop-on, sőt riveren a bubi is és ennyi volt a játékom. Kb a 120. helyig húztam. Zoli nem sokkal utánam esett ki, majd Sanyi is távozott. Theuerl Gabi volt az első kiesőnk úgyhogy Imi maradt. Ekkor még igen jól állt a vakokhoz képest, de azok brutálisan emelkedtek + ante és kezdték hamar felőrölni. A Q all-in, 10-es pár megad, majd kitart és mehettünk haza mindannyian. Mindezek ellenére jobb hangulatban jöttünk le a mozgó lépcsőn mint legutóbb! :-))) Szívesen írnék tanulságot is, de nem tudok. Nem lehet kiszámítani, hogy melyik ellenfelünknek kattan be valami és úgy dönt megad egy 25 ezres all-int second párjára...

giixer 2010.09.25. 23:41:21

Hogy láttam én a csapatversenyt. A verseny kezdeti szakaszában feszesen játszottam, és jó volt a lapjárásom, szépen fokozatosan emelkedtem. Többször jött össze sorom, nyertem KK-val JJ ellen. Az induló 30 ezer zsetont sikerült megduplázni.

1. csata: TJ vs 44

Egyszínű TJ-vel belimpeltem. Flop: 4 T J. A szín egyáltalán nem stimmel, de sebaj, két pár! Emelek. Egy srác adja meg. Turn: 4. Nézzük, mi lesz, ha checkelek. Ő is checkel. River: 8. A francba, három pikk van az asztalon. Nagyot emelek, ha jól emlékszem ő csak megad (nem tudom miért nem hívott all-int, biztos nyerő volt), és 44-et mutat, azaz 4-es pókerba néztem bele a két párommal! Ez súlyos volt, de még nem állok rosszul.

2. csata: AA vs 99

Két ászom van, az emelésemre egy srác visszaemel, én is vissza, ő all-in (neki volt kevesebb zsetonja). Mutatás. A flopra nem jött 9-es, a srác már feláll a helyéről. Turnre sem jött 9-es, a srác leveszi a nyakbaakasztóját. Rivernél már a kabátját is venné, de a river 9-es! Srác visszaül. A francba. Nagyon megroggyantam, maradt talán 20 ezrem, kicsit ki is akadtam, elég reménytelennek tűnt akkor.

3. csata: AT vs QQ

Ez csak pár leosztással van később, vártam az all-in helyzetet, hogy duplázzak vagy essek ki… Egy srác nagyot emelt, mindenki dobott, ennek van valamije, érzem hogy az AT most nem a legjobb lap… Na mindegy, all-in most vagy soha, az ellenfélnél QQ. Az asztalra csak egy tízes jön a flopon, én még a river előtt biztattam az osztót, hogy adjon már egy ászt... és a river 10-es! Ja, hát ez is jó: drill, nyertem, visszajöttem!

4. csata: 55 vs 77

Meg kell említeni, hogy a fenti esetnél Th. Gabi odajött egy pillanatra a hátam mögé, és ő hozta meg a szerencsémet. És most megint ott volt egy percre. 55 volt a kezemben, és tisztán emlékszem, hogy 82 ezrem volt, amikor all-int toltam a river után, válaszul ellenfelem combos hívására. Az asztalon A 2 4 8 volt. Azt gyanítottam, hogy nincs nála ász, de azt is, hogy nem nyerek az 5-ös párommal. 5-ösben és 3-asban bízhattam, ez csak 6 out. Igazából dobnom kellett volna, nem volt jó az all-in hívás sem, mert ellenfelem már rengeteg zsetonnal bent volt, és különben is chip leader, megadta simán. Szóval nem tudom mi történt velem, még Gabi is csodálkozott, hogy én így nem szoktam játszani. Talán a mákszagot éreztem... River: 3, sorom van! Duplázás, 164 ezer zsetonom van!

5. csata: 99 vs AA vs AA

Ekkor már csak 50 játékos volt versenyben, a többiek többnyire ott álltak a hátam mögött. E szakaszban egy darabig nyeregben érezhettem magam, gyarapodtam, 200 ezer fölé is kerültem. Mindenki feszes-agresszív, flopot egyre ritkábban néztünk. Tehát 99 volt nálam osztóként, ha jól emlékszem 8000-es vakszinten előttem egy valaki tett be 16000-et, én visszaemeltem 32000-re. Utánam a nagyvak all-int tolt, de neki csak 25000 körül volt. A harmadik srác viszont szintén all-in, 64000 körül. Itt volt egy nagy vita, mert úgy tolta be, hogy egy 10000-es zseton véletlenül előtte maradt, hogy most ez all-innek számítson vagy nem. Én ezalatt gondolkodtam, és nehezen, de elengedtem. Volt nagy felhördülés, amikor mindkét fickó AA-t fordított fel. (Abszolút jól tettem, az asztalra nem jött 9-es.) Utána még azon ment a vita, hogy akkor most hogyan kell osztozkodniuk, különös tekintettel az antéra, fáradt volt már az osztó is… legalább 15 perc telt el ezzel az egy leosztással. Itt kissé meggyengültem, és innen nagyon nem jöttek a lapok, a vakok meg emelkedtek, durván.

6. csata: AQ vs TT

Második szünet, helyzetfelmérés: már csak én vagyok talpon a csapatból, átlag körüli zsetonnal, de nincs veszve semmi, várható volt, hogy lesz egy utolsó ember, akin minden múlik. Megbeszéltük, hogy most már olyan durvák a vakok, hogy pillanatok alatt megesznek, kockáztatni kell. És inkább kockáztatással meg kell próbálni visszakapaszkodni az élmezőnybe, és nem elcsorogni minél messzebb, és úgy kiesni.
A többi játékos is így gondolhatta, mert szinte minden leosztásnál volt egy all-in, valaki 74-gyel nyomta be, és nyert… Nőtt a feszültség, valamit csinálni kell. Amikor végre lejött egy AQ, tudtam, hogy ez lesz az én játékom. Ezzel nyugodtan tolhattam all-int a maradék 120 ezremmel. Ha mindenki eldobja, már az is szép bevétel lesz. De nem, az egyik srác hosszas tépelődés, fejvakarás után megadta. TT volt nála. Ez 50-50%, de az asztalra nem jött sem A, sem Q, így kiestem. Kb. 35. helyen (négy asztalon volt még játék) öt és fél óra játék után.

Élmény volt ez a verseny, és jó érzés volt a végén, hogy a többiek ott voltak és szorítottak nekem, el is határoztam, hogy elhozok a fiúknak valami pénznyereményt, de sajnos nem jött össze.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2010.09.26. 01:00:19

Gratulálok nektek, jövőre újra indulunk!

vgabes 2010.09.26. 09:36:00

Mindenképp meg kell köszönni Polyák Tominak is, hogy vette a fáradtságot és a vége felé eljött szurkolni a csapatnak. Szintén köszönet Elnök úrunknak is, aki szintén ott volt csak akkor mi már sajnos nem... Mindenesetre dícséretes volt az optimizmusa! :-)
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása