Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Meghívó a 8/30 - Pandóra - pókerjátszmára

2010.11.22. 00:00 matux

A Best Players Poker Club következő - Pandóra - pókerjátszmája 2010.11.24-én 19:00 órakor kezdődik a szokásos helyünkön.

Kérem, jelezzetek itt a blogon, hogy jöttök-e a póker versenyre.

Jelentkezéseket 24 főig fogadunk el jelentkezési sorrendben.

9 komment

Címkék: meghívó

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr701990074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2010.11.22. 13:02:00

1. Leslie M. Goldbet, a megélhetési játékos és profi pókeredző

vgabes 2010.11.24. 07:56:18

Sziasztok!
Egy pár sort írnék a tegnapi FFT freerol versenyről. Helyszín a szokásos Lurdy ház. 4-en képviseltük a klubot és ismét (a már-már szokásos) jó teljesítményt nyújtottuk. Tündi, Zoli (továbbiakban pizsamás gyilkos), Theuerl Gabi valamint jómagam.
Tündinek első versenye volt és (érthetően) igencsak izgult, de sikerült (ha jól emlékszem) az első százban végeznie, 227 játékosból! Ez mindenképp dicséretes teljesítmény és megérdemli a gratulációt! Gabiról sokat nem tudok mert hamar búcsúzott...
Ami engem illet nehezen lendültem játékba. Sehogy sem tudtam olvasni a játékot nehezen tudtam koncentrálni. Ennek megfelelően feszesen játszottam már az elején is. Lapok nem támogattak ezért csak hajigáltam. Aztán egy ász párt találtam magam előtt hátsó pozícióban, és gondoltam itt az idő. 200-400-nál (második vakszinten) jártunk. Ember UTG-ből beemel ezerig. Majd utána megadta még egy srác. Én hátulról egyből visszaemelek 5000-ig, amit a balomon ülő kis lány egyből megad. Majd az első hívó meg az első megadó is jött... Na mondom szép kiemelés volt. Ász párral 3 ellenféllel szemben nem örültem. Jött a flop Q 7 4. Elölről chek, majd még egy chek én meg all-int toltam 13 ezerrel. A kis lány megadta! Dobás, dobás mutatás. A lánynál J pár volt kézben ami nem javult, (nem úgy mint én) és sikerült kényelmes zseton mennyiséget (kb:50 000) felhalmoznom. Aztán jött még néhány leosztás amit sikerült megnyernem és a második szünetben kb: 90 ezerrel nyugodtan játszattam. Lapok nem jöttek ezért próbáltam rabolni a vakokat neg az antékat. 5000-10000 vakok 1000-es anték voltak már ekkor. Aztán jött a végzet. A 6 kézben nagy vakként egy emelés dealer pozícióból 20 000-ig amit megadtam. Flop A A 4. chekkolok mire az ember hív 20 000-et. Én all-in. Megadta és mutatott egy A 10-et.... A 33. helyen végeztem.
Aztán mentem a pizsamás gyilkosnak szurkolni. Az ő játékáról nem szeretnék semmit sem írni... Majd megteszi ő! :-)

gazo33 2010.11.24. 09:55:05

Hali Mindenki. Hátha már így meg lettem szólítva Gabi által röviden reagálnék: hajnali kettőig játszottam és a 9. helyen estem ki. Köszönet Gabesznekm, aki végig kitartott mellettem. Ennyire még sosem láttam idegeskedni. Igazából két leosztás maradt meg bennem: 1. még az első órában kaptam egy király párt a kezembe. Mögöttem kettővel ült egy agresszív srác, gondoltam tán megfoghatom. Sikerült. Turn után (az asztalon K-nál kisebb lapok voltak) all int-tol és egy 8-as párt mutatott. Riverre még esett a drillem is. Ezzel felmentem olyan 40.000 re. 2. Kb 70-en lehettünk még, amikor is harmincnégyányezer zsetonnal ücsörögve kaptam egy JJ-t. A vakok már elég magasak voltak (nem emlékszem pontosan mennyi). Előttem egy nagyon feszesen játszó kiscsaj beemelt, utána dobtak én ráemeltem, majd a mögöttem frissen éppen átülő csaj megadta az emelésemet. Az első emelő kiscsaj all in. Gondoltam, hogy jobb nálam, de mivel már túl sok volt benn és ha dobok, akkor nagyon kevés marad megadtam. Meglepetésként a mögöttem ülő másik leányzó is betolt mindent. Mutatás: első kiscsaj AA, mögöttem ülő 1010. Floppon esett egy 10-es, riveren a J utána egy K. Ezzel majdnem tripláztam, felmentem közel 100ezerre. Innen már célként az első 15be kerülés lebegett előttem.....

matux · http://bestplayers.blog.hu 2010.11.24. 10:00:00

Gratulálok nektek.

Zoli, úgy látom véget ért a tilt időszakod!

vgabes 2010.11.24. 10:29:14

Valóban így volt ahogy Zoli leírta... majd szétkúrt az ideg... :-) Az asztalnál nyugodt lettem volna, de szurkolni teljesen más. Amúgy a "pizsamás gyilkos" ahogy elnevezték az asztalnál ugyan úgy játszott ahogy én is játszottam volna a helyében. Talán egy alkalommal megpróbáltam volna rabolni, illetve amikor végig chekkoltak egy leosztást, nem engedtem volna az utolsó lapot... Aztán lehet, hogy nem is jutottam volna a 15-be... :-)

Tündi01 2010.11.24. 12:12:20

Sziasztok! Gratulálok a fiúknak, drukkoltam nektek!!! Hogy én is sztorizzak, tényleg nagyon izgultam, főleg az első pár leosztásnál, aztán lassan feloldódtam.:) Az első asztalomhoz képest, - ahol szerintem volt vagy 3 "nem kezdő játékos", és nagyon agresszívan játszottak- az ültetés után egy sokkal kezdőbb asztalhoz kerültem. 2 játékost sikerült kiejtenem béna all in-jeik miatt (vagy nekem volt jó lapom?;). Aztán jött a feketeleves, egy öregember totál rám szállt, és ha én emeltem, akkor tuti, h ő valami brutál emelést tolt rám. Kb. 3x mákolt le, végül az Ász drillemnél (kevés zsetonnal) all in-emet megadta, és a riverre jött meg neki a flösh. A srácok az asztalomnál megígérték, h bosszút állnak miattam... :) Amúgy jól éreztem magam az ELSŐ VERSENYEMEN! :)

Gabomar 2010.11.24. 13:14:23

5. Gábor

Az egyik szemem sír, a másik is, csak nem annyira. Szóval ténnleg nagyon gyorsan - még az első szünet előtt - kiestem, viszont korán értem haza, így ma tudok menni.
Tegnap nagyon elkerült a szerencse, viszont megtalált a pechh. Az én asztalomnál 2,5 jó játékos volt (a 0,5 az a srác akiről nem tudtam eldönteni). A szerencse talán az volt, hogy mind a ketten előttem ültek, a szerencsétlenség, hogy rendkívül agresszívak voltak, s nekem meg nem jött lap, hogy felvegyem velük a harcot. Ha mégis volt valami, abban sem volt sok köszönet. A fent említett magas kézi párokról csak álmodoztam. Egyszer kaptam egy 77, amivel 2-vel a nagyvak elől emeltem egy 3x nagyvakot, kaptam 3 megadást.
A flopp: K,Q,8 UTG beemel kb 3/4 potot Gabika dob.
Vagy, K,10 egyszínből. Preflop emelek UTG-ből, egy csajszi megadja. Az asztalra jön még két színem, az egyébként teljesen jellegtelen floppal, újabb emelés tőlem, a kiscsaj megadja, úgy hogy neki már csak 600 zsetonja marad (pot kb 6000), a riveren persze meghívom all-in, nyilván ha én nem, akkor ő megtette volna, nem jön a szinem s ő az ász magasával elviszi. Egy ász magasra feltette az összes zsetonját.
Végül kaptam egy A,D preflop all-in, a fényképész srác egy darabig vakargatja a fejét, majd megad.
Nála A,J. A,D az A,J ellen. A Pokrestove szerint 73/26. Persze jött egy bubi, én meg mentem.
Na, mendegy. Majd legközelebb!
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása