Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logo (2) logó (1) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

A 9/24 - Szeremley - pókerjátszma eredménye

2011.06.16. 09:39 matux

Bebizonyosodott, hogy a holdfogyatkozás csökkenti a magas párok értékét.

 

A kispesti különítmény ismét korán távozott, miután Józsi AA, majd Laci KK pocketpárja nem bírta végig az all-in-t. A hirtelen kiesésük miatti keserűséget némileg csökkentette az élmény,  hogy hazafelé menet élőben láthatták ahogy a Hold bekúszik a földárnyékba.

A játszma további részéről szezonnyertes-jelöltünk, Vanya Gabi írt részletes beszámolót:

Huhh! Hát kemény parti volt azután is, hogy elmentetek. Lehetne sok mindent írni. Pár leosztást emelnék ki amit érdemes beírni az összefoglalóba. Először Zoli kézben lévő ász párját csukta össze Theuerl Gabi. Mégpedig úgy, hogy flop előtt all-in mentek. Gabinál bubi pár lapult, de a flop első lapja bubi volt. Ász nem érkezett a board-on így Zoli kiesett. A végén mondta Andi, hogy ő bizony bubit dobott.... Pontosan ezután a leosztás után kaptam én is egy ász párt kézbe kisvak pozícióban. Kérdeztem is Zolit, most ezzel mit csináljak?????? Mire ő , dobd el. Nem bírtam. Mivel mindenki dobott ezért csak egy duplát emeltem T. Gabira (nagy vak) amit ő persze megadott. Flopra már nem emlékszem pontosan, de jött egy tízes ami a legmagasabb volt a flopon. Egyből all-int toltam amit Gabi megadott. Mutatott egy 10-7-et. Rohadtul izgultam. Nem hiszem el, hogy rögtön egymás után összecsuk két ász párt. Nem tette és dupláztam. Jól jött, de nem sokáig bírtam. Andit próbáltam kiülni, majd kiejteni, de ez sem sikerült. A10-zel mentem all-int ellene. Nála A4 volt. Nyert.... Jött a négyes flopon.  Majd még egy riveren. Nagyon nem rendített meg, de nem örültem. Pár leosztással később 10-es párral kézben vártam a beszédeket. Sanyi emelt 600-ig. (100-200-nál jártunk) Gondoltam dobatok és egyből all-int küldtem vissza ami olyan 1800 volt. Mögöttem Gabi megadta mire Sanyi nehezen bár, de dobott. Mutatás. GABI: QQ.!!!! Sanyi fellélegzett hiszen egy JJ lapot engedett el. Én kimaradtam a mákolásból ezért kiestem. Gabi magasan chipleader volt, de a szerencse Imi mellé szegődött. Andi és Sanyi kihullottak és kezdődött a heads-up. Egészen elképesztő leosztással jött fel Imi. Történt, hogy flop előtt emelés majd megadás. Flop 5 K 5. Gabi emel, Imi vissza all-in. Gabi call! Mutatás! Imi K9, Gabi A5! Már csomagoltam, de a river hozott egy királyt és Imi duplázott. Picit még játszadoztak, de végül Imi nyert. A döntő leosztásra már nem emlékszem...

Már csak azt kellene megtudnunk, hogy Andi és Imre mitt csinált a játszma előtt, amitől ilyen sikeresen teljesítettek.

Theuerl Gabi rebuy után feljutott a K2-re, Andinak csak K3 maradt.

Gratulálunk Nekik!

 

És végül az eredmények:

 

 Itt megtekinthető a Best Players Poker Club statisztikai oldala.

4 komment

Címkék: eredmény galiba imre

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr742988585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giixer 2011.06.16. 10:09:43

Csak azt tudom mondani, hogy a holdfogyatkozás segített...

Vagy talán azért nyertem, mert egész este nem volt egyetlen prémium lapom sem, nem volt ilyen tipikus kiesőlapom mint KK vagy AA. :) Viszont a flop gyakran segített... Az első órában talán 2-szer néztem flopot, ebből J9 volt a legjobb lapom.

Andinak ha jól emlékszem 80-ról 800 zsetonra sikerült feljavulnia (kisvaknyi zsetonja volt csak, ez biztos), és így megelőznie két embert.

A döntő leosztásban Gabi ellen A4-em volt, az floppal lejött két 4-es. Gabit hagytam emelni, majd vissza all-in. Nem hitte el a drillemet...

Az a szerencsétek, hogy elég ritkán van holdfogyatkozás. :)

vgabes 2011.06.16. 10:42:30

Tényleg! A 4! Andi is kétszer nyert vele, illetve a döntőben a nyerő lap is az volt. Mágikus ereje volt ennek az ász négynek. Szóval a legfőbb tanulság, hogy ha holdfogyatkozás akkor az A 4 a nyerő, és Imi... :-)

gazo33 2011.06.16. 11:40:51

Gratulálok Imi. Ahhoz képest, hogy amikor még hatan voltunk te voltál zsetonilag a leggyengébb... Még egy 5-öst is kölcsönadtam, hogy be tudd tenni a kisvakodat :-) Na, onnantól jött meg a szerencséd, nekem meg a szerencsétlenségem... Az az egy darab bubi hogy a fenébe tudott előbujni Gabinak. Na persze előtt a Matu KK-ja ellen is esett az ász a Gabinak az AK-ja mellé.

vgabes 2011.06.16. 16:53:32

Amúgy emlékeimben nekem is elevenen él egy hasonló, 1 out-os leosztás. Mándi Feri volt az elkövető velem szemben. Talán valaki emlékszik is. Történt, hogy A 6-al megadtam flop előtti emelését, mire flpon jött két ász. Én csekkoltam mire Feri hívott. Szépen csalogattam, de a turn utáni nagy hívására már all-int toltam. Mutatásnál két bubit tudott kezéből felmutatni, az én ász drillemmel szemben. Kati mondta, hogy bubit dobott, de a river meghozta az egyetlen lapját és kiestem...
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása