Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logo (2) logó (1) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

A 10/9 - Manaslu (Kutang1) - pókerjátszma eredménye

2011.09.01. 00:00 matux

Valeex jött, látott és győzött.

A játszma megmentője volt Vali, aki lastminute hatodik jelentkezőként bevállalta a játékot. És jól tette, mert megfontolt játékával lealázta a nagyokat. Igaz 2x is jönnie kellet a 4 lapos flush-nek a lapjához, hogy nyerjen, de a végeredmény számít, ott pedig ő jelenik meg az élen.

Öregfiúk! El kell gondolkodnunk, hogy megfelelő stratégiával játszunk-e, hiszen az új játékosok a merészebb hívásokkal jobb helyeken végeznek.

Gratulálunk a győztesnek!

És végül az eredmények:

 

 Itt megtekinthető a Best Players Poker Club statisztikai oldala.

20 komment

Címkék: eredmény valeex

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr793109201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamicsko 2011.09.01. 10:53:40

Elsősorban Valinak gratulálok, és köszönjük, hogy élővé tette a tegnap esti partit.

Az említett flush-ok szép kis kalamajkát okoztak, de menjünk sorjában.

A teljesség igénye nélkül pár leosztás:

A játék első felében akadtunk össze Zolival, ahol a kézbe kapott bubimhoz lejött a flop-on két társa, amivel végül vittem a potot.

Egy valóban szerencsétlen másik leosztásban Zoli a pókerpot miatt egy flop drillt lazábban játszott meg, így az utolsó lapon leesett sorommal elvittem ezt a potot is, ami a végére már elég szépen felduzzadt.

Emlékeim szerint Ferinek a Póker is összejött, ebben kérlek segítsetek ki, ha tévednék.

Laci kezdeti fölényét ezúttal nem tudta megőrizni, bár a játék második felére ismét megszerezte a vezető helyet. Chip leader-ből végül chip dealer lett, bár a tegnap este mutatott játékával kapcsolatban felmerült, hogy családi összejátszás folyik, amiben Laci próbálja elkerülni a mosogatást.

Vanya Gabi felé is lejtett egy időben az asztal, de belefutott pár szerencsétlen leosztásba, így ezt végül nem tudta kamatoztatni. Egyszer Zoli vitte el a potot gyengébb pozícióból egy talált párral, majd Vali (vagy Laci?) vitte el Gábor magasabb párját egy érkező alacsonyabb lappal, az így drillé erősödött kis pár már vitte a potot.

Feri végig kiegyensúlyozottan játszott, egy két kivételtől eltekintve azonban nem segítették a lapok.

Valival volt egy emlékezetes összecsapásunk: 9, 9, 3 a flopon, amit már egy komolyabb pot várt az asztalon. Emelés, visszaemelés, allin (kb a pot másfélszeresével), majd Vali hosszas civódás után megadta. Mutatás ... midkét kézben A, 9 :) végül szín sem bontotta meg a partit, így feleztük a kis és nagyvakot.

A végjátékban egy szintén emlékezetes leosztásban Vali 10,10 szerényebb összegű allinjét megadtam egyszínű A,8-al. A flop-on érkezett egy Ász, ami engem megmenteni látszott, de a turn és river lapokkal végül Valinak leesett a p10-hez a flush, így ismét győzelemre esélyes ellenfélként szállt be a partiba.

Ezt követte nem sokkal egy hármas beszálló, amibe Zoli is beszállt short stack-ként. A flopon három pikk érkezett, B, 9 és egy kisebb lap. Zoli 9 párral, allin, én B Párral reraise allin, amit Vali pikk A-al megadott. és itt a riveren ismét leesett a pikk ...

Szerény maradék zsetonomat egy Bubira feltéve allin mentem a következő körben, amit Vali 7 magassal megadott. Sejthetitek mi jött a flop-on és mi az ami egyáltalán nem jött ... :)

Bár a szerencse a játék végén most Vali mellé szegődött, megfosztva végre engem a "mindig szerencsés" jelzőtől (?) azt gondolom, hogy egy nagyon izgalmas játékot játszottunk, és Vali jó időben jól megjátszott lapjaival támogatta meg szerencséjét, ami azért kell ehhez a játékhoz.

Gratulálok, és várjuk az új frizurát :)

gazo33 2011.09.01. 14:30:45

@tamicsko: Csak egy kis pontosítás, Vanya Gabi nem elenem bukott emlékeim szerint, azaz nem mákoltam le (már arra sem emlékszem, hogy mikor mákoltam utoljára, talán valamikor a múlt szezon közepén :-( ). A végjátékban zajló hármas beszállóban sem én voltam a 3. résztvevő, hanem a Matusek család feje, azaz elnök urunk.
Én előtte estem ki, amikor flop (K 2 4) után all in mentem (KJ-vel) Vali dobott, Tamás fogadta 35-tel, azaz nyitott sorral. Volt 6 out-od és természetesen riverre esett....
Megerősítem: Ferinek valóban esett a J pókere, természetesen az én kettes fullom ellen...
Emlékeim szerint voltak olyan partik, ahol is az all in-be kerülő kevesebb zsetonnal és rosszabb induló lappal rendelkező személy mellé állt Fortuna megmentve a kieséstől... Ha köztük lettem volna, biztos emlékeznék :-)

tamicsko 2011.09.01. 14:42:30

@gazo33: Ehhem :) majdnem sikerült összeszednem. Köszi a pontosítást.

Gabomar 2011.09.01. 18:19:35

Hát sajnos úgy áll a helyzet, hogy nem tudok többet elmenni a szerdai összejövetelekre. A Marcsi beiratkozott egy iskolába ahol szerda esténként van az oktatás. Meg hétfő estéként. Úgy terveztem, hogy erre a partyra még lemegyek, de a gyerekeknek, és a Marcsinak is egyszerre, szerda délután volt az évnyitó, úgyhogy ez sem jött össze.
Tehát ha továbra is szerdánként lesznek az összejövetelek kb 2 évig nem tudok elmenni. Sajnálom. Tényleg.

vgabes 2011.09.01. 18:35:49

@Gabomar: Neeeeeee..... Bakker. Szerintem legyen csütörtökön! Szerintem mindenki rugalmas annyira, vagy nem? Nekem jó a Hétfő,Kedd, szerda,csütörtök,péntek. Változtassunk. Ne csak Gabi miatt, hanem azért is mert Zolinak a szerda nem szerencsés. Józsinak sem. Nem beszélve arról, hogy szerdánként a feleségem nem dolgozik és pont akkor nem vagyunk együtt.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2011.09.01. 19:27:04

Ok, felteszem a kérdést szavazásra:

Egyetért-e Ön azzal, hogy a Best Players Poker Club rendszeres heti összejövetele szerda helyett csütörtökre kerüljön?

gazo33 2011.09.02. 09:02:12

Részemről rendben, tegyük át, de ha kérhetném, inkább legyen kedd (a csütörtök nekem nem lenne igazán jó). Még a "szokásos hely"-ünkkel is meg kell beszélni...

vgabes 2011.09.02. 09:03:30

Bár ha azt nézem, hogy a ranglista vezetőnek nem lenne meg az 50%-a.... Akkor....
:-)

matux · http://bestplayers.blog.hu 2011.09.02. 09:07:40

Akkor írjon mindenki legalább 2 napot, ami jó neki. Lehet a hétfő is, mert az online-t áttehetjük majd szerdára. Vasárnap 7-ig várom a javaslatokat, akkor meghozzuk a döntést.

Szerintem Gabi azért akar otthon maradni szerda este, mert akkor van a PokerStars-on 300 dolláros freeroll. :)

tamicsko 2011.09.02. 09:18:14

A csütörtök nekem is jó, a kedd már problémásabb, szóval egy erős csütörtök lobbi mellett egy vésztartalék kedd a válasz. Részemről a hétfő, péntek nem megoldható. A hétfő ha jól értem Gábornak egyébként sem jó.

tamicsko 2011.09.02. 09:20:29

Nem lesz ezzel gond, egy kis frissítés néha amúgy sem árt.

gazo33 2011.09.02. 10:26:20

Részemről lobbi a kedd mellett. A csütörtökönként fix programom van...

tamicsko 2011.09.02. 12:27:12

@gazo33: Ámen, ha a többieknek is jó a kedd, részemről sem lesz akadálya

Gabomar 2011.09.02. 20:12:13

Háát igazán.... Nem hittem volna hogy ez lesz belőle. Előbb kicsit meghatódtam, de miután kitöröltem szemeből a könnyeket, akkor jöttem rá, hogy tulajdonképpen csak a laptop-ért megy a hajcihő! Mindegy, akkor is jól esik! Köszönöm!
A kedd nekem is jó lenne. A Laci által kért másik nap nekem a péntek lenne.

tamicsko 2011.09.03. 01:17:59

Még friss az élmény, megosztom veletek is. A tegnap esti PS300 freerollon az ötödik helyig jutottam. Megszerezve eddigi legjobb helyemet ezen a versenyen

vgabes 2011.09.03. 12:43:59

Jó a kedd! Bár akkor lesz lesz a moldáv-magyar meccs. Legyen vasárnap! :-))) Viccet félretéve,alkalmazkodom hozzátok. Kedd vagy csütörtök nekem mindegy. Igen... Gabomar rátapintott a lényegre... Bár hülyék vagyunk, hiszen csak el kell mennie valakinek a laptopért és meg lett volna oldva. No mindegy! :-) Tamásnak gratulálok! Mivel rutinos online játékosnak számítok ezért írom (minden rossz indulat nélkül), hogy lesz ez még így se. Annak idején én is sikeres voltam. Nyertem versenyeket, több száz eurót, aztán szépen elkezdtem bukni. Szerencsére a pénzek túlnyomó többségét (80%) kivettem ezért nincs okom panaszra. Én úgy vettem észre, hogy a szerver kedveli az újonnan regisztrálókat, vagy az újonnan befizetőket. Egy darabig... :-)

matux · http://bestplayers.blog.hu 2011.09.04. 20:20:39

A szavazás végeredménye: kedd.

A meghívók és az eredményoldalak alapjai már fent vannak a blogon, igyekszem javítani a dátumokat.
Arra kérlek, hogy figyeljétek, ha valahol szerda marad, akkor figyelmeztessétek a többieket, hogy az csak elírás, mert valójában kedd.

gazo33 2011.09.04. 20:46:55

Ha lehet, a jövő hét még maradjon a normál rend,azaz szerda.
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása