Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

A 11/5 - Microsoft Kinect - pókerjátszma eredménye

2012.02.01. 00:00 matux

Gyors csillaghullás!

Teljesen felborította a klub megszokott játékstílusát új tagunk, Oláh László! Laci egységes lépései kiszámíthatattlanná tették játékát. Az állandó miniraise-ek ellen nem találtuk a megfelelő ellenszert. Kiemelni sem lehetett, mert a nagyobb hívásokat is megadta, még rossz lapokkal is. Ennek megfelelően hol fent, hol lent állt a zsetonjaival. De a végére megtáltosofdott és a végső asztalon már chipleaderként uralta a társaság játékát. Azt még hozzá kell tenni, hogy ez a játékstílus magában hordozza a kiesés lehetőségét, ezt Laci is megtapasztalta, de még a rebuy időszakban, így vissza tudta vásárolni magát a játékba. Megérte. Neki.

Bennó Tomiról nem is kell írni, egyenletes teljesítményt nyújt, bármelyik korábbi leírásban megtalálható rész most is érvényes a játékára.

Viszont Galiba Imre, Gáll Zoli és Theuerl Gabi korai kiesése már nem magyarázható ilyen könnyen, 0 ponttal távoztak ebből a játszmából. Vanya Gabi is csak 1 pontot tudott összeszedni, és a múltheti 2. helyezett Simon Józsi is csak 2 pontig jutott.

Bábel Zsolt a másik asztalnál prémiumlapokkal növelte vagyonát, amit végül a fináléban is jól hasznosított, hiszen Anna elleni heads-up-ban szegény Anna már nem is látta Zsoltit a magas zsetontornyoktól.

Gratulálunk a győztesnek! És gratulálunk Annának és Lacinak is ahhoz, hogy újoncként előkelő helyezést értek el. Bár a pontokból nem látszik, Oláh Laci a rebuy után K3-ig jutott.

 

És végül az eredmények:

 

 Itt megtekinthető a Best Players Poker Club statisztikai oldala.

7 komment

Címkék: eredmény

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr903513268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vgabes 2012.02.01. 13:34:35

Hát a tegnapi játszmát jobb lenne mielőbb elfelejteni. Ilyen rosszul nagyon régen játszottam. Az egy dolog, hogy a lapok nem támogattak, de ettől függetlenül szinte mindig rosszul játszottam meg lapjaimat. Bátortalan voltam. Féltem a mákolásoktól és ezért roppant bizonytalanná váltam. Pont ez miatt óvatosan játszottam. Ennek az lett az eredménye, hogy riveren kaptam ki háromszor is... Miután lefogytam 600-ra és a vakok 50-100 alakultak, gondoltam ideje ritmust és stratégiát változtatni, hiszen egy két vak rablásból lehetett volna gyarapodni, ezáltal nagyobb mozgásteret biztosítani magamnak. Ez olyan jól sikerült, hogy az első rablási kísérletemmel belenéztem Tomi kézi királyaiba, amivel cselesen csak belimpelt... Asszem' vissza kell bátorodnom mert ez így nem fog menni. Akkor talán a lapok is visszatérnek.

Gabomar 2012.02.01. 18:56:27

Szerintem egyszetrűen meg lehet magyarázni, legalábbis az én kiesésemet. Nem tartottam magam a Galiba féle EPT-hez (Első Poker Törvény), s balga módon all-in mentem. Nem nyertem, tehát kiestem. Mondjuk az már más kérdés, hogy a flopp előtt még nekem volt a legerősebb kezem, aztán a turnön is még nekem volt, de jött a river és elmosta minden reményem. Négy pikk, négy pikk, bakker NÉGY PIKK. Lemákoltak. Na, mindegy! Volt már ilyen, s még lesz is asszem. Zsolti! Nem haragszom!
Pedig nem indult rosszul a nap. A Vanya mesterrel szemben nekem sikerült leküzdenem a mákolásokkal szembeni fóbiámat,s kellő lendülettel repültem rá a potokra. Aztán mikor Zsolti már a harmadik kézi páromat készült eldobatni egy masszív visszaemeléssel, betelet a pohár. 66:eldobtam, 1010:eldobtam, JJ: NEM FOGOM ELDOBNI!!! A többit tudjuk.
Mellékesen:
Mikor a Gabi megpróbálkozott az egyetlen (s tényleg egyetlen) rablási kisérletével, már egy ideje -más dolgom nem lévén- figyeltem a játékát. Megláttam a lapjait, ízi fold mondám magamba, de legnagyobb megrökönyödésemre egy all-in következett. Legszivesebben úgy rúgtam volna bokán, hogy lefordul a székről. Egy 3,8-cal all-in menni, mikor a Tomi is játékban van, ráadásul előröl, flopp előtt??!!! Ráadásul úgy, hogy előtte még be is jelenti, (mármint Tomi) hogy az ő lapjaival neki kéne mindent betolni!!!
Gabi, elaludtál vaze!?

matux · http://bestplayers.blog.hu 2012.02.02. 13:27:31

Ki akadt össze preflop KK-val AA ellen?

giixer 2012.02.02. 15:23:16

Ha az ember pontokat akar gyűjteni, akkor egy ilyen 14 fős játszmára egyszerűen nem szabad eljönni... Egy középszerű teljesítménnyel a mezőny közepén végezve itt 1-2 pontot lehet szerezni. Egy 8 fős játszmán 4-6 pontot.

vgabes 2012.02.03. 14:56:12

@Gabomar: Nem aludtam el... Én nem ezt hallottam. Éppen ellenkezőleg... Utg-ből igen bizonytalan megadás volt amire mintha azt mondta volna bedobni (nem betolni)kellene... Ezért mertem bele emelni. A választ Tomi tudná megírni. Tomi! Mit mondtál? Lehet, hogy a fülem is rossz?????

sigNO_ 2012.02.03. 15:52:59

@vgabes: Tomival párban eljátszottuk a Hattyú halálát, minden előzetes egyeztetés nélkül és "a nagyon szar lapunk van" című műsorba kezdünk bele. Talán egy bedobócselt is bevetettem... :-)

vgabes 2012.02.04. 13:40:18

@sigNO_: Én is így emlékszem. Szép volt! De az utolsó! :-))
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása