Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

A 11/10 - Samsung Series 9 - pókerjátszma eredménye

2012.03.07. 00:00 matux

Két asztalos!

Tovább folytatódik sztárjaink mélyrepülése, de már fel-felvillan az utánpótlás. A ranglista élén jelentős átrendeződés történt. Boldog névanpot Tamások és Zoli (meg akinek mostanában volt-van-lesz)!

A piros asztal eseményeiről tudok írni. Itt Theuerl Gabi korai kiesésének lehettünk tanúi. Majd egy szerencsétlen összecsapásban Matusek Laci folyamatos 100-as hívásaival szépen növelte a potot sorhúzó lapjaival, és miután riveren lejött a sor, egy 200-as értékhívást mutatott. Nem volt rizikómentes a hívás, mert a boardon volt két 7-es, de Bennó Tomi jó fish módjára szépen adogatta a 100-asokat. A végső hívásra meglepetésszerűen Tomi visszaemelt 600-ig. Laci 7-es drillre számítva megadta, de Tomi mindkét zárt lapját felhasználva magasabb sort tudott mutatni, így 115-re leamortizálta Lacit. Ám Laci nem adta fel, és rövid idő alatt megtízszerezte a vagyonát, így ismét teljesértékű tagként visszakerült a játék áramlatába. Eközben Vanya Gabi vesztette el ismét a hitét és inkább a telefonjával játszott.

Bennó Tomi már-már fishhez méltatlan módon játszott: többször is képes volt a dobásra kis emelések során. Ja, megígértem neki, hogy megmutatom Haladár (Fishy) képét, aki a szárazföldön él Csodacsibével. Íme.

A végső asztalnál születtek meglepetések, de az aranyérmet megérdemelten Wilhelem Laca vitte el. Talán egy kis gyanakvásra adhat okot, hogy második helyen a Lacával érkező Balázs Tibi végzett, lehet, hogy a játszmára jövet összebeszéltek és a szemünk előtt bemutattak egy támogató taktikát. Na, ezen még elgondolkodom, hogy ez hogyan lehetett, mondjuk kissé gyengíti ezt az összeesküvéselméletet, hogy a kezdésnél külön asztalhoz sorsolódtak, de lehet, hogy ez is a taktika része volt.

Gratulálunk a győztesnek!

És végül az eredmények, lapozás után:
ui.: Lacára figyelni kell, mert eddig két játszmából kettőt nyert, vagyis 100%-os!

 

 Itt megtekinthető a Best Players Poker Club statisztikai oldala.

11 komment

Címkék: eredmény wilhelem laca

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr543513284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2012.03.07. 09:48:44

Tominak egy mégjobb kép:
appleiphone-wallpapers.blogspot.com/2010/10/movie-posters-for-iphone-wallpapers.html

Mivel otthon már nem férek el a hazavitt buborékoktól, ezért olcsó áron megkezdem a buborékok kiárusítását: 1 buborék - 1 sör. Ki kér?

tamicsko 2012.03.07. 15:24:35

Részemről két komoly hibát éreztem a játék során, ami az estét tekintve végzetesnek bizonyult. Mindkét eset a döntő asztalon történt, és mindkettőnek W Laci lett a kedvezményezettje.

Első körben a flopon jött színhúzóra emeltem két nagyvaknyit (600), amit Laci megadott. A river nem hozott eredményt, én pedig nem tudtam többet erre áldozni, csekkeltem, majd Laci emelésére dobtam.

Második alkalommal nagyvak voltam különböző 8,3-al. Jött a flop J,8,5(?) szivárvány. Hárman voltunk partiban, Józsi csekkelt, én kis gondolkodás után allin mentem, Laci megadta, J,10-et mutatott ami kitartott.

Mindkét esetben az agresszív játék kerülésével nagyobb mozgásterem lehetett volna, persze ez a többieknek is megadta volna ugyanezt. Nem tudom, mi lett volna a megoldás. A második esetben 400-as nagyvaknál ~1500 maradt a kezemben a pot pedig 1200 volt ... jó lett volna ezt elvinni. Ti mit gondoltok erről?

Theuerl Gabival szemben pedig ezúttal kétszer is szerencsém volt. Első körben KK-al hívtam 300-at, amire visszatolt egy allin-t. Ezen kicsit elgondolkodtam, de végül megadtam. 10-es párt mutatott, a királyok azonban kitartottak.

Második alkalommal JJ-el hívtam, amire Gábor szintén allin-ig emelt. Itt már könnyeb dolgom volt, a nagyobb stack-el megadhattam az emelést. 4-es párt mutatott, és a bubik is jók voltak a végén.

gazo33 2012.03.08. 15:48:39

@tamicsko: 1. Ha flop után emeltél, akkor tovább kellett volna vinned turn után is az emelést. Nem láttuk mivel nyert Lacim de lehetm hogy ő is floshre várt és csak kihasználta, hogy nem emeltél... 2. Közép párral olyan kicsi kisérővel 2 ellenfél ellen nem volt jó ötlet all int mondani. Főleg, hogy az egyik ellenfél a chipleader volt.
Az én kiesésemről: nagyvakként megéreztem, hogy Józsi blöfföl (1200-as hívásával Q9 cel a kezében) és kacsákkal all in mentem. Sajnos épp előtte erősödött meg és már csak olyan 350 et kellett megadnia. Turnig nem volt gond: 6 K 10 6. Ekkor Józsit már csak 13 lap menthetett meg (3db 9es, 3db Q, 3db K és 4 db J) ez nagyjából 25%. Emellett még volt 6% esély az osztozkodásra, ha 10es esik. Sajna Józsinak elég volt a 25% esély: jött egy Q...

tamicsko 2012.03.08. 16:02:14

@gazo33: A 2. at értem. Legszívesebben dobtam volna, de ekkora potnál, illetve veszni hagyni a nagyvakomat ... kockáztattam, ezúttal nem jött be, de igen ezt engedni kellett volna és emelésre dobni.

Az 1-ben nem vagyok benne biztos, hogy igazad van. 300-as nagyvak után, 600-at megadva ... nem vagyok benne biztos, hogy Laci dobott volna, ha a turnon is emelek (ez már majdnem allin lett volna ~1800-am volt még) Itt inkább azt gondolom, hogy kisebb emeléssel kellett volna mennem, illetve, el lehetett volna engedni emelés nélkül. Ha Laci is csekkel, turnon már nagyobb mozgásterem lett volna, ha pedig emel akár el is dobhatom és nem 900, hanem csak 300-at bukok.

tamicsko 2012.03.08. 16:08:05

@gazo33: A 2-es párral csak az a baj, hogy (szinte) garantált a két fölé lap, ami flop előtt majdnem egyenlő odsokat ad. Otthon majd megnézem a másik felét is. Azon az estén gondolkodás nélkül dobtam flop előtt 6-os párt is egy közepes emelésre, igaz, az még a középjáték volt.

A tippeket pedig köszönöm.

Gabomar 2012.03.08. 20:55:49

Theuerl Marcsi volnék: Ezúton szeretnék az egyetlen Zolinknak aki a Club egyik oszlopos tagja: SOK BOLDOG NÉVNAPOT kívánni!!!!!!

Mindenkinek Puszi. Jövő héten reszkessetek mert megyek én is!!! :-)

tamicsko 2012.03.09. 09:24:25

@Gabomar: Ezúton had ragadjam meg az alkalmat, hogy vétkes feledékenységünket némiképp leplezve a klub minden Hölgytagjának boldog Nőnapot kívánjunk a férfitagok nevében.

Megoszlanak ugyan a vélemények az ünnep eredetéről, de azt gondolom ezzel nekünk ma már nem kell foglalkoznunk. Éljenek hát soká az Anyák, Asszonyok Nők, és Lányok :)

ui: Marcsi, kedden lesz süti is? :D

gazo33 2012.03.10. 14:11:25

@Gabomar: Kedves Marcsi, köszönöm szépen!!! A lányoknak pedig én is boldog nőnapot kívánuk így utólag.

gazo33 2012.03.10. 14:19:20

@tamicsko: Tudtam, hogy valószínűleg két fölé lapja van:-) de azt is gondoltam, hogy nincs kész keze. Akár lehetett volna AK ja is nekem meg QQ... Szóval a lényeg: Nagyvakként betoltam már 400-at és volt még kb 1150-em. Ketten maradtunk az emelése után és nekem kész lapom volt, azaz - hacsak neki nincs egy egypár a kezében - jobb voltam. Emellett Józsi elég sokszor szokott blöffölni, főleg, ha előtte nyer és sok zsetonja van. Ezért döntöttem az all in mellett. És végül is jól gondolkodtam és döntöttem, csakhát a szerencse Józsi mellett állt...

Gabomar 2012.03.10. 17:42:37

T. Marcsi volnék. Elnézést kérek a Tamásoktól, róluk megfeledkeztem. Puszi minden Férfi tagnak aki erre a névre hallgat. Március 07.

tamicsko 2012.03.12. 09:36:05

@gazo33: Jogos, és érthető, arra céloztam csak, hogy ebben a helyzetben a legjobb esetben is (nics nagyobb pár a kézben) túl nagy a szerencse faktor. Egy kettes párral ezért (majd tessék utólag számon kérni :) ) én inkább be sem mennék, vagy a játék elején belimpelek, hátha szettesedik. A gond itt is a már bent lévő túl nagy vak volt. Nyilván 50-100-on 300-as hívásnál ugyanennyi zsetonnal simán dobtad volna a kettes párt, vagy visszahívod all-in.

Igen itt végül is ugyanazt a stratégiát választottad mint én, nagy vak vagyok, üsse kánya, lehet hogy viszem a párommal, betolom. Könnyebben kezelhető lett volna a helyzet, ha Józsi előtte nem hívja meg az 1200-at. Akkor talán el is dobja :). Összegezve, nem kellet volna sok hozzá, és te viszed a potot, akkor pedig megerősödve folytathattad volna és erre jó esélyed volt. Na ennyi mára elég is lesz az észosztásból.
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása