Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Meghívó a 12/13 - Terry Black - pókerjátszmára

2012.09.22. 00:00 matux

A Best Players Poker Club következő - Terry Black - pókerjátszmája 2012.09.26-án 19:00 órakor kezdődik a szokásos helyünkön.

Kérem, jelezzetek itt a blogon, hogy jöttök-e a póker versenyre.

Jelentkezéseket 24 főig fogadunk el, jelentkezési sorrendben.

27 komment

Címkék: meghívó

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr164624116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2012.09.24. 11:02:44

2. László.
Ma este 9-től online!

vgabes 2012.09.24. 11:23:10

1. Vanya Gábor

Sajnos a klubunkban nem sok babér terem számomra, ezért neki bátorodtam egy laza (3000-es) szombat esti partinak a Cotton Clubba. 38 indulóból a 6. helyen végeztem, pedig sokkal több volt ebben... kezdjük az elején. 30 000 induló stack 25 perces vakok, kezdő blind 100-200.
Az asztalnál 2-3 embert nem igazán érdekelt, hogy mekkora a vak símán hívtak preflop 3-4 ezreket. Ebben egy szőke csaj járt élen, hiszen tök mindegy mi volt nála tuti behívott egyből legalább kétezerig. Követője mindig volt, de flop után további nagy hívásai rendre elrettentették az ellenfeleit. Ezáltal szépen gyarapodott. Sőt! Egy preflop all-int (24 ezer, ismétlem 100-200 kezdő szinten) nem általlott megadni 6-8-al... "Természetesen" legyorsulta a szemben lévő A K-t úgyhogy mégtovább gyarapodott. Ekkor már tudtam, hogy jó lapokkal nagy esélyem lesz elvenni a sok zsetont. Így is történt. A 10-el nagyvakból vártam a hívását ami meg is érkezett 3000-ig. Mivel mindenki dobott, megadtam. Flopon nem jött semmi értékelhető, de betoltam az all-int hátha elijesztem. Mivel addig csak egy leosztásban szerepeltem feszes játékos image-t alakítottam ki magamról, ezért vártam a dobást, de megadta... 26 ezret egy Q-10-el! Nem volt az ég világon semmije és szerencsére dáma sem érkezett már, így feldupláztam magam rajta, ő meg sokat bukott. Itt egy hajszállal (nekem lett 52 ezrem, neki 51 körül maradt) átvettem a vezetést és még messze nem volt vége a szárnyalásnak! Következő nagyvakig dobáltam. Aztán 6-os párt kaptam kézbe. Csaj szokásához híven belerondított 3500-ig (ekkor már 200-400 volt a vak) amit a kettővel utána ülő játékos megadott. Dobott mindenki, ezért én is megadtam. Flopon esett a hatos! Se szín se sor esély! Sunyin elcsekkolom várom a hívást.. Jött is a kedvenc lánykámtól 10 ezerig. A mögötte ülő játékos all-in 47 ezer! Én re-raise all-in, hátha elriasztom szöszinket, de megadta! Mutatásnál mindketten top dáma párt mutattak, egyikük királlyal, másikuk bubival... Én félénken meg a 6-os szettet. Háromszoroztam és 2 embert kiejtettem. Kb. 40 perc játék után a 30 ezer kezdő zsetonból kb 150 ezret sikerült összeharácsolni és még nem volt vége! Pár leosztás után kézben A A . Emelek is 4000-ig amire jött egy 36 ezres all-in. A többit nem nehéz kitalálni! :-)Ennyi zseton láttán nagyon megnyugodtam. Olyannyira, hogy alig játszottam. Igyekeztem szinten tartani magam lapok híjján, de nehezen ment. Jó kezdő lapokkal (K J, A Q stb.) a preflop hívásaimat nem támogatta a flop, ezért utána máris dobnom kellett. Mindenesetre kb: 200 ezerrel kezdtem a döntő asztalt, ami kb: a harmadik, negyedik legtöbb volt. Nyugodtan játszottam és vártam a lehetőségre. Ez meg is jött. Nagyvakként (ekkor már 3000-6000-nél jártunk) A 8 egyszínből. Egy limpelő és a kisvak kiegészítése után nem hívtam. Flop A Q 4. Kisvak chek én hívok 20 ezerig-ig. A limpelő megad. A kisvak dob. Turn 5. Színhez semmi közöm, de ászomra behívok 40 ezret. Emberünk megad. River 4. Gondoltam van már elég a kasszában (128 ezer)ezért chekkoltam. Emberünk all-in 80 ezer! Ekkor gondolkodóba estem. Mi lehet nála? Ász valami magassal? Mivel két négyes volt az asztalon illetve egy dáma, csak A K-val nyert volna. Azt kizártam mert azzal az ember nem limpel. Tehát marad az A 4 full. Dáma 4-et kizártam illetve a dáma párt is, hiszen előbbi még csak nem is limpelős, utóbb meg már nem az. Szóval ász kicsire tettem és legfeljebb elosszuk a potot. Megadtam. Mutatott egy Q-10-et! Nagyon megerősödtem (majd 400 ezer) és már csak 8-an maradtunk. Ezután szépen ücsörögtem. Néha jobb lapokkal elfogadtam 20-30 ezres emeléseket, de nem jött semmi ezért gyorsan ki is száltam a flop után. Ezzel együtt is 300 ezer körül volt a stack-m ami megnyugtató volt. 6-an vagyunk. Ekkor jött a fekete leves. Nagyvakként A 7. Középről emberünk beemel egy duplát (20 ezer) amit csak én adok meg. Flop. 7 J 3. Ebből kettő kör. Én vagyok elől, gondoltam megkérdezzük a csávót egy 30 ezres hívással. Ő spekulált egy darabig majd betolt egy 160 ezres all-int. Ekkor már én spekuláltam... Bubija van? Akkor nem tolt volna vissza ekkorát. Nem olyannak ismertem meg. Óvatosan játszott, de most elkapta a gépszíj? Végülis arra a következtetésre jutottam, hogy színt vár és látni szeretné mind a két lapot, illetve az se baj ha eldobom. A gond az volt, hogy óriási volt a kísértés. Ha nem mákol már csak 5-en maradunk, nem beszélve arról, hogy majd 500 ezernyi zsetonnal nyugodtan kiülhettem volna a két kispénzűt, akiknél olyan 70-100 ezernyi zseton figyelt. Egy koraibb szakaszban, mondjuk 10-12 embernél, tuti nem kockáztatok. Ez más szitu volt.. Elfogadtam az all-int. Jól gondolkodtam. Színre várt egy kör A-5 -el. Csak flush-el tudott volna nyerni. Jött a riveren.... Maradt 58 ezrem amiből még lehetett volna építkezni, de két leosztás véget ért kaland. J J kézben, egy megadó, én all-in, amit csak a nagyvak ad meg A Q-val... River hozta a dámát. Két leosztás, két gyilkos river és az álmok szerte foszlanak. Ilyen szemét egy játék ez. Azt ütném agyon aki kitalálta! :-)

vgabes 2012.09.24. 11:56:36

Jav. 3. Vanya Gábor.
Amikor el kezdtem gépelni még akadt egy kis dolgom és el kellett másznom, illetve a beszámolő is kissé hosszú lett. Remélem nem volt unalmas! :-)))Ha nem akkor még egy leosztás a végjátékról amit kihagytam, mert nem voltam benne érintett, de az is befolyásolt döntésemben, hogy megadjam azt a bizonyos 160 ezres all-int. Pár leosztással előtte az egyik kis pénzű mókus 140 ezres all-int mondott preflop. Amit a chipleader megadott Egyszínű A Q-val. Az ellenfélnél A J figyelt. Természetesen a river meghozta a bubit és nem esett ki, sőt! Szóval úgy gondoltam, hogy volt 2-3 nagy mák előtte és bíztam abban, hogy véget ér a mákolási széria...

gazo33 2012.09.24. 16:24:50

@vgabes: A 6. hellyel legalább a beülőd visszajött?

vgabes 2012.09.24. 19:26:46

@gazo33: Nem... Az első 4 volt fizetős, de általában a buboréknak kidobnak a többiek némi aprót.

Witya74 2012.09.25. 12:06:47

6. Laca
7. Ata
8. Tibi

tamicsko 2012.09.25. 13:30:45

@vgabes: Szép sorozat, köszi a beszámolót. Nekem mindenképpen érdekes volt. Kár hogy a végéről lemaradtál.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2012.09.25. 16:22:27

Gabomar: ezt a szezont már kihagyod? Inkább hozdd Annát is. Hogyan lesz így időmérő?

Gyle 2012.09.25. 16:46:54

@matux: én csak egy szerény kocapókeres vagyok, alig láttok, igazán nincs mitől tartanotok.

tamicsko 2012.09.26. 11:04:04

Ja ilyet én is tudok, csak egyben leírom :)

8. B Tamás
-1 B Tamás

matux · http://bestplayers.blog.hu 2012.09.26. 11:05:37

@tamicsko: pedig már reménykedtem, hogy második asztalosnak eljösz.

tamicsko 2012.09.26. 11:07:26

Á nem, nem Józsi most egy pár hétre elvette a kedvem. Ha rulettezni akarok inkább elmegyek kaszinózni :)

matux · http://bestplayers.blog.hu 2012.09.26. 11:08:25

Sanyi meg önként kiírja magát a nemzeti nyereményalapból. Karácsonykor úgysem fog ráérni, én meg a majd hozok embereket, hogy minél több játszma legyen.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2012.09.26. 11:10:47

@tamicsko: egyébként online mit művelsz? Rád szakadt az OTP?

gazo33 2012.09.26. 11:27:46

@tamicsko: Mákolások mindig lesznek ez ne vegye el a kedved...

giixer 2012.09.26. 12:28:02

Mivel a ranglistán innen lejjebb nem juthatok, így csak felfelé vezethet az út, tehát:

8. Imre

(Ha jól számolom azt a 8-ast)

Witya74 2012.09.28. 09:39:56

Mikor láthatjuk az összefoglalót?

tamicsko 2012.09.28. 10:33:37

Jaja, kéne és nekem amúgy is kijár még 500 :P

gazo33 2012.09.28. 11:34:18

Tegnap átküldtem Matunak az eredményeket, azt írta, hogy ma fenn lesz.
Ki ivott almafröccsöt szerdán? Volt egy ki nem fizetett....
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása