Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Meghívó a 13/11 - MINI (BMW) - pókerjátszmára

2013.03.10. 00:00 matux

A Best Players Poker Club következő - MINI (BMW) - pókerjátszmája 2013.03.13-án 19:00 órakor kezdődik a szokásos helyünkön.

Kérem, jelezzetek itt a blogon, hogy jöttök-e a pókerversenyre.

Jelentkezéseket 24 főig fogadunk el, jelentkezési sorrendben.

17 komment

Címkék: meghívó

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr584990753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vgabes 2013.03.10. 17:27:25

1. Vanya Gábor.
Részemről nem sok beszámolni való van a szombati Universumos kalandról. A 3000-es játékról picit lekéstünk, ezért Zsoltival, Matuval valamint Dácival egy újonnan nyitott asztalnál kezdtünk. A többiekről nem írok, majd megteszik ők. Lassan kezdtem. Lapok nélkül nem akartam feleslegesen kockáztatni a játék első szakaszában. Megbeszéltük, hogy nem húzzuk le egymást. Én képes voltam egy király párt elengedni kézből Dáci ellenében, amikor 500-ig hívott preflop. Egy idegennel szemben röppent volna a reraise, de ott hagytam. Matu nem volt ilyen kedves velem, mert az én 5000 hivásomra flop után, vissza durrantot 15 ezerig. Bár top király párom volt,mégis elengedtem. Igazából tengi-lengiztem aztán szétültettek minket. Igyekeztem szinten tartani magam ami lapok hijján csak agresszív visszahivásokkal sikerült. A vakok ahogy emelkedtek jöttek a játszható premium lapok. Hívás flop után is, de rendre nem talált semmi és a visszahivásra dobnom kellett. Kb: 27 ezrem volt 1000-2000 vakszinten ezért ritmust kellett váltanom. Dealer pozícióból emeltem 10 ezerig (előttem dobott mindenki) gyenge Q-8 lapokkal. Reméltem dobnak a vakok, de a nagyobbik vak megadta. Na mondom fasza, legalább a flop találjon el. Jött a dáma!!!! Nagyvak hív én egyből all-in. Call... Mutat K Q. Búcsú a 28. helyen... Hét órakor kezdődött a 6000-es játék amire pár perc késéssel, de beültem. Dáci jött velem. Az egy fokkal jobban alakult, de idegileg nagyon elfáradtam és a 20 hely környékén tiltre tettem magam. Valami J-9-el. Úgy gondoltam, (mivel jó ideje nem tudtam már a játékra koncentrálni) jobb lesz haza menni...

Dave A. Kárki 2013.03.10. 18:00:34

Mikor szétültettek minket, a 3000-es-ből viszonylag gyorsan kiestem, kk vs aa. Utána, ahogy Vanya Gabi is említette, beültünk a 6000-es re! Ott végül kk vs qq- val estem ki! Na ezek után totál Tilt-re kerültem, úgyhogy beültem cash-elni. Ott lehiggadtam, ez meg is hozta az eredményét! +40-nel léptem ki, bár az igaz, hogy hajnali 4-ig kellett ezért ott ülnöm! :)

matux · http://bestplayers.blog.hu 2013.03.10. 21:24:40

3. László, a profi

Jó ez a pókerjáték, 4x-eztem a pénzemet.
30.000-es kezdővagyonból a korai szakaszban többször is kénytelen voltam dobni az erős ráemelések miatt. Kb 18.000-es vagyonnál véfre kaptam egy AA-t kézbe, előttem lévő emelésére ráemeltem, aki KK kezével visszahívott allin-re. Hoztam a potot, innen kezdve megfontoltan játszottam. Ezután kb. 10-12 kezet játszottam meg az egész játszma során, és ezzel olyan feszes image-t sikerült kialakítani magamról, hogy emelésemre azonnal dobtak. Összesen 3 alkalommal kellet csak lapot mutatnom, egyszer QQ volt nálam, egyszer egy shortstack A9 allinjét adtam meg AQ-val, majd a végén, amikor már csak 6 nagyvaknyi zsetonom volt. Ez egyben a kiesésem is volt, elég érdekesen alakult. Első helyről all-in-t mondtam, amire mindenki rendesen dobott, kivéve a nagyvak helyén ülő chipleadert, aki VAKON adta meg. Nálam A9 volt, a vakon megadónak KJ. Sajnos, jött egy kóbor J, így én mehettem haza. Ha nem jött volna, akkor tutira sikeresebb lettem volna, de kezdésnek ez is szép volt.

giixer 2013.03.10. 23:48:32

Vajon mennyit kell emelni preflop az Universum 3000-es versenyén AK-val, ha nem akarjuk, hogy pl. egyszínű 36-tal bejöjjenek mások? Nekem nem sikerült annyit emelni, és le is jött neki a flush, míg én a top K-pár + flush húzómra toltam befele a rengeteg zsetont, hogy aztán el is veszítsem.

A fenti csata után azt vettem észre, hogy már csak 12 ezrem maradt, majd kb. egy órán keresztül mindent eldobtam, mivel Q3-nál jobb lapom nem akadt. Na aztán 9600-ról sikerült tripláznom egy JJ-vel, aztán én is kb. 30. helyig húztam. Ez nálam egyéni pályacsúcs, de továbbra sem szerettem meg a helyet...

Matu te hanyadik lettél végül? Azt nem írtad.

Dave A. Kárki 2013.03.11. 15:27:09

Ja, és még egy "jó" sztori velem kapcsolatban a szombati Univerzumos buliból! Éppen készültem beülni a cash-re, előtte elmentem a Mekibe kajálni, hogy kissé összeszedjem összetört szívemet :), és józanókúrára fogjam magam :). Tapogatom a zsebeimet : péntárcs ok, bankkártya ok, igazolványok ok, slusszkulcs ok, lakáskulcs ok, de hol a forgalmi??? Azonnal hívtam a teremfőnököt, hogy segítsenek! Azt mondta, mindent kamerák rögzítenek, és ha valaki lenyúlta, azonosítani tudják az illetőt! Ettől persze még nem nyugodtam meg, és a cash teremből visszasétáltam a versenyterembe, hátha! És hála Istennek megtaláltam az egyik asztal alatt, ahol korábban játszottam! Hát nem kis kálvária volt, skaccok!!!

Gerappa75 2013.03.12. 19:30:05

8. Blankusz
9. Gerappa

Zsolt 69 2013.03.13. 07:30:12

Gabomar, ha szeretnél velünk jönni a szokásos helyen és időben találkozzunk.

vgabes 2013.03.13. 09:53:27

@Dácus: Látom van némi emlékezet zavar, de megértem.. :-)) A forgalmid akkor kerested, amikor még javában játszottunk a 6 ezres játékon. A másik teremben volt a 7-es asztal alatt. Ott ahol az előző versenyen ültél. Lényeg, hogy meg lett. .-)
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása