Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) poker (6) póker (1) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Meghívó a 13/23 - Mitsubishi Carisma - pókerjátszmára

2013.06.02. 00:00 matux

A Best Players Poker Club következő - Mitsubishi Carisma - pókerjátszmája 2013.06.05-án 19:00 órakor kezdődik a szokásos helyünkön.

Kérem, jelezzetek itt a blogon, hogy jöttök-e a pókerversenyre.

Jelentkezéseket 24 főig fogadunk el, jelentkezési sorrendben.

48 komment

Címkék: meghívó

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr234990857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerappa75 2013.06.02. 19:35:13

3. Gerappa És ha kérhetem, a játszmák elnevezése most egy ideig a VW-csoportból legyenek, különös tekintettel az Audi családra! (hátha jobb leosztásokat hoz) ;-)

matux · http://bestplayers.blog.hu 2013.06.02. 19:41:49

@Gerappa75: A nevek és a sorrend rögzítetett: megbízhatóság szerint kerülnek ki a típusok. A végén derül ki, melyik a legmegbízhatóbb autó.

vgabes 2013.06.03. 07:47:43

Ezért csak Japán márkákat látunk? Ez a lista is szubjektív, hiszen sokan állítanak fel ilyet, illetve kategóriánként is szokták vizsgálni őket. A legutóbbi német (ADAC) lista szerint, más a sorrend. Mitsubishi nincs is fent. Az első három. VW Fox, Ford KA, Citroen C3. A tavalyi (2012) TÜV lista alapján pedig, Toyota Prius, Toyota Auiris, Mazda 2 a sorrend. Az Audi A8-asról nem tudnánk elnevezni partit, mert csak a 28. a listán... Meghosszabbítjuk a szezont Attila kedvéért? Na.. Had örüljön! Hátha szerezne egy pontot! :-))

Gerappa75 2013.06.03. 08:37:03

@vgabes: na majdnem mondtam valmit... :-D

gazo33 2013.06.03. 09:33:01

6. Zoli

Javaslat új pontozásra:

Az átlagpontnál vegyük figyelembe az adott parti játékosainak számát is a jelenlegi pontozás mellett, azaz:

A) parti 14 résztvevő
B) parti 8 résztvevő

A) parti
1. játékos 13
2. játékos 10
3. játékos 8
4. játékos 6
5. játékos 4
6. játékos 3
7. játékos 2
8. játékos 1
9. játékos 0
10. játékos 0
11. játékos 0
12. játékos 0
13. játékos 0
14. játékos 0

B) parti Jelenlegi átlagpont: ÚJ átlagpont:
3. játékos 13 8 pont + 13 pont / 2 parti 10.5 (14fő*8)+(8fő*13) / 22 fő 9.818181818
6. játékos 10 3 pont + 10 pont / 2 parti 6.5 (14fő*3)+(8fő*10) / 22 fő 5.545454545
1. játékos 8 13 pont + 8 pont / 2 parti 10.5 (14fő*13)+(8fő*8) / 22 fő 11.18181818
8. játékos 6 1 pont + 6 pont / 2 parti 3.5 (14fő*1+(8fő*6) / 22 fő 2.818181818
2. játékos 4 10 pont + 4 pont / 2 parti 7 (14fő*10)+(8fő*4) / 22 fő 7.818181818
4. játékos 3 6 pont + 4 pont / 2 parti 5 (14fő*6)+(8fő*3) / 22 fő 4.909090909
5. játékos 2 4 pont + 2 pont / 2 parti 3 (14fő*4)+(8fő*2) / 22 fő 3.272727273
7. játékos 1 2 pont + 1 pont / 2 parti 1.5 (14fő*2)+(8fő*1) / 22 fő 1.636363636

Ezt korrigálnánk a partikon való részvételszámmal úgy, hogy minden egyes parti pl. 2 %-ot jelent, azaz aki 25 partiból 24 partin vett részt, akkor annak ezt az átlagpontját beszorozzuk 1,48-cal (1 + 24*2%), aki pedig csak 15 partin, annak az átlagpontját 1,3-mal szorozzuk.
(Ez a 2% lehet mondjuk 3+ vagy 4 % is…)

A fenti számítás során mind a napi partin résztvevők száma, mind a partikon való részvétel figyelembevételre kerül és talán egy kicsit igazságosabb a pontozást.

giixer 2013.06.03. 10:27:15

Közben elkészült az én javaslatom is, hogy legyen min rágódni...

Az én pontozási javaslatom lényege az, hogy mindenkinél a legjobb 15 parti összegét számítsuk ki, és a partik pontozása is módosuljon. Egyébként minden eleme elhangzott szóbeli beszélgetések során.

Itt van részletesen leírva:

docs.google.com/document/d/125qvPtL8ETi3WpZU009gbJY1HgiTYcbO_p4zeFa-o90/edit?usp=sharing

gazo33 2013.06.03. 10:39:02

@giixer: Nem támogatom a "legjobb 15 parti" elképzelést, mert ez "esztelen", mint ahogy írtad "dupla vagy semmi" játékot eredményez.
Arra is gondolj, hogy a pontozát követni kell, nekem az általad javasolt pontozás nem tűnik egyszerűenk és partiról partira egyszerűen kiszámíthatónak. Kettő főnél értelmetlen partit tartani (és hogy osztoznak a napi kasszán, 70/30 arányban)? Aki taktikázni akar, az simán megteheti itt (is addig megy, amíg 15 jó helyezést ér el).
Érdemes lenne átszámítanod az általad javasoltak szerint a jelenlgei szezont. Kíváncsi lennék mi lenne a végeredménye.

gazo33 2013.06.03. 10:40:26

@giixer: Imi, egyébként kíváncsi lennék a Te véleményedre az én javaslatommal kapcsolatosan.

giixer 2013.06.03. 10:55:11

@gazo33: Hát így első olvasásra nem sikerült teljesen megértenem a számítást, de a lényeg persze világos. Nem igazán tudom, mi jönne ki belőle... Szerintem érdemes lenne mindkét módszerrel kiszámítani, hogy mennyi lenne a jelenlegi szezon állása. (Én megcsinálom az enyémmel, ha elküldöd az Excelt.) Szóval a hátránya épp a bonyolultsága.

Válaszok: Kettő főnél a kasszán nyilván 100-0 arányban érdemes osztozni. És persze eldöntheti a két ember, hogy leülnek-e játszani a 2 pontocskáért, vagy inkább hazamennek...
A taktikázás kérdésében nincs igazad. A jelen helyzetben aki jól áll, és megvan a részvétele (pl. Te), annak az a racionális taktika, hogy nem jön el, nehogy rontson az átlagán. A "legjobb 15 összegzős"-ben pedig az a racionális, hogy eljön, mert a pontszámán rontani nem tud, de javítani igen.

vgabes 2013.06.03. 11:14:07

Imi rendszere tetszik. Pár dolgon változtatnék! Mégpedig. Ne csak 15 hanem 19 parti számítson a végelszámolásnál! Kevesebb az esély arra, hogy valaki esztelen játékot játsszon huzamosabb ideig, mert ha minden partin ott van akkor is csak 6-szor és nem 10-szer játszatná el. Mondjuk én nem gondolom, hogy ezért sokan változtatnának a stílusokon. Ami a parti érvényességét illeti, az véleményem szerint jól van így ahogy van. 4 főnél 4 pontért küzdeni nem igazán éri meg... A kiszámíthatóság előre valóban macerás, de ezzel nincs gond, hiszen pont a taktikázás lehetőségét nehezíti. Mindamellet több ötletből alakulhat ki egy mindenki számára elfogadható, majdnem igazságos pontrendszer. Azért csak majdnem, mert teljesen igazságost szerintem lehetetlen csinálni, de törekedni kell rá.

vgabes 2013.06.03. 11:16:23

Zoliéról nem tudok mit írni, mert még nem fogtam fel... :-) Matekból soha nem voltam jó, de biztosan személyesen jobban megértem majd és akkor tudok majd véleményt alkotni...

vgabes 2013.06.03. 11:18:17

@Gerappa75: Mondjad! Ne kímélj! :-)

Gerappa75 2013.06.03. 11:45:35

@giixer: Nekem elsőre tetszik...
Szerintem a legjobb 10 vagy 13? (50%) számítson, így az eddig is jobban teljesítő játékosok esélye továbbra is megmarad az élvonalban maradásra+elveszi az élét az "szerencsejátékos" all-in-eknek.

A mostani és elmúlt szezonokra való átszámítás teljesen felesleges, mivel az új rendszernek nem az a lényege, hogy ugyanaz legyen a végeredmény, ami volt! Pontosan a taktikai távolmaradást szeretnénk kiszűrni.
Szerintem.

giixer 2013.06.03. 11:56:02

@Gerappa75: Nyilván nem várjuk el, hogy az új rendszerben ugyanaz legyen a végeredmény. De valahogy mégis tesztelni kell, hogy hogyan működik a gyakorlatban.

Gerappa75 2013.06.03. 12:19:16

@giixer: A gyakorlatban való tesztelést a gyakorlatban való tesztelés jelenti. ;-)

vgabes 2013.06.03. 13:02:59

@Gerappa75: Hát ez nem volt szép... :D

Gerappa75 2013.06.03. 13:37:29

@vgabes: Ha nem mondom, az a baj, ha megmondom, az a baj! Nev vagy te nőből? :-D

gazo33 2013.06.03. 14:00:23

@giixer: Nekem megint az jött ki ebből (a zárójeles rész ráerősített), hogy én taktikázom... Köszi, tudjátok, hogy vegyétek el az ember kedvét.

Próbáltam példával alátámasztva fogalmazni, azt hittem érthető lesz, amit leírtam.

Szerintem ahhoz, hogy valakire azt mondhassuk, hogy a szezonban nyújtott teljesítménye alapján a legjobb volt, minden partin nyújtott teljesítményét figyelembe kell venni és nem kiemelni a legjobb 15 partit. Nem ez volt a cél, amikor ki lett találva a "szezon verseny".

Lehet, hogy be kellene szüntetni a "szezon versenyt" és mindent aznap "felosztani". Így nem lehetne "taktikázni".

Egyébként részvételi szempontból ez volt a legjobb szezon eddig: csak egy parti maradt el (május 1.) és átlagban 10 fő fölötti a részvétel. A múlt szezonokban többször maradt el parti és sokszor csak 6-7 fő ült le játszani. Szóval nem értem a kialakult szitut. Illetve értem... Tipikus magyar mentalitás (nehogy megsértődjön valaki és magára vegye) :-)

Szóval a megrendült egészségi állapotomra tekintettel :-) ezúton lemondok a klubban betöltött tisztségemről és a pontszámvezetésről is (ezt a szezon végig csinálom). Én csak mezei játékosként kívánok a jövőben a klub életében részt venni.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2013.06.03. 14:17:26

Szerintem az elhagyható játszma automatikusan magával hozza a kamikaze játékot. Ezt én kapásból ellenzem, mert már akár 1 kamikaze játékos is el tudja rontani az egész esti játszmát. pl. egy állandóan all-in-t mondó játékos ellen 10 leosztás után bemész egy 10-es párral, és lemákol a J3-mal, akkor azt fogod mondani, hogy ennek nincs semmi értelme. És ennek 30% az esélye. Tehát ezt a módszert kapásból hagyjuk ki. Zolival meg külön beszélek még.
És matekosok segítségét kérem, hogy magyarázzák el azt, hogy 10 partiból ugyanolyan nehéz jó átlagpontot összehozni, mint 25 partiból. Mert én ezt hajtogatom, de nem hisztek nekem.

giixer 2013.06.03. 15:08:42

@gazo33: Bocsánat, ha megbántódtál azon a megjegyzésen...

De én soha senkit nem cseszegettem távolmaradás miatt, és nem firtattam azt sem, hogy ki milyen okból. Sőt (és ebben kb. egyedül vagyok) semmi kivetnivalót nem találok abban, ha valaki taktikai okból maradna távol, ha egyszer a racionalitás ezt diktálja. Kicsit nevetséges, hogy a "taktikázás" ilyen szitokszóvá alakult nálunk.

Witya74 2013.06.03. 16:18:32

Ajjaj, megint kezdünk elcsúszni, pedig olyan szépen indult. Én a magam részéről nem átkoztam senkit, vagy szitkoztam volna.
Megfigyelhetően kevesen vagyunk a partikon szezon végeken. Illetve megállapítottuk, hogy nem a legjobb a pontozásunk.
Én továbbra is tartom a felvetésem, hogy részvételre ösztönző szabályozást találjunk ki.
Senki nem arról beszélt, hogy néhány távolmaradás gond lenne. Mert ilyen időszaka bárkinek lehet.
Remélem Józsival is tudunk még együtt játszani...
Ám a pontrendszer megváltoztatásának már többször nekifutottunk és nem nagyon találtuk a közös nevezőt.
Kérlek benneteket, keressük meg sértődés és személyeskedés nélkül!

vgabes 2013.06.03. 16:24:07

Imivel ebben egyetértek. Nincs egyedül abban, hogy bárkinek szemrehányást tehessünk a távolmaradása miatt. A taktikázás szó eleinte vicces volt,aztán gyakorlatilag szitokszóvá vált. Kérdem én! Ki nem élne esetleg egy ilyen lehetőséggel ha jól állna? Hm? Magasra a kezeket! Nem látom! Ugye, hogy ugye. Mindemellett ha jók az ismereteim ez a játék a tudás, a szerencse és a stratégia (taktika) játéka is. Erre lehetősége van MINDENKINEK! Tessék élni vele! Ha nem tudunk, akkor ne bántsunk mást. Nyilván (ezt szorgalmazom én is) a lehető leg csekélyebb mértékre kellene visszaszorítani ennek a lehetőségét, de elvenni, nem lehet. Zoli! Ne vedd a szívedre. Ha én lennék az élen engem említettek volna meg, vagy nekem célozták volna a mondandót. Azt gondolom, hogy ez nem személyeskedés volt, inkább egy példa. Laci! A kamikáze játék annyira azért nem volt jellemző nálunk. Ha az is lenne, akkor is a játék része! Benne van! Te is azt mondtad (én is így gondolom), hogy hosszú távon az nem kifizetődő! Akkor? Nincs miről beszélni. A szerencsét kiküszöbölni lehetetlen! Mindig is lesznek "hülye" megadások és "hülye" all-inek. Ennyi erővel bevezethetnénk a no mák játékot is... Én azt javaslom, hogy minden Vanya nevezetű versenyzőnek (mindegyiknek, mert nálam egyenlőség van!!) a részvételért adjunk plusz 10 pontot! Nah? Mit szóltok? Tuti nem? Azt gondolom, hogy mindenki a saját érdekei mellett tör lándzsát. Mivel sokan vagyunk, ezért nehéz a kompromisszum, de ha egy csapat vagyunk, akkor meg kell egyeznünk. Nekem effektíve bármi jó. Ahhoz igazítom a stratégiámat. :-)

vgabes 2013.06.03. 16:29:55

@Gerappa75: Lehet, hogy klimaxozok... :-))

gazo33 2013.06.03. 18:25:23

@vgabes: Nem sértődtem meg, csak igazságtalannak érzem a támadást csak azért mert elöl állok. Mindenkinek lenne lehetősége elsőnek lenni, tegyen érte, de ne úgy, hogy másokat hibáztat azért, mert nem jön össze neki. Egyébként pedig utána lehet nézni a többi szezonban a részvételi arányoknak, én sosem 50%-kal jutottam dobogóra, ellenben volt aki 40%-kal nyert anno szezont! Ja,és most sem 50%-on állok.

vgabes 2013.06.03. 19:57:35

Zoli! Asszem' én is ezt írtam le. A lehetőség mindenki számára adott...

Gerappa75 2013.06.03. 20:19:06

@vgabes: Minden Vanyának +10 pontot meg egy dohányboltot! Sőt, Vanya for president!:-D

vgabes 2013.06.03. 21:54:24

@Gerappa75: Végre valaki értette a lényeget... :-))

Witya74 2013.06.04. 10:31:08

@gazo33: Zoli, ha úgy érzed, hogy téged támadtalak, elnézést kérek érte. Bár te sem gondolhatod komolyan, hogy ez lett volna a célom. Ám soraidból most már erre következtetek.
Egy ideje beszélünk már a pontozás reformjáról...
Az előző játék előtt sokat beszéltünk, erről. És nem csak nekem volt az a véleményem, hogy optimalizálhatnánk valamit.
Részemről tök mindegy hogyan pontozunk, ám nem biztos, hogy a mostani a legtökéletesebb. Beszéltünk arról is, hogy nézzük meg többféle verziót, és szavazással döntsük el, hogy melyik a legnépszerűbb. Nem hiszem, hogy ezzel bárki érdekeit sértenénk...
Ez egy csapat és ahogy Tibibá is szokta mondani, Ő miattunk jár ide, hogy jól érezze magát és ezzel vagyunk még így páran.
Hogyan lehetne a pontozást olyan módon megreformálni, hogy mindenki jól érezze magát tőle?

Witya74 2013.06.04. 10:34:23

@Gerappa75: Vanya's Tabaco & Gambling Shop :D

Gerappa75 2013.06.04. 10:40:59

@Witya74: Vanya's Presidental Tabacco & Gambling Shop!!!

vgabes 2013.06.04. 11:35:28

No! Alakul ez! Hiányzik a national szó belőle, de senki ne lehet tökéletes! :-))

Witya74 2013.06.04. 12:10:58

@vgabes: Vanya's National Presidental Tabacco & Gambling Shop
hogy tökéletes legyen :D

Tibibá_1955 2013.06.04. 12:35:48

Gabika! Te csak maradj a kaptafánál mert úgy jársz mint az egyszeri ember,nehogy a két sámli között a földre ülj!Tudod-meghalt a király éljen a király !!A füstölni valóval meg ne törődj ,azt majd elintézi a nagy "ÁRRÉSOLLÓ" !

Gerappa75 2013.06.04. 13:03:31

@vgabes: Már a te logód is készül... ;-)

vgabes 2013.06.04. 15:33:43

Áhh. Kimaradtam a mutyiból...
Vajon miért????

giixer 2013.06.04. 15:42:36

Egyébként közben a Zoli tervezetét sikerült teljesen megértenem. Először nem jött le, hogy itt egy példáról van szó.
Egyszer egy pár éve volt ilyen nekibuzdulás, hogy reformozzuk meg a pontozást. Akkor én javasoltam egy olyat, hogy a partira adott pontokat súlyozzuk a partin részt vevő játékosok számával. Nem aratott sikert, szinte senki nem értette...
Szóval meg kellene nézni eddigi adatokkal, hogy mit hozna ki.

giixer 2013.06.04. 15:48:23

@matux: "magyarázzák el azt, hogy 10 partiból ugyanolyan nehéz jó átlagpontot összehozni, mint 25 partiból."
Hát ezt sajnos nem tudom alátámasztani. 10 partiból nagyobb esélyed van egy nagyon jó átlagpontot csinálni, mint 25-ből.
Gondolj a "kígyó" grafikonokra (játékosok átlagpontjainak alakulása a szezon folyamán), amiben az látszott, hogy eleinte voltak extrém magas és alacsony átlagpontok, de szinte minden görbe közép felé tartott.

giixer 2013.06.04. 16:05:28

Hoppá, még egy pontozási ötlet kipattant!
Kiszámítanánk az összes játékos átlagpontját a szezonra. Legyen ez mondjuk 4,6 pont. Minden távolmaradó játékosnak úgy tekintjük, mintha 4,6 pontot ért volna el a játszmán. (Az 50%-os részvételi korlát persze megmaradna, mert ez alatt már túlságosan fiktív lenne az adott játékos átlagpontja.)

Ezáltal az élmezőnyben lévők, ha nem jönnek el, átlagpontjuk lassan lefelé csorogna. A sereghajtóké pedig lassan felfelé.

Ebben az a filozófia, hogy a távolmaradót úgy tekintjük, mintha egy teljesen átlagos eredményt ért volna el. Ez hasonlít a mostani rendszerre, amiben a távolmaradót úgy tekintjük, mintha a _saját_ átlagos teljesítményének megfelelő eredményt ért volna el. (Lehet még finomítani az ötleten.)

gazo33 2013.06.04. 19:37:49

Minden verseny a teljesítményről szól. Ha nem e mentén gondolkodunk, akkor az egésznek nincs értelme. Egyébként pedig Matuval értek egyet:
13 partiból ugyanolyan nehéz jó átlagpontot elérni mint 26 partiból. Iminek annyiban van igaza, hogy az első pár parti - amikor még nem érvényesül a nagy számok törvénye - mondjuk úgy, hogy a "jó passzban" levőknek kedvez. De ez már szerintem 13 parti után (ennyi a szezon fele) nem igaz, ennyi parti alatt (3-4 parti után) már általában megszakad a jó széria és a rossz is.

Gerappa75 2013.06.04. 20:46:30

Szép és jó, hogy 45 komment van már! Ez azt jelenti, hogy nyitottak vagyunk a változásra. Viszont az nem tetszik, hogy 45 kommentből csak 6 játékos regisztrált holnapra. :-(
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása