Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

Meghívó a 14/23 - Amazon.com - pókerjátszmára

2013.12.01. 00:00 matux

A Best Players Poker Club következő - Amazon.com - pókerjátszmája 2013.12.04-én 19:00 órakor kezdődik a szokásos helyünkön.

Kérem, jelezzetek itt a blogon, hogy jöttök-e a pókerversenyre.

Jelentkezéseket 24 főig fogadunk el, jelentkezési sorrendben.

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr875388240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vgabes 2013.12.01. 16:41:15

1. Vanya Gábor

Tegnap este 4-en képviseltük csapatunkat a Doyle pókerklub esti versenyén. Imi, Laca, Dáci, illetve jó magam. 6000 volt a beülő amelyből egy ezres fejvadász pénz volt. Kaptunk egy zsetont amit be kellett tolni all-innél. Ezer forintot ért a kasszában... Nekem sikerült egyet szereznem így csupán 5000-be "fájt" az indulás és a szenvedés.... Dáci olcsóbban megúszta. mert w délutáni satelite versenyről bejutott. A hosszas játék nagyon lefárasztotta, mert összesen 2 leosztásban játszott.. Csúnyán lemákolták, de ezt majd leírja ha szeretné. A nap beleszólása az övé volt! Ültetés alatt átkiabált Lacának a másik asztalhoz, hogy Vanyesz hol van??? Ott ültem vele szemben... :)))) Ha jól emlékszem 38-an indultunk. Szokásos őrültek, mákosok.. Első két elosztást megnyertem aztán 2 órán keresztül semmi. Kiesett Imi, Dáci majd Laca is már a mi asztalunkon. Ekkor nyertem pár leosztást és felkusztam 80 ezres stack-ig. 3000-6000 szinten játszható volt. Aztán bubi párral erősködtem, de riveren kapott all-in után dobtam, mert két magasabb is volt flopon. Rosszul döntöttem, mert a csávó mutatta a kézi 3-as párját. Majd fél milliós stackjéből könnyen tudott agresszív játékot folytatni. Aztán szünet után egyből ki us estem. Kisvakból mondtam Alli-nt csak a nagyvakra J-5-el. Hülyegyerek megadta a 40 ezret 8-4-el. flopon már jött a nyolcasa és hiába esett bubi riveren, színe lett és kiestem... Ha jól emlékszem a 12. helyen végeztem. A hely nagyon kulturált! Nekem tetszett!

giixer 2013.12.02. 10:01:17

Igen-igen, jó hely! Hogy valami lényegeset hozzátegyek: egy korsó csapolt Pilsner 560 Ft.
49 induló volt, ez a fele annak, amennyi elférne a teremben. Valóban egyikünk sem alkotott nagyot ezen az estén, de majd talán legközelebb...

Witya74 2013.12.02. 14:55:18

2. Tibi
3. Laca

Tényleg nem rossz a hely. Csak tényleg hiányzott valami alkotás részünkről...

Dave A. Kárki 2013.12.03. 13:22:35

4. Dáci

Sziasztok! 2 téma:

1. Szerintem remek volt a szombat este, bár - ahogy Laca írta - tényleg nem alkottunk nagyot, de a négy "jómadár", Imi, Laca, Vanyesz és jómagam, ismét bebizonyította, hogy más pókerkörnyezetben is remekül szórakozik együtt!!! Köszi nektek skaccok! :) Hozzáteszem, a hely valóban kellemes, tiszta, és kultúrált, csakúgy, mint a játékosok. Csak egy idióta emelőgéppel találkoztam közel 8! órás ott tartózkodásom alatt.
Szóval ajánlom csapatunk többi tagjának is! Ahogy az már elhangzott, sajnos plusz lóvét egyikünk sem könyvelhetett el magának az est végére.
Pedig számomra jól indult a dolog. Én ugyanis - mert időm engedte - már a délutáni szateliten elindultam, ahol az első 8 helyezett automatikusan kvalifikálta magát az esti 4+1+1 skalpvadászra. Kemény volt! 54-en indultunk a 8 beölőért. Mikor megérkeztünk a döntő, 10 fős asztalra, kb. a negyedik legerősebb voltam, és volt 3 short stack! Az egyik hamar röpült, de utána csak nem akart kiesni senki, pedig már csak 1-re vártunk mind! Nos ez addig tartott, mig végül lefogytam short stack-re. UTG-ből egyszínű K3-ra mondtam all-in-t, amit 4!-en megadtak! Hál'Istennek végig check-elték, és a 3-asomra felépült egy sor!!! :). MEGUSZTAM! A következő leosztásban pedig végre kiesett az az egy ember, akire már oly régen vártunk az asztalnál! :)

Nos - ezt már Vanyesz is írta - estére eléggé lefáradtam a közel négy órás szatelit után. Az első öt leosztás egyikében kaptam egy AA-t, emeltem is rendesen, de mindenki dobott... Kb. 2 órával később, amikor már elég kevés zsetonom volt, rám toltak egy all-in-t, amit 10-es párral megadtam. Srác mutat A4, és a floppon már lent is volt az Ász... :( Viszlát volt Dácinak... :(

2. A pontrendszerünk megváltoztatásában elhangzott egy ötlet, miszerint súlyozzuk a pontozást a részvételi arány függvényében. Nos, ezzel lehetnek bibik.
Álljon itt egy példa :
Valaki megnyer egy versenyt 13 főből, és kap mondjuk 13 pontot.
Aztán mondjuk éppen utána 7 pontos átlaggal rendelkezik, elmegy a következő versenyre, ahol csak 6-an indulnak, és a győztes csak 6 pontot vihet haza. Magyarul, megnyer egy versenyt, és mégis romlik az átlaga! Na itt a nagy bibi!

Dave A. Kárki 2013.12.03. 13:27:40

Bocsánat, helyesbítek!
2. téma : az hangzott el súlyozzuk a pontozást annak függvényében, hogy hányan veszünk részt egy adott versenyen. Erről szól a fent említett példám.

vgabes 2013.12.03. 14:07:54

@Dácus: Régen volt ilyen számítási rendszer a javaslatomra, de nem vált be..
Én a következőt találtam ki! Emeljük a részvételi arány limitjét 65%-ra! Így a ki a pontversenyben is részt szeretne venni annak gyakrabban kell jönnie! Ami a részvételhez kapcsolódó jutalmazást illeti (mert ezen van a hangsúly már régóta) a következőt gondoltam ki. 70%-80% közötti részvétel esetén plusz 10 pont az összpontszámhoz! 80%-90% között plusz 20 pont, 90% felett pedig plusz 30 ponttal jutalmazzuk a versenyzőket! Egy okos matematikus (na jó, én is csak lusta vagyok) biztosan le tudná modellezni, mondjuk az én pontszámomból, mert szarul állok. Azon meg lehetne nézni, hogy mennyit dobna latba a plusz 30 pont! Ha túl sokat, akkor lehet csökkenteni, ha csupán fél átlagpontot, akkor szerintem lehet realitása az efféle jutalmazásnak!
Közben kiszámoltam. A 4.158-as átlagomból lenne 4.95-ös. Nyilván érdemes lenne mindenkiét ennek függvényében kiszámolni és akkor kapnánk korrekt képet.

Dave A. Kárki 2013.12.03. 15:04:32

@vgabes: Az ötlet meggondolandó, de mondok mást is! Ha megnézzük az előző játszma eredményét, láthatjuk, hogy a 2., ill. a 3. helyen két olyan ember végzett, aki most esik be először ebben az évadban, ráadásul pont a hajrában, és egyáltalán nem érdekelt a pontversenyben, mégis a pontversenyben érintett emberektől vesz el pontot, vagy pontokat! Ezen változtatni kell! A múltheti eredményt példaként használva a módosítási javaslatom a következő:

1. Wilhelem Laca 13p
2. Beesett versenyző : csak napi kassza, és 0p
3. Beesett versenyző : csak napi kassza, és 0p
4. Gőgös Ata 10p
5. Fenyő Dáci 8p...stb.

Dave A. Kárki 2013.12.03. 15:26:00

Tehát, az előző példámból levont következtetés az, hogy aki akkor lép be az évadba, amikor már semmi esélye arra, hogy elérje a megbeszélt részvételi arány limitet %-ban az évad végére, az csak a napi kasszában legyen érdekelt, és kapjon nulla pontot, az utána következő, évadban érdekelt játékosok pedig úgy, mintha a beugrók ott sem lettek volna.

giixer 2013.12.03. 16:21:09

@vgabes: Szerintem nem kell büntetni az alacsony részvételi arányúakat!

@Dácus: Hát ez elég vad ötlet. Nem indokolt, hogy egy ötödik helyezettet úgy pontozzunk, mintha harmadik lett volna, csak azért, mert két új játékos előzte meg. És ha mondjuk a szezon felénél tartanánk, akkor honnan tudjuk, hogy újonnan beesett játékos nem jön már többet, tehát nem számít, vagy ezentúl lelkesen járni fog, és meglesz az 50%-a? Esetleg szezon végén mindent újraszámolgatunk?

Dave A. Kárki 2013.12.03. 16:43:00

@giixer: Aki akkor lép be az évadba, amikor már semmi esélye arra, hogy elérje a megbeszélt részvételi arány limitet %-ban az évad végére, az csak a napi kasszában legyen érdekelt, és kapjon nulla pontot, az utána következő, évadban érdekelt játékosok pedig úgy, mintha a beugrók ott sem lettek volna.

Dave A. Kárki 2013.12.03. 16:46:53

@giixer: Tehát a hangsúly azon van, hogy már nincs esélye elérni a részvételi minimumot az évad végére, és akkor jön először!!!

matux · http://bestplayers.blog.hu 2013.12.03. 21:17:45

@Dácus: @giixer: @vgabes: @Witya74: Gratulálok a bátorságotokhoz! Én is így jártam ott, néhány héttel korábban. Szerintem ti mind a mai napig méltán fel nem fedezett tehetségek vagytok! És - természetesen - én is.

vgabes 2013.12.03. 21:27:12

@giixer: Imi! Rosszul látod! Nem büntetünk senkit, hanem jutalmazuk a szorgalomért! A beeső játékosok 0 pontjával én sem értek egyet!

Gerappa75 2013.12.03. 22:34:28

7. Gerappa

A pontrendszert csak én fikázhatom, mivel én voltam az egyetlen, aki legutóbb is nyíltan kiállt és leadta a "NEM" szavazatát! Az összes többi pudingjózsi mehet másik vissza a balettbe ugrálni, ha nem tetszik a rendszer!!!

ps: Vanya fexik, okos, alszik! Ő a legnagyobb provokátor, akit eddig láttam! :-D

matux · http://bestplayers.blog.hu 2013.12.04. 10:53:11

9. László, a máig fel nem fedezett tehetség
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása