Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) poker (6) póker (1) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

A 15/7 - Füzér - pókerjátszma eredménye

2014.02.20. 12:54 gazo33

Nyolcan jöttünk össze és jó hangulatban zajlott a parti. Mákolások nem nagyon voltak, az első kieső én voltam egy hármas all in-ben: QQ-val 8J10 flop után all int toltam (amit ugye tudjuk, hogy nem szabadna), mert nem tetszett, hogy két treff is volt a flopban, amit Kati 1010-zel és Laca 9Q-val megadott. Turn-ön jött egy K, ugyhogy reménykedhettem egy A-ban, de sajnos nem esett és Katinak sem erősödött a drillje, így Laca kaszált... Későbbi partinál - azt hiszem UTG-ből - A5-tel mentem be, Laca 22-vel jött és még tán 2-3 is jöttek.Flop háromszínű A25 Turn már nem is tudom mi. Turn után emeltem, Laca visszaemelt erre én all int toltam újra, amit persze Laca elfogadott. A river nem hozta nekem a fullt, így Laca újra kiejtett. A végén Vanya mester nyerte a partit (akkor már nem voltam ott, úgyhogy nem tudom hogy is jött össze neki...), amihez csak gratulálni tudok. Gondolom innentől sokkal feszesebben fog játszani, hogy tartsa az összetett első helyet:-)

Az eredmények:

2014.02.19
Helyezés
Név
Pont
1
Vanya Gábor
25
2 Wilhelem László 18
3 Polyák Sándor 15
4 Bábel Zsolt 12
5 Balázs Tibor 10
6 Theuerl Gábor 8
7 Ondok Katalin 6
8 Gáll Zoltán 4

 

Az összetett állása:

Aktuális versenyállás
Helyezés Név Átlagpont Részvételi
arány
Összpontszám
1 Vanya Gábor 13.236 100% 953
2 Gera Attila 12.362 71% 717
3 Theuerl Gábor 12.019 71% 637
4 Gáll Zoltán 10.861 100% 782
5 Wilhelem László 10.317 86% 619
6 Balázs Tibor 8.433 86% 506
7 Fenyő Dávid 7.813 86% 500
8 Simon József 5.241 71% 304
9 Bábel Zsolt 5.018 71% 276

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr865823970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vgabes 2014.02.20. 13:30:15

Ejj de jó magaslati levegőt szívni újra! :)Ami a feszes játékot illeti.. Maradok inkább a saját stílusomnál.. Még én sem tudom milyen, ezért lesz izgalmas!!! :)Ami a partit illeti. Ha ez TV-s asztal lett volna az Eurosporton, tuti a legnagyobbak közt emlegetnének ezek után.. :)) Történt, hogy eléggé csövesen kullogtam a mezőny végén és Zsoltival a balomon küzdöttünk a két oligarcha (Sanyi és Laca) ellen akiknek nagyon sok zsetonjuk volt. Próbáltam Zsoltit kiülni ami sikerült is! Előtte azért történt egy érdekes leosztás. Én voltam a kis vak, Zsolti a nagy. Dobott mindenki, mire én all-int toltam. Zsolti egyből elfogadta, mire Laca szólt, hogy el van cseszve a dolog, mert én lettem volna az egyedüli nagy vak.. Ekkor mondtam, hogy akkor bocsi, de másképp játszottam volna, hiszen más a szituáció! Itt volt némi vita, de végül új osztás következett. Zsolti fel is erősödött egy picit. Aztán esett ki. Akkor kb: így állt a chip mennyiség. Nálam 800 nagyságrendileg. Sanyinál olyan 5000, illetve Lacánál is ennyi.. Innen támadtam fel. Mégpedig a következőképpen! Ilyenkor már csak előre felé lehet menekülni, ezért adott szituban toltam az all-int és próbáltam rabolni az akkor már elég jó (150-300) vakokat! Sikerült is, mert Sanyi és Laca azon cseszegették egymást, hogy melyikük ejtsen már ki végre! Ezt kihasználva felerősödtem olyan 2000-re. Ott Lacával összecsaptunk és máris dupláztam, ő meg legyengült. Aztán Sanyival csaptam össze egy flopon talált király top párral, és magasabb kisérőmnek köszönhetően sikerült kiejtenem.. Közben azért még volt egy-két leosztás, amit sikerült behúznom agresszív játékomnak köszönhetően. A heads-up-ra fordulva már hatalmas előnyön volt. Lacának 1000 körüli, nekem kb: 10-szer annyi zsetonom volt. Nem is tartott sokáig... A vége előtt fél órával 20 forintot nem tettem volna arra, hogy nyerhetek.. Ilyen a zsuga gyerekek!! :)

Tibibá_1955 2014.02.20. 15:28:29

Egy jelenséget már régóta hesszölök a legtöbb zsetonnal bíró sporttársaknál.Túlságosan magabiztos-nak érzik a pozitív lapjárásukat és emiatt esnek po-fára a játék végén ! A tegnapi játék engem igazolt .A két toronymagasan vezetőt Gabesz szinte a nullá-
rol csinálta ki hanyag eleganciával .Gratula neki!

Witya74 2014.02.21. 08:20:41

@Tibibá_1955: van benne igazság, ám van, hogy a lapok "elfogynak". Gabi, jól csinálta. Úgy játszott ahogy kellett, mi meg nem tudtuk elkapni a grabancát. Na majd legközelebb... És tényleg megérdemli a gratulációt!

Witya74 2014.02.21. 08:26:52

Itt ragadnám meg az alkalmat a partin felvetett javaslatom közzétételére.
Van ez a +100-as zseton bónuszunk. Mi lenne, ha az kapná, aki óraindításkor jelen van. Aki késik az nem kap. Természetesen a bejelentkezés továbbra is ajánlott és kötelező, hogy tudjuk, hogyan rendezkedjünk be a partira. Ám, ha valaki mégis eltud jönni és nem iratkozott fel, 7-ig valakinek jelezze, hogy mégis jön és nem indulna kevesebbel.
Mi a véleményetek?

Ata2 2014.02.21. 09:55:08

Sziasztok!

Nekem ez tetszik, mert egyenlőséget biztosít a játék kezdetekor.
Mindenképp támogatom a blogos regisztrációt, viszont nem kellene „hátrányba hozni azokat”, akik valamilyen oknál fogva nem tudnak 16:00-ig bejelentkezni. (pont ezért tetszik nekem a Laca által felvetett javaslat) Bármelyikünknél alakulhat úgy, hogy a regisztrációs idő után tudjuk csak meg, hogy csatlakozni tudunk a résztvevőkhöz.
Egyébként én nem tartok attól, hogy ez azt okozná, hogy nem jelentkeznénk be játékra. Egymást kell megtisztelnünk azzal, hogy ezzel a lehetőséggel nem élünk vissza és nem hanyagoljuk el a regisztrációt.
E tekintetben én kivétel nélkül megbízom a Klubtársakban, és ez így fair minden tagtól.
A másik ok, pedig a játék kezdésének 19:00 órai indítása.
Pont úgy, ahogy régebben…

Köszönöm, Ata

vgabes 2014.02.21. 10:52:00

Világos és egyértelmű felvetés. Annó pont azért találtuk ki a plusz 100 zsetont a bejelentkezőknek, hogy ezzel is legyen egyfajta inspiráció. Ha ezt kibővítjük, elveszíti jelentőségét! Természetesen megértem azokat akik csak 4 óra után tudják mg, hogy részt tudnak-e venni az adott partin avagy sem, ezért azt javaslom, hogy a jelentkezési időt (Lacával ellentétben)toljuk ki 18 órára! A mai világban szerintem mindenki rendelkezik olyan technológiával, hogy a blogon (ahogy eddig is) tudja jelezni részvételét egy órával a parti kezdete előtt! Így megmarad az inspiráció, valamint a tovább dolgozók sem szenvednek hátrányt! Nekem ez a javaslatom..

vgabes 2014.02.21. 10:56:45

Ami a késést illeti. Ha az ember bejelentkezik, de késik, attól ne vonjuk meg a plusz 100 zsetont. Azt gondolom, hogy senki nem szándékosan késik.. Nehéz parkoló helyet találni, bármi közbejöhet (dugó, tüntetés, vérfürdő stb.) ha a második szint előtt beül, (30 perc) akkor ne büntessük. Azon a szinten még nem dől el semmi.

gazo33 2014.02.23. 12:53:25

@vgabes: Egyetértek Vanya mesterrel, valóban az volt a cél a plusz 10 zseton bevezetésével, amit leírt. És ezért nincs értelme a feltételes jelentkezésnek. Ha azt mondjuk, hogy aki ott van kezdésre, az kapjon +100 zsetont, akkor függetlenül a bejelentkezéstől mindenki 1100 zsetont kap, kivéve azokat, akik bejelentkeztek, de valamiért késnek egy kicsit. Nem támogatom, hogy a bejelentkező későket büntessük. Pont az a lényeg, hogy velük tudunk számolni a parti kezdetekor.(Erre lett bevezetve a fél óra késés tolerálása.) Viszont azt nem kellene tolerálni (eddig nem is toleráltuk), hogy valaki bejelentkezik, nem jön és nem is jelzi, hogy nem fog jönni. Szóval eddig azok nem kaptak +100 zsetont, akik nem jelentkeztek be 16 óráig, vagy bejelentkeztek, de nem jöttek a kezdést követő fél órán belül. Egyszóval, Laca javaslata esetén a bejelentkezés elveszti az eddigi célját: ez esetben mindenki aki ott van kezdésre, az kapjon induló zseton, aki pedig bejelentkezett de késik, annak a zsetonjait kirakjuk (mint eddig is) és a vakokat levesszük, amikor rajta a sot. A kérdés, hogy ha valaki nem jelentkezett be, és kezdés után beesik, azzal mint kezdjünk. Csökkentsük a z indulózsetonjait az addig lejátszott köröket figyelembe vevé a vakokkal? Szerintem ez bonyolult.
Összefoglalva, nekem már tök mindegy, úgyse lesz olyan megoldás, amely mindenkinek elnyeri a tetszését. Én elfogadom a bejelentkezés kitolását 16 óráról akár 19 órára is (vagy ha nem tud beregelni, akkor telefonon szól valakinek, aki jön 19 óráig és szól), azaz ki tudjuk rakni a zsetonjait kezdésre, illetve tőlem azt is mondhatjuk, hogy nem bonyolítjuk: aki ott van kezdésre vagy bejelentkezett, de jelzett, hogy késik az 1100 induló zsetont kapjon, aki nem jelezte, hogy jön és beesik a kezdést követő fél órán belül (mind1, hogy 1 másodpercet vagy 30 percet), az kapjon 1000 induló zsetont.

Witya74 2014.02.24. 13:38:44

Ebben is van igazság. És el is tudom fogadni. Bár a 16 órát tényleg tolhatnánk 18-ra...
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása