Best Players Poker Club

A Best Players Poker Club olyan pókeriskola, aki a pókert szerető amatőrből profit képez, mindezt egy baráti társaság keretében. A vállalkozás sikerét a profi játékosok pénzdíjas bajnokságokon elért eredménye mutatja meg.

Érdekes

Statisztika

Kérem az új hozzászólások napi összefoglalójának kiküldését erre az emailcímre:

A Google FeedBurner ingyenes szolgáltatása

Ajánlás

Online Póker

Belépés a PokerStars-ra:PokerStars regisztráció

Könyvajánló

Az
életed ára

Testőr és védencének megdöbbentő története.

MOST INGYEN - Egy fergeteges Regény újrakezdésről, szerelemről és az életért való küzdelemről.

Kattintson ide, és szerezze meg a regényt MOST DÍJTALANUL!

Autós titkok kézikönyve


AutósTITKOK - Százezreket érõ tippek és tanácsok!

Százezreket, milliókat veszíthet az autózás különbözõ területein! Az autózás hiénái Önt is folyamatosan igyekeznek becsapni kisebb-nagyobb összegekkel!

Ne hagyja!

Használt- és újautó-vásárlás, biztosítók, lízing és részletfizetés, szervizek, benzinkutak, lopáskár. Ezek mind olyan területek, ahol Ön összességében évente akár százezreket, sõt milliókat veszíthet, illetve költhet el fölöslegesen! Ennek megelõzésében segítünk. Már egy-egy kisebb átverés elkerülése miatt is megéri olvasni az AutósTITKOK elektronikus könyvet, és az ingyenes hírlevelet!

Az átadott információkkal, legközelebbi autóvásárlása után igazán elégedett lesz, kevesebbet költ majd, és elkerül minden csapdát. A mindennapi autózás pedig stresszmentessé, és felesleges kiadások nélkülivé válik! Itt jelentkezhet az ingyenes hírlevélre, illetve tudhat meg többet az AutósTITKOK elektronikus könyvrõl: www.autostitkok.hu


Ingyenes gondolkodásmód tréning


Tudta azt, hogy Ön többre képes, mint akár a legirigyeltebb példaképe? - Gondolkodásmód fejlesztés és sikerlélektan.

Utolsó kommentek

Keresés

Tartalom

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkek

Címkék

angol jelölés (1) ász (1) asztalos (1) babona (1) bajnokság (3) balázs (1) Balázs Tibor (2) barathi péter (2) bennó tamás (3) bereczky lászló (1) best (1) bestplayers (9) best players family club (1) bpo (1) broadway (1) budapest (4) búék (1) bútor (1) celeb (1) central (1) Címkék (2) club (4) cotton (2) csapatverseny (9) dead mans hand (1) echelon tanuk (1) eger kihívás (5) elnökségi bejelentés (9) eredmény (218) esküvő (1) évadzáró (3) fejlesztés (2) Fenyő Dáci (3) fhm (1) figura (1) foci vb (1) fogarasi andrea (2) foto gyűjtemény (1) freeroll (7) galiba imre (14) gáll balázs (8) gáll zoltán (12) Gera Attila (5) győztes (11) hall of fame (3) háziparti (10) hellokarácsony (1) holdem (1) illegalitás (1) imax 3d (1) ingyenes (2) internet (1) játékos (1) játékszabály (7) jelentkezés (2) karácsonyi ajándék ötlet (2) kártya (2) Kasza Blanka (2) kedvenc (1) király (3) klub (3) korda (3) köszönet (3) kultúra (31) kutya (1) lapok eredete (1) legjobb póker játékos (1) lekérdezés (1) letöltés (1) link (1) logó (1) logo (2) ma2 (19) mándi feri (2) meghívó (254) miami poker (2) miki (1) mobilkód (2) mozi (1) nagymező (2) névsor (3) nyertes (6) nyertesek (4) nyilatkozat (2) nyíltlevél (1) ondok kati (1) ondok lászló (2) online (1) pénz (1) pénzdíj (1) pénzdíjas (2) pénzdíjas verseny (9) pénzkeresés (2) players (1) póker (1) poker (6) pókerkönyv (1) pokermeister (4) pokerstars (1) póló (1) polyák sándor (4) polyák tamás (1) ranglista (6) regisztráció (2) royale téli csapatverseny (1) royalflush (2) segítség (1) simon józsef (13) süti (1) szabály (7) szabályzat (2) szervezés (1) szezon (4) szezonzárás (10) szponzorált játszma (1) Szűcs Piros (1) születésnap (2) tag (2) tanács (1) tanácsadás (1) tárgyalás (1) texas (1) theuerl gábor (13) theuerl marcsi (2) titkár (2) top poker (1) Újraindítás (1) új tag (6) valeex (1) vanya gábor (24) vass réka (2) végeredmény (11) vendég (1) verseny (5) vicc (2) videóüzenet (1) vita (1) wilhelem laca (9) zsolt (12) Címkefelhő

A 4. - DESPERADO - játszma eredménye

2009.03.26. 10:43 matux

Ez egy jó parti volt. Én nyertem.

Már az eleje is jól indult, megünnepeltük Réka szülinapját, Gáborok és Józsi névnapját, Isten éltesse őket. Meg Sanyit is, aki most nem jött el, de attól még neki is névnapja volt. Köszönjük a propeller tetejű tortát, a sütit és a sok pezsgőt. 

Az ünneplés miatt kicsit később kezdtük a játszmát, emiatt 11 óra után lett vége.

Az a helyzet, hogy  a játszma során a teljes izolációt alkalmaztam, ezért csak a saját játékomról tudok írni, remélem, majd a többiek beírják az élményeiket - még, ha  rosszak is voltak.

Már az elején belefutottam Theuerl Gabival egy magas pot-os hand-be, megadta a 200 és 100-as hívásaimat, és amikor checkkeltem, akkor visszahívott egy 600-at. Kicsit elgondolkodtatott ez a hívása, de végük megadtam, és megnyertem. Ezzel majdnem megdupláztam a zsetonjaimat, viszont a következő körben nem tudtam Imit kiemelni a játékból, folyamatosan tartotta a 100-as hívásaimat, majd riveren jött neki egy Q, és a kialakult QQ párjával ő nyert. Ettől kezdve megválogattam az ellenfeleimet, csak olyanok ellen mentem be, akikről tudtam olvasni, ez lassú növekedést hozott számomra. Közben hallottam, hogy Vanya Gabi rebuy-ol a másik asztalnál, ez nekem további előnyt jelentett az összetett versenyben. Végül mindkét asztalon 2-2 rebuy született. A final table-re a vörös asztalról Réka érkezett chipleader-ként, de a sötét oldalról Jobbágy Ambrus is tetemes zsetonmennyiséget hozott magával. Érdekes módon a 4 rebuy-os is eljutott a final table-re. Itt mégjobban növelnem kellett az izolációs fokomat, az eddig alkalmazott zeném mellé elővettem a Hong Kongban vett szuper napszemüvegemet, amelynek barna polárszűrős lencséje olyan meleg képet varázsol elém, mint amilyet meleg nyári délutánokon a lemenő nap sárga sugarai adnak, az oldalról megvilágított tengerparti házak falain. Ez - és persze a pezsgő - egy kis örömöt hozott a puszta pézkeresésre lealacsonyított pókrjátszma világába. És a szünetben megettem a hal ász kártyás Balaton-szeletet is, nehogy elússzon a szerencsém. Nem is úszott el, sőt, amikor kellett, akkor mindig megsegített. Mivel fele-fele arányban ültünk "pontversenyben élők" és "rebuy-osok" az asztalnál, már megint figyelnem kellett, hogy kivel szemben megyek játszmára. Sokat kellett várnom, lapok sem nagyon jöttek, egy-egy all in-nel próbáltam tartani magam, nehogy megegyenek a vakok. Amikor már csak 4-en maradtunk, akkor eljött az én pillanatom: Szigethy Feri és Réka bejött egy all in-re, amibe én is beszálltam és megnyertem. Itt erősödtem meg igazán, pedig előtte már többször lefogytam kb 1 nagyvaknyira is. Ennél a hármas all in-nél esett ki Feri, és gyengült meg Réka. Réka bosszús lett, hiszen eddig hagyták Őt nyerni - a szülinapjára tekintettel. És méregből nem lehet játszani, hiába jött be ellenem a 10-es párjával, most nekem segített a riveren feljövő Q - Réka kiesett. Ekkor már Ambrusnak kevés zsetona volt, de kiismerhetetlen játékstílusa. Fel is készültem, hogy sokáig fog tartani a heads up, mert nem akartam kockáztatni, de már a második leosztásnál bejött egy all in-re, amit megadtam egy A,10-zel. Ambrusnál talán Q magas volt, de nem jött semmi, így hamar befejeztük a heads up-ot, és a gyözelemtől mámorosan indultam haza. Számomra ez jó gyakorlás volt a Cotton Poker Club-os freeroll-ra, remélem ott ismételek.

Akit érdekel: a zene, amit hallgattam Sugarland: Love On The Inside - nemrég fedeztem fel, tetszik. Valamint a Dire Straits megunhatatlan régi albumai pl a Communiqué.

A kapucni meg azért jó, mert meleget ad a halántékomnak és a fülemnek.

És az aktuális eredmények:

 

Az utolsó parti eredményei és az aktuális ranglista:

Az aktuális ranglista: 

És tovább kúsztak a kígyók, az átlagpontok alakulása:

21 komment

Címkék: eredmény

A bejegyzés trackback címe:

https://bestplayers.blog.hu/api/trackback/id/tr41026565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jobagio 2009.03.26. 10:55:42

Ezek a múltkori táblázatok...
Még egyszer gratula, kár hogy nem maradt legalább 2-3 vakra zsetonom, biztosan izgalmasabb lett volna.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2009.03.26. 10:57:20

Túl gyors vagy, még most szerkesztettem.
Máris frissültek.

vgabes 2009.03.26. 11:23:52

Lemenő nap sárga sugarai melyek visszaverődnek a házak falain... Ha tudnátok én mit láttam... Inkább hagyjuk.

giixer 2009.03.26. 13:28:49

Két tanács a tegnapi játszma után:
1. Óvakodjatok a KK laptól! Nekem kétszer volt, sokat vesztettem velük.

2. Óvakodjatok az Ambrustól! :) Amikor nálam KK volt, nála 1010, flopra lejött neki a 10-es póker, és sajnos igen jól játszotta meg! (W.Lacánál meg JJ volt, de neki volt annyi esze, hogy időben eldobta.) Mondjuk amikor riveren all-in ment, nem tudtam mi a francban reménykedek még, amikor két 10-es és két 5-ös is volt az asztalon, de hát az ember megadja azt a 200-at, amikor jócskán 1000 feletti pot van.

vgabes 2009.03.26. 16:53:50

Ahogy elnézem a ranglistát, Lacával elképesztő csatát fogunk vívni az osztályozós helyért! :-)

vgabes 2009.03.26. 17:04:43

Elnök úr! Gratula a győzelemhez! Szerintem Józsi nevében is mondhatom, remélem nem lesz egyhamar mégegy ilyen kellemes az estéd! Ami a Cotton Clubos versenyt illeti, jó lapjárást és sok sikert kívánok hétfőre! Örülnék, illetve örülnénk ha beszámolnál a részletekről. Vakszintek, továbbjutók aránya, lebonyolitási rendszer egyéb hasznos tudnivalók stb. Ha minden a papírforma :-) szerint alakul akkor szombaton találkozunk egy páran az elődöntőben!

O_Kati 2009.03.27. 09:13:44

Mi tegnap este voltunk Sanyival a Cotton Club-ban. Nagyon korrektnek tűnt a verseny. Mindent elmondanak majd az elején.
De azért... Az első 5 vakszint alatt korlátlan rebuy, ha 2000 alatt vagy (2000 zsetonnal indulsz, 500Ft-ért kapsz 2000-et rebuy alkalmával.) Az elején nagyon lassan emelkedik a vak. Az 5. vakszint után van add on, 1000-ért kapsz 6000 zsetont. Ezt megéri kérni.
Nem voltak all-in bajnokok, megfontolt játékosok voltak. 30% jut tovább.
Bejutottunk a ma esti elődöntőbe.

Ui: Éhesen ne menjetek oda, mert kb éjfélig tart és semmi kaja nincs a bárban.

vgabes 2009.03.27. 09:57:04

@O_Kati: Köszi Kati! Gratula mindkettőtöknek! Hány induló volt? Gondolom MTT rendszerben folyt a lebonyolítás...

O_Kati 2009.03.27. 10:10:07

6 asztal volt, 48 fő. 15 ember jutott tovább és ültetgetős. Sanyival kétszer is 1 asztalhoz kerültünk : ( de megoldottuk.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2009.03.27. 14:42:01

Gratulálok, ma is ügyesek legyetek!

O_Kati 2009.03.28. 08:55:32

A tegnap este is hasonlóan zajlott a selejtezőhöz.
Az elején csak úgy vártam a lapokra. Egy két nyert parti. 3000 zsetonnal indultunk és 5 vakszint után 4300-am volt, add on, így 13500-zal ültem le a "lényegi részhez". Az asztalon egész normálisan játszott mindenki. Egész este egy flush volt és talán 1 full, de ezen kívül semmi, ha sor jött ki, akkor tuti osztozás volt. Ekkor érkezett a "barátom". Amikor leült az asztalhoz nem volt lapom és egy darabig csak vártam. Majd AQ egy szín. De nem hívtam, mert a flop 448. Féltem egy sunyi 4-től, de mindenki végig chekkolta. Majd a végén nyertem magas lappal. Erre a "barátom": Miért nem hívtam és különben is...? Akkor elkönyvelte a feszes játokomat és rámszállt. Még két lány volt az asztalnál, de én kellettem neki. De innentől jött a lap is : ) Futottunk 3 kört egymás ellen. Teljesen megsértődött, amikor a blöff all in-jét elfogadtam. QJ2 a flop, nálam volt egy J. De akkor már a begyemben volt. Call és ekkor közölte,hogy ezt nem kellett volna, mert eddig nem így játszottam. 47000-em volt miután kiejtettem. Aztán ezt még feltornáztam kb 70000-re, a végére ez kicsit megcsappant, de e lényeg.... BENT VAGYOK A DÖNTŐBEN!!!!

matux · http://bestplayers.blog.hu 2009.03.28. 09:33:02

wow, gratulálok, ügyes vagy! A döntöre hányan mennek? És honnan van fizetés?

O_Kati 2009.03.28. 09:56:23

Köszi. Tegnap 14-en jutottunk tovább, szerintem kb 45 fő lesz a döntőben a 3 elődöntőből. Elég sok fizetős hely lesz, azt hiszem huszon....ról beszéltek.

vgabes 2009.03.28. 13:21:24

Gratula! Így kell levadászni az okoskodókat! Szép volt! Remélem a döntőben (pontosabban a final table-n) találkozunk mindannyian és házi döntőt játszunk!

Jobagio 2009.03.30. 09:24:31

Ez szép lehetett, megnéztem volna szívesen. Grat!!! Én a mai napon fogok küzdeni. Mivel nem vagyok régen a társaságban és nem szeretnék rossz fej se lenni, segítsetek, hogy milyen lehetőségek vannak, ha nem akarok ismerőssel kicseszni és kiesni se szeretnék, ha egy táblához kerülök Lacival.

O_Kati 2009.03.30. 10:20:42

Akkor ma lesztek páran, mert Sanyi és tesóm is megy ma.
Sajnos nem tudjátok előre befolyásolni, hogy ki hova üljön, mert húzni kell az asztal számot a kezdés előtt. Ha az utolsó asztalhoz kerültök, akkor nagy eséllyel elkerültök onnan előbb-utóbb, mert hátulról kezdik szétültetni az embereket.

matux · http://bestplayers.blog.hu 2009.03.30. 11:19:48

Majd a kezdés előtt kioktatunk. :)
Ha előtte akartok egy kicsit lazulni, gyertek vacsorázni a Nyugatival szemben lévő török étterembe. Én ott fogok enni, már kb 6-ra odamegyek, hogy nyugisan tudjak menni a játszmára.

vgabes 2009.03.30. 14:50:22

Lehet újra rajtolni???? Mármint ha jól emléxem Sanyi már volt egyszer!

vgabes 2009.03.30. 14:54:23

Ambrus! Ne foglalkozz semmivel! Ágit sem érdekelte ez soha... :-) Egyszerű. Nézd a zseton mennyiséget. Amelyikőtöknek jóval több van az segítheti a kevesebb zsével rendelkezőt, de csak úgy ha kiemelitek a többi játékost előtte. No mindegy majd Laci elmondja konkrétan.
Kérek élménybeszámolót!

szf111 2009.03.30. 15:22:35

Én is ma este próbálkozom a Cotton-ban. :)
Remélem háziverseny lesz belőle a végére....
Best Players Poker Club kezdőlap
süti beállítások módosítása